וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום: "בעוד שלושה-ארבעה שבועות נגיע לכושר מלא"

דור בלך

15.8.2009 / 23:07

מאמן בית"ר התייחס להכנה המאוחרת של קבוצתו אחרי ההפסד להפועל ת"א. ורמוט: "היינו צריכים לסגור סיפור מוקדם יותר"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: נועם אשל

הראש של הפועל תל אביב נמצא אי שם בצ'כיה, במשחק פלייאוף המוקדמות של הליגה האירופאית נגד טפליצה, אבל משחק נגד בית"ר ירושלים הוא חשוב בכל מקרה ובכל שלב. הערב (שבת) התקיים אחד כזה בגביע הטוטו והרבה הודות להרחקה של עמית בן שושן בדקה ה-40, האדומים השתלטו על המגרש לחלוטין והפכו פיגור 1:0 לניצחון 1:2.

מספר דקות לאחר סיום המשחק התפתחה תגרה בהשתתפות עשרות משתתפים בין אוהדי שתי הקבוצות, אך כוחות הביטחון שאבטחו את המשחק הגיעו למקום והפרידו.

גוטמן: ההרחקה של בן שושן עזרה לנו"

"במרבית דקות המשחק היינו יותר טובים, למעט הפתיחה כשהגענו עם אנמיות כזו ובית"ר שלטה", אמר המאמן המנצח אלי גוטמן, שהתייחס להשפעת הרחקתו של בן שושן: "במחצית השנייה עזרה לנו העובדה שהם היו בעשרה שחקנים. אפשר להבין את בית"ר שהתקשו עם שחקן פחות במזג אוויר כזה. התנפלנו על כל כדור, שיחקנו עם כל הכלים ההתקפיים שלנו והקבוצה שטפה. דווקא אחרי שהובלנו 1:2 היינו צריכים לשחק יותר מסודר ולא לחשוף את עצמנו וחבל שלא עשינו את זה. יציבות היא שם המשחק ואנחנו צריכים להיות יותר יציבים".

גילי ורמוט התייחס לכך שהאדומים התקשו להכריע את המשחק ולכבוש שער שלישי לפני הסיום: "הם קיבלו כרטיס אדום וידענו שבחצי השני נעלה כדי לתקוף. אלי עשה את החילופים ההתקפיים וטוב שזה נגמר ככה. היינו צריכים לסגור את הסיפור ולא להגיע עם דפיקות לב כשבתוספת הזמן בית"ר קיבלה קרן. היה היום משחק לכל דבר. זה שונה מאימון וזה חשוב לנו לקראת העונה".

שום: "בסך הכל רואים התקדמות"

בצד המפסיד לקחו את ההפסד בפרופורציות. למרות היריבות עם הפועל תל אביב, בבית"ר יודעים שזה היה רק גביע הטוטו, מבינים שהקבוצ עדיין נמצאת בהרצ והמאמן יצחק שום אמר אחרי המשחק: "כמובן שאני לא מרוצה בגלל שהפסדנו, אבל בסך הכל אני רואה התקדמות. כבר אמרתי שהשבועות הראשונים יהיו קשים. הפועל תל אביב שיחקה כבר כמעט 10 משחקים ואנחנו רק משחק אחד נגד מכבי נתניה. אתם בתקשורת אוהבים לצחוק עלינו שהפסדנו לבאר שבע והפועל רמת גן במשחקי אימון, אבל זה משחקים שבהם הרצנו צעירים ולא משחקים שנחשבים".

שום הוסיף: "אני מאמין שבעוד שלושה-ארבעה שבועות נגיע לכושר מלא. עד אז נסבול קצת, אבל כמו שהמאמן הכי גדול באירופה, ואן חאל, אמר פעם שבמשחקים הראשונים לא חשוב איך נראים - אלא חשובה התוצאה".

על משחק הליגה הראשון של הקבוצה, בעוד קצת יותר משבוע נגד הפועל תל אביב בטדי, אמר המאמן: "המשחק נגד הפועל בטדי זה משהו מיוחד, המשחקים האלו מאוד אמוציונליים. הלוואי והיה לי את הסגל שהיה לי הערב, אבל לא יהיה לי בגלל ההרחקות (עידן טל, קובי מויאל וכריסטיאן אלברז ד.ב) ואני עדיין חושב על פתרונות. אני עדיין מאוד רוצה להביא חיזוק לקישור, אבל כרגע אין עדיין שום דבר קונקרטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully