וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלא שהשחיינים הישראלים מתקשים ברומא?

נציגיו של נמרוד שפירא בר אור טוענים כי המאמן רבינסקי היכה אותו. האיגוד בתגובה: ”השחיין איים עליו ’אני אחסל אותך’”

אחרי שגל נבו הפך לישראלי הראשון שמעפיל לחצי גמר באליפות העולם ברומא, ניסו היום (חמישי) שישה ישראלים נוספים לחקות אותו ולשפר את הישגי המשלחת הישראלית המאכזבים עד כה. לצערנו, המגמה המאכזבת נמשכה.

נבו עצמו שחה במוקדמות המשחה ל-200 חזה, המשחה הפחות חזק שלו, בו זינק במקצה הרביעי, שחה קצר וחזק ועצר את השעון על 2:15.49 דקות. מי שאמור היה להתחרות על מקום בחצי הגמר הוא תום בארי מקיבוץ יגור, שזינק במקצה התשיעי, אבל הוא המשיך ביכולת החלשה שלו השנה, ושחה את המרחק ב-2:14.59 דקות, כשהוא אחרון במקצה. בארי סיים במקום ה-36 הכללי, נבו דורג במקום ה-40.

איתי צ'מה זינק למקצה השביעי ב-200 מטר גב, וסיים אותו במקום האחרון בזמן של 2:01.86 דקות, כמעט שנייה פחות משיאו האישי. צ'מה סיים את המשחה במקום ה-34 הכללי. במקצה ניצח האמריקאי ריאן לוכטה ששחה את המרחק ב-1:55.97 דקות. ישראלי נוסף שהשתתף במשחה ל-200 מ' גב הוא אהוד סגל, שדורג במקום ה-49 הכללי עם זמן של 2:06.91 דקות.

הישראלית אנסטסיה קורוטקוב קבעה שיא ישראלי במקצה המוקדמות ב-200 מטר חזה, כשגמאה את המרחק בזמן של 2:30.17 דקות. יוליה בנך בת ה-17 חיפשה חצי גמר ראשון במשחה ל-200 חזה נשים, בו זינקה במקצה הרביעי, אבל הציגה יכולת חלשה ושחתה את המרחק ב-2:33.95 דקות, זמן הנמוך ביותר משלוש שניות משיאה האישי. את הזמן הטוב ביותר במוקדמות קבעה הקנדית אנאמי פיירס (2:21.68 דקות), שהקדימה את האמריקאית רבקה סוני (2.22.09 דקות).

את הופעות הישראלים פתחה קריסטינה צ'רנישב שזינקה במקצה הראשון ב-100 חופשי, וסיימה את המוקדמות במקום ה-78 אחרי ששחתה את המרחק בזמן חלש יחסית של 58.53 שניות, אבל כזה ששיפר את שיאה האישי ב-7 מאיות השנייה. את התוצאה הטובה ביותר במוקדמות קבעה האמריקאית אמנדה ווייר עם 53.20 שניות, והיא הקדימה את ליזבת' טריקט האוסטרלית (53.49 שניות), ראנומי קרומווידג'וג'ו ההולנדית (53.61 שניות) ובריטה סטפן הגרמניה (53.62 שניות).

"הנכם נדרשים לחדול לאלתר מלפגוע בנמרוד"

היום שלח עו"ד אייל יפה, בא כוחו של נמרוד שפירא בר-אור, מכתב תלונה לראש איגוד השחייה, נועם צבי, ובו התלונן על פגיעה מגמתית ומתמשכת בשחיין הישראלי. יפה טען כי עוזר מאמן נבחרת השחיה, דימה רבינסקי, תקף פיזית את שפירא בר-אור.

"נמרוד שבר שיא ישראלי במשחה 200 מטר חופשי והאיגוד העלים את העובדות, הבליע אותן ודאג כי יובלטו הישגיהם של שחיינים אחרים", נאמר במכתב, "חמור לא פחות מכך הוא מקרה תקיפתו הפיזית של נמרוד ופציעתו על ידי עוזר המאמן דימה רבינסקי בנוכחות קהל ועדים. הלגיטימציה של האיגוד וראשיו לפגוע בנמרוד חסרת תקדים והתנהגות שגובלת בפלילים. הנכם נדרשים לחדול לאלתר מלפגוע בנמרוד, לסקר את הישגיו סיקור אובייקטיבי וראוי ולחדול מלפגוע בו. כן עליכן לנקוט בכל ההליכים המשמעתיים והמשפטיים נגד כל המעורבים בפגיעה בנמרוד, לרבות עוזר המאמן".

תגובת איגוד השחייה

מאיגוד השחייה נמסר בתגובה לדברים:

"הטענה כאילו האיגוד הבליע את הישגיו של שפירא בר אור חסרות כל בסיס, שלא לומר מגוחכות. השיא של שפירא התנוסס למעלה מחצי יום ככותרת ראשית באתר האיגוד".

בנוסף באיגוד מפרטים: "נמרוד ביצע מספר עבירות משמעת במהלך האליפות, אך אנו נטפל בהן כשנחזור לארץ. גם אביו של השחיין מפר את הבקשות וההוראות של המאמן.

"בנוגע לתקרית: בהצגת הערב של האליפות התקבצה כל המשלחת לעודד את גל במשחה חצי גמר 200 מעורב אישי. דימה רבינסקי ישב במרחק של חמישה כסאות מנמרוד וקרא לו להעביר אליו את השיבוצים ליום המחרת. כשחזר וביקש בפעם השלישית, נמרוד הראה לעברו אצבע משולשת. בתגובה דימה נופף לעברו בחולצה והזהיר אותו שלא יעז לעשות לעברו תנועה מגונה.

"נמרוד טען שנפגע מהחולצה מתחת לעין אבל לא רצה להפריע למשלחת ולא דיבר על זה. רבינסקי טען שהוא כלל לא פגע בנמרוד. באותה שורה ישב ראש המשלחת איצ'ה קרמר וגם הוא לא ראה שנמרוד נפגע מהחולצה. בסמוך לנמרוד ישבה רופאת המשלחת וגם היא לא הבחינה בדבר חריג וגם אליה נמרוד לא פנה. מנגד, אנשי צוות במשלחת שמעו את נמרוד אומר לרבינסקי 'אתה לא יודע עם מי יש לך עסק אני אחסל אותך'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully