וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבדה: "מהאימון הראשון עזורי ואני לא החלפנו מילה"

21.9.2009 / 16:24

הקשר עוזב את הפועל ב"ש עם בטן מלאה: "שכחו מי המצטיין בעונה שעברה". והעתיד? "אני בן 31, יש עוד כמה שנים טובות"

אוהדי הפועל באר שבע לא מפסיקים להתקשר לזיו קבדה. הקשר, ששוחרר מהקבוצה לאחר נתק ממושך עם המאמן גיא עזורי, זוכה לתמיכה נלהבת מהאוהדים, שעד הרגע האחרון ייעצו לו להישאר בקבוצה בכל מחיר, גם אם יישב ביציע. קבדה, שנשמע כעוס על ההחלטה לשחררו, שמע את ההחלטה לאחר שיחה שהתקיימה בביתה של אלונה ברקת, היא הודיעה לו כי היא תומכת במאמן. למרות השיחה ולחיצת היד, קבדה, שנבחר לשחקן המצטיין בעונה שעברה על ידי חוג האוהדים, עדיין מאמין שהיה לו מקום בסגל העונה. "שכחו מי נבחר לשחקן המצטיין בעונה שעברה. כנראה שעזורי לא מאמין בשחקנים שהצטיינו בליגה הלאומית", אומר כבדה בראיון ראשון מאז שוחרר מהקבוצה.

"כשמראים לך את הדרך החוצה כל העונה, קשה שלא לצאת מהדלת. אבל אין לי ברירה, אני מקבל את זה ולא מתכוון להסתכל אחורה", מתאר כבדה את השתלשלות האירועים, שהובילו לכך שיחתום בלאומית. "מהאימון הראשון שהגעתי אליו עזורי לא החליף איתי מילה. בפעם הראשונה שדיברנו הוא הודיע שכדאי לי לעזוב. בדיעבד, כשישבתי בבית, הבנתי שההנהלה ואלונה רצו אותי אבל הוא לא. זה מצער. בגלל זה אני לא בקבוצה. הוא הבהיר לי שהוא רוצה לקדם צעירים ושעדיף שאמצע קבוצה אם אני לא מקבל אפילו עשר דקות. אמרתי לו שאני רוצה להיאבק, אבל הוא אמר שזה יפגע בי". לקבדה היה קשה לעזוב את בירת הנגב, בה נחשב לשחקן בית.

"אין ספק שאני מאוכזב. הייתי ראוי להישאר ולהיות בסגל הרחב אחרי העונה שעברה. שמעתי שהוא אמר באסיפת שחקנים שלא בנוכחותי שהוא מאמין בשחקנים שלו. כנראה שהוא רמז משהו. היו לי שתי שיחות עם אלונה, אחת במועדון ואחת אצלה בבית. בראשונה היא הבהירה שהמאמן לא רוצה אותי ואמרתי לה את מה שיש לי בלב. אמרתי שאני ראוי להיות בסגל והיא הסכימה, אבל גם שיש מאמן. בפגישה בבית לחצנו יד ונפרדנו. היא הייתה כנה איתי ואני מודה לה על כל מה שנתנה לי".

על האוהדים אמר קבדה: "הם תמכו בי לאורך כל הדרך. כמו שאני מחובר אליהם ואוהב אותם, גם הם מעריצים את מה שעשיתי בעונה שעברה. כואב לי כי היה לי מה לתרום להם. אני מודה להם ומקווה שנתראה שוב. מתי זה שוב? אני רק בן 31, יש לי עוד כמה שנים טובות לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully