וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדבד הודיע דרך סוכנו: ”לא אמשיך לשחק”

למרות השמועות, החליט הקשר המופלא לתלות באופן רשמי את הנעליים. נשיא יובנטוס: ”דלתות המועדון תמיד פתוחות עבורו”

סביר כי יש לא מעט חובבי פאבל נדבד בפרט ויובנטוס בכלל שקיוו לראות את הגאון הצ'כי ממשיך עונה נוספת במדי הגברת הזקנה. למרות שכבר קיבל החלטה עקרונית לפרוש לפני כחודשיים, הקשר הוותיק השאיר דלת פתוחה לאופציה שמא ימשיך לשחק במשך עונה נוספת - אם באיטליה או בכלל - אלא שהערב (שבת), החליט באופן סופי ורשמי הצ'כי המופלא לתלות את הנעליים.

את ההודעה הרשמית על סיום הקריירה שלו העביר נדבד דרך סוכנו, מינו ראיולה. "אני לא משחק כדורגל יותר", נכתב בהודעה הלאקונית שפורסמה בתקשורת האיטלקית. כזכור, אינטר הציעה לנדבד חוזה לפני מספר שבועות, בעוד הגברת הזקנה הציעה לו להמשיך בתפקיד מקצועי, וכעת תכניותיו של נדבד לוטות בערפל, אם כי כבר ברור שעל המגרש הוא לא יעלה יותר.

נשיא יובה, קובולי ג'ילי, אמר בתגובה: "הוא יודע שהדלתות של יובנטוס תמיד יהיו פתוחות עבורו. אהיה מאוד שמח אם הוא יחליט להצטרף לצ'ירו פרארה בקבוצה". גם נשיא אינטר, מאסימו מוראטי, התייחס לפרישה של האייקון האהוב, שלא היה רחוק מלשחק עבור הנראזורי בעונה הקרובה. "הוא היה יכול להיות שחקן מועיל בעונה, בכל קבוצה שלא היה משחק. אני מקווה שהוא קיבל את ההחלטה הנכונה".

נדבד חתם ביובנטוס ב-2001, אחרי ששיחק בלאציו וזכה איתה בגביע האיטלקי (1998), גביע אירופה למחזיקות (1999) ואליפות איטליה (2000). נדבד זכה יחד עם הביאנקונרי בשתי אליפויות (2002, 2003) ושני גביעים (2002, 2004) והעפיל עמה לגמר ליגת האלופות (2003) נגד מילאן. נדבד לא השתתף באותו גמר בשל צבירת כרטיסים צהובים, ויובנטוס נוצחה בפנדלים. באותה עונה הוכתר נדבד לשחקן השנה באירופה. בתום עונת 2006 יובנטוס ונדבד זכו באליפות, אך היא בוטל בשל פרשת הקאלצ'יופולי והקבוצה הורדה ליגה, ושיחקה בליגה השנייה לראשונה בתולדותיה. נדבד הוכיח נאמנות לגברת הזקנה, ועונה אחר כך שב עמה לסרייה A.

  • עוד באותו נושא:
  • פאבל נדבד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully