וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 17.6

וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* סיריל ז'נשאן בן ה-33, שסיים את חוזהו בניס, חתם סופית במדי העולה החדשה לליגה הצרפתית הראשונה, מונפלייה.

* המגן הפולני בלאז'יי אוגוסטין, שהושאל בעונה שעברה מלגיה ורשה לרימיני, חתם על חוזה לארבע שנים במדי קטאניה. לגיה ורשה קיבלה עבורו כחצי מיליון יורו.

* קשר חטאפה ונבחרת גרמניה הצעירה לשעבר, יוג'ין פולנסקי, 23, הושאל מחטאפה הספרדית לעולה החדשה לבונדסליגה, מיינץ.

* קשר לוריין בשלוש העונות האחרונות, חאמד נאמוצ'י, חתם במדי סגנית אלופת טורקיה, סיבאספור, אחרי שחוזהו בקבוצה הצרפתית הסתיים.

* העולה החדשה לפרמיירליג, וולבס, החתימה את השוער הוותיק מרכוס האנמן. האמריקאי בן ה-37 שוחרר לאחרונה מרדינג וצפוי לשמש כשוער שני בקבוצה.

שמועות

* ה"אס" הספרדי טוען כי פלורנטינו פרז גייס 55 מיליון יורו על מנת לאפשר לריאל מדריד לרכוש את פרנק ריברי.

* המנהל המקצועי של ריאל מדריד חורחה ולדאנו הצהיר ל"מארקה": "הטענות לפיהן אנחנו מעוניינים בזלאטן איבהימוביץ' ובדייגו פורלאן הן שקריות".

* "דיילי סטאר" מדווח כי טוטנהאם עשויה להיות זו שתעזור לקופה של ריאל להתאושש מעט, כשתציע 37 מיליון יורו עבור אריאן רובן, גבריאל היינצה וקלאס יאן הונטלאר, שמחוזר גם על ידי אלופת גרמניה, וולפסבורג.

* ג'וזפה רוסי, המועמד למילאן, מודה כי "מאז ומתמיד הייתי אוהד של הקבוצה ומעריץ של חוליט ו-ואן באסטן". ויאריאל, בתגובה, הצהירה כי מחירו של השחקן הוא 40 מיליון יורו, אך מנגד הבהירה כי הוא לא למכירה.

* הקרואטי מלאדן פטריץ' לא מסתיר את רצונו לעזוב את המבורג, ולעבור לשורות אלופת גרמניה, וולפסבורג. "התרשמתי מההתעניינות של וולפסבורג, ויש לי הרגשה שהמועדון ירצה לשמוע הצעות".

* חלוץ אלקמר, מואוסה דמבלה, אישר כי טוטנהאם הצטרפה למירוץ אחריו, אבל הוסיף שגנואה האיטלקית קרובה לסגור את עסקת העברתו, "כרגע גנואה היא הקבוצה היחידה שקיבלה הצעה ומנהלת מו"מ עם אלקמר".

* לפי התקשורת המקומית בגנואה, סמפדוריה מעוניינת להחתים את קשר יובנטוס מרקו מרקיוני.

  • עוד באותו נושא:
  • ז'וניניו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully