וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב תורגל בהרכב לקראת זלצבורג

17.8.2009 / 22:58

מכבי חיפה ערכה אימון ראשון על אדמת אוסטריה והקשר נמצא חזק בתמונת ההרכב. גדיר זוכה לעדיפות קטנה על בוקולי

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

החלוץ מוחמד גדיר שיצא עם הקבוצה החלים לחלוטין מהכאבים ברגלו ויהיה כשיר למשחק. הערב ערכה הקבוצה אימון ראשון על אדמת אוסטריה ובו תורגל בהרכב הראשון ליאור רפאלוב, שאיבד את מקומו בין ה-11 הפותחים מאז החילוף בדקה ה-31 מול אקטובה בקרית אליעזר. מחר יתרגל לוי את ההרכב פעם נוספת, ואז יתברר מעמדו של רפאלוב לקראת המשחק הגורלי.

מה שברור הוא שלוי יפתח עם ולדימיר דבלאשווילי כחלוץ בודד, כשיניב קטן ישחק מאחוריו. בצד ימין של הקישור ישחקו גוסטבו בוקולי או מוחמד גדיר, כשהעדיפות כרגע היא לשחקן הצעיר, בעוד ג'ון קולמה ובירם כיאל יפתחו מאחור. בהגנה לא צפויים שינויים. חיפה יצאה למשחק במטוס חכור, כשאוהדי הקבוצה ימלאו את רובו. השחקנים העידו על אווירה טובה עוד בטרם ההמראה כיוון שאוהדים רבים שפגשו בנמל עודדו אותם לקראת הנסיעה.

אלישע לוי משדר אופטימיות

מכבי חיפה המריאה היום (שני) לאוסטריה לקראת המשחק הראשון בשלב הפלייאוף על העלייה לליגת האלופות מול רד בול זלצבורג. המאמן אלישע לוי נשמע אופטימי עם ההמראה ואמר: "אנחנו תמיד ממריאים עם תחושות טובות ואנרגיות טובות, אין סיבה שלא. כבר הבטחנו את מקומנו בשלב הבתים של הליגה האירופית אבל עכשיו אנחנו רוצים מקום בשלב הבתים של ליגת האלופות".

"אנחנו מקווים קודם מקווים קודם כל לשמור על המסורת ולשחזר את ההצלחות של מכבי חיפה באלופות", אמר לוי. "וכמובן שיש תחושה של אחריות. אני שמח שיש קהל שבא איתנו עכשיו, ונעשה הכל כדי להביא את ההכרעה הביתה ואז ניעזר בקהל הגדול שלנו שיבוא לרמת גן".

"מצפה לנו משחק מאוד קשה", המשיך לוי. "רק אתמול באימון האחרון התחברנו עם כל השחקנים שחזרו מהנבחרות, היה לנו משחק הרצה בטוטו, והיה חשוב לי לתת דקות למי שצריך ולתת מנוחה למי שצריך. נבוא לאוסטריה להשלים את ההכנות ונעשה את הכל כדי להיראות טוב וגם לעבור שלב. אני מקווה שהחיסרון של טשיירה לא יהיה משמעותי, צהובים זה חלק מהעניין, והשחקן שבמקומו יצטרך לעשות את המקסימום".

על היריבה שיפגוש עם קבוצתו בזלצבורג אמר לוי: "הם קבוצה טובה, מסודרת, מאורגנת. יש לנו עוד כמה ימים ללמוד אותם, ונבוא מוכנים. הם משחקים כבר שנה שנייה או שלישית על משטח סינתטי, התאמנו קצת על משטח כזה אבל נבוא לשם ונלמד מקרוב לגבי המגרש הזה, כי כל מגרש הוא שונה, ואני מקווה שנסתגל לכך מהר".

עדכון ראשון: 12:53

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully