וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: חמש, ולראש

ריאל הביסה 0:5 את חרז והעפילה לפסגה. רונאלדו כבש צמד, ואן ניסטלרוי שב אחרי 10 חודשים והבקיע. שער ובישול לאסולין

אחרי המשחק המרתק שקיבלנו הלילה (בין שבת לראשון) במשחק בין ברצלונה ואתלטיקו מדריד (2:5) נמשך הערב המחזור השלישי של הליגה הספרדית. במשחק המרכזי של הערב אירחה ריאל מדריד את העולה החדשה חרז בסנטיאגו ברנבאו והביסה אותה 0:5 (מבלי להרשים יותר מדי) כדי להעפיל למקום הראשון בטבלה. במשחק נוסף, סיימה ולנסיה ב-2:2 ביתי מאכזב במסטאייה עם ספורטינג חיחון.

לפני כן נערכו שלושה משחקים. אתלטיק בילבאו המשיכה את פתיחת העונה הנהדרת שלה והשיגה ניצחון שלישי רצוף בליגה עת גברה 2:3 על ויאריאל, ויאדוליד השיגה ניצחון חוץ נאה, 1:2 על העולה החדשה סראגוסה, ואילו אלמריה גברה 0:1 על חטאפה. בסיום המחזור שלוש הקבוצות שלא ירדו לעולם ליגה - ריאל, ברצלונה ואתלטיק בילבאו - יוצרות ראש חץ בפסגה.

* אתלטיק ברצלונה וגיא אסולין השיגו ניצחון בכורה העונה בליגה השלישית, כשגברו 1:3 על גאבה. הקטלאנים עלו ליתרון אחרי שלוש דקות כשאסולין בישל לג'ונתן סוריאנו, שש דקות חלפו וגאבה השוותה משער של קווינו. בדקה ה-66 כדור ששלח אסולין, שפגע בשחקן היריבה, חדר לשער. 12 דקות לאחר מכן סוריאנו השלים צמד בפנדל. בדקה ה-84 הוחלף אסולין.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
סיים עם צמד, יש לו כבר שישה שערים. רונאלדו ממריא/רויטרס

ריאל מדריד - חרז 0:5

טרם המשחק השאלה המרכזית הייתה לא האם הלבנים ינצחו אלא כמה. חבורת הכוכבים המדופלמת של מנואל פלגריני מול העולה החדשה, שלה זו העונה הראשונה בהיסטוריה בליגה הראשונה, לא הותירה הרבה שאלות למנחשים. את המשחק בסנטיאגו ברנבאו אפשר לחלק לשניים - עד הדקה ה-75 ומאותה דקה ואילך.

פלגריני המשיך ברוטציה שלו, כאשר הפעם הוא נתן מנוחה לצ'אבי אלונסו והעלה בקישור האחורי שלו את לסאנה דיארה ופרננדו גאגו. קאקה וכריסטיאנו רונאלדו הוצבו באגפים, כשראול וקארים בנזמה פתחו בחוד. כבר אחרי 45 שניות בדיוק חתך רונאלדו את כל הגנת חרז ומכ-14 מטרים שלח לפינה הקרובה של שוער חרז, כדי לקבוע 0:1. כולם חשבו שהנה אוטוטו יבוא מבול של שערים, אבל ריאל כבתה, השחקנים שלה דעכו ועד הדקה ה-75 נשארה התוצאה הדי מאכזבת מבחינת ריאל, בעינה.

אלא שאז רונאלדו התרומם לכדור קרן וכבש את השני, כדי להרים את הברנבאו שוב על הרגליים ולהעיר את חבריו לקבוצה. שלוש דקות חלפו והפעם גוטי תיקן בעיטה לא טובה של בנזמה כדי לכבוש את השלישי. בדקה ה-81 הבקיע סוף-סוף בנזמה את שערו הראשון בריאל מדריד וקבע 0:4. בדקה ה-78, אחרי 10 חודשים של היעדרות בגין פציעה, נכנס רוד ואן ניסטלרוי. 11 דקות לאחר מכן, הוא קיבל כדור נהדר מגוטי והרשית את החמישי.

תוצאת המשחק משקרת, כי ריאל לא שכנעה ונראתה, בטח מול קבוצה חלשה כמו חרז שלא כבשה העונה שער, די אנמית. אם נגד חרז ריאל קצת מתקשה, מעניין מה יקרה מאוחר יותר מול קבוצות חזקיות יותר. עם זאת, ריאל יכולה לקחת שני דברים חיוביים מהמשחק. ראשית, ההשתלבות של רונאלדו, שעם צמד שעריו, הגיע כבר למניין של שישה. אם כולם תהו כיצד הפורטוגלי ישתלב במדריד, הרי שהוא מספק את התשובות פעם אחר פעם על המגרש. הדבר השני, היא חזרתו של ואן ניסטלרוי, שעם השער שכבש רק יגדיל את כאב הראש החיובי של פלגריני.

ולנסיה - ספורטינג חיחון 2:2

הקבוצה מעיר התפוזים קיוותה לנצח גם היא ובכך לחבור לריאל, ברצלונה ואתלטיק בילבאו המושלמות, אלא שהקבוצה האסטורית גנזה לה את החלום, כשכפתה עליה תיקו ארבע דקות לסיום המשחק. גם הפתיחה הייתה של האורחים עם שער יתרון של דויד בארל בדקה השמינית. דויד אחר, וייה, החזיר בצמד משלו, עם שערים בדקות 24 ו-60. העטלפים היו קרובים לזכות בשלוש נקודות, עד שגרגורי אמורים אמר את המילה האחרונה בדקה ה-86.

אתלטיק בילבאו - ויאריאל 2:3

אחרי שנים לא מעטות שהתפלשו במקומות תחתיים, נושמים בחבל הבאסקים לא מעט אוויר פסגות. ייתכן שהקבוצה מהחבל אוספת רק נקודות ליום סגריר, אבל בינתיים זה משמח את הרוחיבלנקוס, שהמשיכו את פתיחת העונה המצוינת והם עם מאזן מושלם אחרי שלושה מחזורים בליגה, כשגם בליגה האירופית הם אספו ניצחון ביום חמישי האחרון.

הבאסקים הקפיצו את הקהל בסן מאמס כבר לאחר 11 דקות משער יתרון של פרננדו יורנטה, שכבש את השני שלו בדקה ה-40. ארבע דקות בתוך המחצית השנייה קאני צימק לצוללת הצהובה, אבל 10 דקות לאחר מכן, חאבי מרטינז החזיר את יתרון בן שני השערים לבילבאו. סנטי קאזורלה צמצם (85), אך זה היה מאוחר מדי. בילבאו עם תשע נקודות, ויאריאל וארנסטו וואלוורדה עם פתיחת עונה רעה ורק שתי נקודות מתשע אפשריות.

סראגוסה - ויאדוליד 2:1

העולה החדשה אירחה את ויאדוליד, שעד המשחק הזה לא השיגה ניצחון עד כה. האורחים עלו ליתרון מהיר משער של מרקיטוס (5). חורחה לופז איזן (27), אבל סיסי גונזאלס החזיר את היתרון לוויאדוליד, שמשיגה נקודה רביעית בליגה.

אלמריה - חטאפה 0:1
מיצ'ל מאקדו (47)

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully