וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה תפגוש את באיירן ויובנטוס

האלופה הישראלית שובצה לבית א’ הלוהט בשלב הבתים של ליגת האלופות, מול שתי הענקיות שפגשו את מכבי תל אביב בביקור הקודם של קבוצה ישראלית במפעל. גם בורדו תגיע לרמת גן. ברצלונה שובצה עם אינטר, ריאל עם מילאן

מכבי חיפה גילתה הערב (חמישי) מיהן שלוש יריבותיה בשלב הבתים של ליגת האלופות, כשהוגרלה לבית א' יחד עם באיירן מינכן, יובנטוס ובורדו.

אחרי שבהופעתה הראשונה במפעל היוקרתי ביבשת, ב-2002/03, לא זכתה חיפה לארח את משחקיה הביתיים בישראל בעקבות המצב הבטחוני, הפעם נזכה לראות מקרוב את האורחות המכובדות באצטדיון רמת גן שיארח את שלושת משחקי הבית של הירוקים.

כבר במחזור הראשון, ב-15 בספטמבר, תארח חיפה את באיירן מינכן, במחזור השני ב-30 בספטמבר תצא חיפה לבורדו, גם במחזור השלישי, ב-21 באוקטובר, תשחק חיפה בחוץ מול יובנטוס, ולאחר מכן תארח את הגברת הזקנה בשלישי בנובמבר. במחזור החמישי, ב-25 בנובמבר, תזכה חיפה לשחק באליאנץ ארנה של באיירן, ובמחזור השישי והאחרון בורדו תגיע לרמת גן בשמיני בדצמבר.

הגרלת הבתים המלאה:

בית א' - באיירן מינכן, יובנטוס, בורדו, מכבי חיפה.

בית ב' - מנצ'סטר יונייטד, צסק"א מוסקבה, בשיקטאש, וולפסבורג.

בית ג' - מילאן, ריאל מדריד, מארסיי, פ.צ ציריך.

בית ד' - צ'לסי, פורטו, אתלטיקו מדריד, אפועל ניקוסיה.

בית ה' - ליברפול, ליון, פיורנטינה, דברצן.

בית ו' - ברצלונה, אינטר, דינמו קייב, רובין קאזאן.

בית ז' - סביליה, ריינג'רס, שטוטגרט, אוניראה אורזיצ'ני.

בית ח' - ארסנל, אלקמאר, אולימפיאקוס, סטנדרד ליאז'.

זלאטן מחכה לאטו

הבית האטרקטיבי ביותר שההגרלה זימנה היה ללא ספק בית ו', שיפגיש את אלופת אירופה ברצלונה ואינטר שרקחו הקיץ את טרייד השנה בכדורגל העולמי עם החלפתם של זלאטן איברהימוביץ' וסמואל אטו, שיתעמתו במדי קבוצותיהן החדשות. דינמו קייב ורובין קאזאן ייאבקו על המקום השלישי. בית מרתק נוסף הוא בית ג', אליו שובצו מילאן וריאל מדריד, כשגם כאן נזכה למפגש פיקנטי של קאקה מול קבוצתו הקודמת, כשמארסיי תנסה להפריע להן וציריך תנסה לא להפריע.

סגנית אלופת אירופה, מנצ'סטר יונייטד, תתעמת מול האלופה הגרמנית וולפסבורג בבית ב', בו ישחקו גם צסק"א מוסקבה ובשיקטאש. צ'לסי תנסה לא להסתבך מול אתלטיקו מדריד, פורטו ואפועל ניקוסיה בבית ד', ליברפול שובצה לבית ה' עם ליון, פיורנטינה ודברצן.

במהלך ההגרלה נבחרו שחקני השנה של הקבוצות באירופה, כשמי שגרף את הפרס היוקרתי מכולם - שחקן השנה - היה לא אחר מליאו מסי, שכמובן נבחר גם לחלוץ השנה. קשר השנה גם הוא הגיע מברצלונה, בדמות צ'אבי, שעקף במירוץ את חברו לקבוצה, אנדרס אינייסטה. ג'ון טרי נבחר לבלם השנה, כשאדווין ואן דר סאר הוא שוער העונה. במהלך הטקס העניק נשיא אופ"א, מישל פלאטיני, פרס מיוחד לפאולו מלדיני, שפרש בסיום העונה הקודמת אחרי 20 שנה של כדורגל מקצועני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully