וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאזמה מתקרב למכבי ת"א

איתן נוח

1.7.2009 / 14:29

במידה שהצהובים יקבלו תשובה שלילית לגבי מאסי, הם ינסו להחתים את שחקן פרטיזן (2.03 מ', 27) או פורד מבולוניה (2.06 מ', 27)

למרות שטרם יצאה הודעה רשמית לגבי אף שחקן, במכבי תל אביב ממשיכים לעמול על בניית הסגל לעונה הקרובה. אחרי אנדריי וישנייבסקי, צ'אק איידסון ואלן אנדרסון - החלו במכבי לעבוד על הקו הקדמי.

בשורות האלופה הישראלית ממשיכים לקיים מגעים עם ג'רמיה מאסי (202, 27), ששיחק בעונה האחרונה בריאל מדריד. כרגע השאלה העיקרית במכבי היא האם בריאל ירצו להמשיך עם השחקן גם לעונה הקרובה, ובשעות הקרובות אמורים הצהובים לקבל תשובה מהספרדים האם מאסי ממשיך לעוד עונה. במידה שמאסי ישוחרר מריאל, הוא יהיה המועמד הבולט להצטרף לצהובים.

במידה ובכל זאת בריאל ירצו את מאסי גם בעונה הקרובה, במכבי תל אביב מתלבטים בין שני שמות עיקריים כשהמועמד הבולט הוא סטפן לאזמה (2.03 מ', 27), שאת העונה האחרונה העביר בפרטיזן בלגרד. לאזמה הוא יליד גאבון, ואף שיחק עם הנבחרת במהלך אליפות אפריקה באלג'יריה בשנת 2005. את קריירת הקולג' שלו העביר לאזמה במכללת מאסצ'וסטס, כשבעונת הסניור שלו הוא עמד על ממוצעים של 13.5 נקודות ו-9.5 ריבאונדים למשחק.

לאזמה נבחר בסיבוב השני של דראפט 2007 בבחירה ה-46 על ידי גולדן סטייט, אך מעולם לא שיחק בה. אחרי חצי עונה בליגות הפיתוח של ארה"ב, הוא חתם במיאמי היט ושיחק שם 16 משחקים בהם העמיד כחמש נקודות למשחק בממוצע. גם את העונה האחרונה הוא אמור היה להתחיל במיאמי, אך שוחרר ממנה לפני שהעונה התחילה ומשם עבר לבלגרד. בעונה החולפת ביורוליג הוא העמיד ממוצעים של 11 נקודות ושבעה ריבאונדים למשחק.

השם השני שנמצא על הפרק הוא שרוד פורד (2.06 מ', 27), ששיחק בעונה האחרונה בלה פורטוזה בולוניה. פורד שיחק במכללות במכללת קלמזון, שם העמיד ממוצעים של 14 נקודות ושמונה ריבאונדים בעונתו האחרונה. הוא לא נבחר בדראפט 2005, אך חתם בפיניקס, שם שיחק רק שלושה משחקים. באירופה הוא שיחק שנה וחצי באלבה ברלין עם ממוצעים של 11 נקודות ושבעה ריבאונדים למשחק ועזר לקבוצתו לזכות באליפות. בתחילת 2007/8 הוא הגיע לראשונה לאיטליה כדי לשחק במדי מונטנגרו הקטנה היחסית. בה העמיד ממוצעים של 14 נקודות ועשרה ריבאונדים. אחרי מונטנגרו הוא עבר, כאמור, לפורטוזה בולוניה, שם רשם 12 נקודות למשחק ועשרה ריבאונדים, כשעם קבוצתו הוא הגיע לגמר הגביע האיטלקי וזכה ביורו צ'אלנג'.

מבין השניים, כאמור, למכבי תל אביב יש נטייה להחתים את לאזמה כדי לנצל את הניסיון ביורוליג ועלותו הנמוכה, אך חשוב להדגיש כי המהלך ייצא לפועל רק במידה ולא יהיו התפתחויות חיוביות לגבי מאסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully