וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכנית ברלוסקוני: להשתלט על התקשורת בעולם

ארגוני החדשות בעולם, ראו הוזהרתם: ראש ממשלת איטליה מתכנן להפציץ אתכם בדיווחים חיוביים עליו, בעקבות שערוריות המין והשחיתות בהן היה מעורב באחרונה

ראש ממשלת איטליה הופך את ההתקפה שלו על התקשורת לקמפיין עולמי. סילביו ברלוסקוני מקים חמ"ל מיוחד שיעקוב אחרי דיווחים עליו בעולם ויישלח למערכות החדשות ידיעות חיוביות. כך מדווח עיתון ה"גרדיאן" הבריטי.

שרת התיירות האיטלקית מיקלה ויטוריה ברמבילה אמרה היום (שני) שבתוך חודש יוקם הצוות שיורכב מעיתונאים צעירים ומומחי תקשורת. "התפקיד הראשון שלהן יהיה לנטר את כל התקשורת הזרה, כולל יומונים ומגזינים, וטלוויזיה בכל אזור, מיפן ועד פרו", אמרה ברמבילה לעיתון האיטלקי "קוריירה דלה סרה".

ברלוסקוני ושרת התיירות האיטלקיה. Sandro Pace, AP
סילביו ברלוסקוני ושרת התיירות האיטלקית ברמבילה/AP, Sandro Pace

ברמבילה, עיתונאית לשעבר באחת מתחנות הטלוויזיה בבעלותו של ברלוסקוני, הוסיפה שהמטרה השנייה של הצוות תהיה "להפציץ את מערכות החדשות האלה עם חדשות דוברות אמת וחיוביות", זאת במטרה לגלות לעולם את איטליה "הנדיבה, דוברת אמת, ונועזת".

המהלך מגיע לאחר שנה רצופת שערוריות עבור ברלוסקוני, במהלכה היו פירסומים רבים על מעללי המין שלו עם צעירות איטלקיות, ועל פרשיות שוחד בהן נקשר. בשבוע שעבר קבע בית המשפט לחוקה באיטליה שהחוק שמגן על ברלוסקוני מתביעת במהלך כהונתו אינו חוקי. ההחלטה באה לאחר פסק דין שקבע שברלוסקוני הוא אחד מהאשמים בשחיתות בפרשת שוחד, ופסק שחברה בבעלותו צריכה לשלם ליריבתה 750 מיליון יורו. זאת בעקבות ניסיון לשחד שופט.

לדברי ברמבילה, הבעיות המשפטיות של ברלוסקוני אינן מעכירות את התדמית של איטליה. היא מפנה אצבע כלפי קבוצות אנטי-איטלקיות שפועלים נגד המדינה במטרה אחת בלבד – להרוס את ראש הממשלה. לטענתה, היצוא האיטלקי נפגע כתוצאה מהתקשורת השלילית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully