וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נמני: "כלום לא עבד לנו"

מאמן מכבי ת"א תירץ את ההפסד. "באנו בטוחים, למרות זאת נמשיך באותו קו". שלומי דורה: "השחקנים לא עשו למכבי כבוד"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל חיפה השיגה הערב (שבת) ניצחון שלישי בליגה, 1:3 על מכבי תל אביב. בניגוד לשני ניצחונותיה הקודמים, הפעם הניצחון היה עם הרבה אופי, משחק כדורגל חכם ויצירתיות. בסופו האדומים מהכרמל בהחלט יכולים להיות מרוצים מהדרך ומהתוצאה. בניגוד אליהם, הצהובים של אבי נמני לא נראו כלל על המגרש, מלבד 11 שחקנים בחולצות צהובות שרק הפריעו לאדומים לנהל משחק הם לא עשו הרבה או כמעט כלום.

נמני: "מאמינים שהדרך תהיה טובה יותר"

מאמן מכבי תל אביב אבי נמני היה מאוכזב מאוד בסיום מהמשחק ומהתוצאה. לאחר שלושה משחקי ליגה, עם שני ניצחונות ותיקו, מוצא את עצמו נמני עם הפסד ראשון העונה. "כלום לא עבד במשחק", אמר נמני. "צריך לתת קרדיט להפועל חיפה - הם שיחקו יותר טוב והגיע להם לנצח. באנו די בטוחים בעצמנו שהכול יבוא בקלות, ומתברר שדברים לא באים בקלות. צריך לדעת לעבוד קשה לפני כל יריבה.

"הצטרפו אלינו זרים, אנחנו מנסים להכניס אותם לכושר כמה שיותר מהר", הוסיף נמני. "בגביע הטוטו הזרים היו טובים, הבעיה שלנו היום לא היתה בהם. למרות ההפסד נמשיך באותו קו. אנחנו מאמינים בשחקנים האלה ומאמינים שהדרך תהיה טובה יותר. האחריות היא קודם כל עליי, וכקבוצה לא תפקדנו טוב".

בקבוצה חוששים כי פציעתו של שטראובר חמורה מכפי שחשבו בתחילה. השוער יעבור מחר צילומים בבית החולים מאיר כדי לאבחן את מצב הקרסול הפגוע.

ערן לוי: "כולם יודעים איזו קבוצה הפועל חיפה"

הפועל חיפה סופרת ניצחון שלישי והיא עם תשע נקודות יכולה להביט כמעט בעיניים של היריבה העירונית, מכבי חיפה. בסיום אמר מאמן הפועל חיפה שלומי דורה: "עברנו את המשחק בהצלחה גדולה. זה היה יכול להיות יותר חלק ללא הפנדל, אבל לא צריכים להיות חזירים. עכשיו העבודה יותר קשה. צריך להנחית חזרה את השחקנים. הפועל חיפה הוכיחה שהיא יכולה לנצח גם קבוצה בסדר הגודל של מכבי תל אביב, והדבר הכי חשוב שהיה זה שהשחקנים לא עשו למכבי יותר מדי כבוד, ובגלל זה הגיע להם. הליגה עוד ארוכה, אבל המקום של הפועל חיפה הוא בחלק העליון של הטבלה".

אחד' מהמצטיינים במשחק, ערן לוי, אמר בסיום: "מכבי תל אביב קבוצה טובה, אבל באנו מאוד מוכנים. ראינו חבר'ה שנלחמים על המגרש, ואני שמח. סיפקנו את התשובות גם בשבועות הקודמים, כולם יודעים איזו קבוצה הפועל חיפה. עשינו משחק טוב".

כובש השער השני במשחק, הקפטן אייל טרטצקי, אמר: "אני שמח, קודם כל על הניצחון - שיחקנו טוב והיינו טובים יותר. זה גול ראשון שלי בליגת העל בגיל 32, מי שראה אותנו בתחילת העונה לא היה יכול להגיד שהוא מופתע".

שחקני הפועל חיפה חוגגים. הראל אלימלך
שער ראשון בליגת העל בגיל 32. יש לטרטצקי סיבה לחגוג/הראל אלימלך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully