וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל ת"א: "תבצעו עבירות עם מחשבה"

ערב משחק העונה (20:50, ערוץ 10) ערך אלישע לוי אסיפה טקטית לשחקני מכבי חיפה. גוטמן לשחקניו: "מחויבות, אמונה ומשמעת - כך ננצח"

איתי חסיד

צילום: איתי חסיד

עריכה: איילת שולמן

מכבי חיפה ערכה אמש (ראשון) את האימון המסכם שלה לקראת משחק העונה הערב (20:50 ,שידור ישיר בערוץ 10) נגד הפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-31 של ליגת העל. לאחר האימון התברר סופית כי אייל משומר לא יהיה בסגל למשחק ואלון חרזי יפתח במקומו בעמדת המגן הימני. על פי התרגול, שלומי ארבייטמן יפתח על הספסל ואלישע לוי ימשיך לשחק במערך שכולל חמישה קשרים. כמו במשחק האחרון, בירם כיאל, גוסטבו בוקולי וג'ון קלמה ישחקו מתחת ליניב קטן וליאור רפאלוב. בקבוצה הודיעו כי גם הבלם אנדרסון ווסט, שישוחרר בתום העונה, יהיה בסגל.

אם אתמול תרגלה חיפה מצבים נייחים, היום התייחס לכך אלישע לוי באסיפה המסכמת. המאמן הקרין קטעים משני המפגשים הקודמים העונה וביקש מהשחקנים להיזהר מעבירות בחלק הקרוב לרחבה. "תבצעו עבירות עם מחשבה", אמר להם לוי. "הפועל קבוצה טובה במצבים נייחים, אסור לנו להיגרר למצבים כאלה". לאחר האסיפה השחקנים נסעו לארוחת צהריים משותפת ומשם שוחררו לחדרים במלון על מנת לנוח לפני המשחק הגורלי.

הכרטיסים למשחק כבר כמובן אזלו והאצטדיון יהיה מלא עד אפס מקום. המשטרה ביקשה מאוהדי הקבוצה להקדים למשחק על מנת שלא תיווצר מהומה.

על פי הגרלה שנערכה בהתאחדות יישבו אוהדי חיפה בגמר גביע המדינה, שייערך ביום שלישי הבא, ה-26 לחודש (19:00), בשערים הבאים של אצטדיון רמת גן: 1,2,11-16. אוהדי בית"ר יאכלסו את שאר היציעים.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, דקל קינן, לאוניד קרופניק, פיטר מסיללה, גוסטבו בוקולי, בירם כיאל, ג'ון קולמה, יניב קטן, ליאור רפאלוב, תמבינקוסי פאנטני.

גוטמן: "מחויבות, אמונה, משמעת"

הפועל תל אביב סיימה אתמול (ראשון) את הכנותיה למשחק העונה בקרית אליעזר. את האימון ליוו עשרות אוהדים מצויידים בשלטי עידוד ותופים. בהפועל רוצים ניצחון ומקווים לשנות את הסטטיסטיקה, שלא עומדת לצידם בקרית אליעזר. ב-21 העונות האחרונות הצליחו האדומים לנצח את הירוקים שלוש פעמים בלבד בליגה באצטדיונם הביתי ב-1988, 1997 והניצחון האחרון היה לפני שלוש שנים 2006.

אלי גוטמן אסף את שחקניו לפני האימון, מיעט במילים ורק ביקש מהם: "אתם חייבים לשמור על שלושה דברים - מחויבות, אמונה עצמית ומשמעת טקטית. אם תעשו זאת אין לי ספק שאנחנו יכולים לנצח את המשחק". לאחר מכן, הראה המאמן קטעי וידאו מהמשחקים הקודמים בין הקבוצה לבין חיפה ולקינוח ולבסוף הקרין בפניהם קטעים ממשחק חצי גמר ליגת האלופות, בו ניצחה מנצ'סטר יונייטד את ארסנל 1:3. גוטמן גם ביקש משחקניו לשמור על קור רוח וריכוז.

הקפטן וואליד באדיר, שנפצע אתמול בגבו, ערך היום אימון מלא ויהיה כשיר למחר. מלבד בן לוז ושי אבוטבול יעמוד לרשותו של גוטמן סגל מלא והמאמן יעלה את אותו הרכב ששיחק בשבועות האחרונים. "כל מילה היא מיותרת על המשחק", אמר אחד השחקנים היום, "אנחנו מגיעים במטרה אחת - לנצח ולהוכיח מי הקבוצה הכי טובה העונה בליגה".

הרכב משוער: וינסנט אניימה, יגאל אנטבי, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, ביבראס נאתכו, אביחי ידין, גילי ורמוט, דימיטאר טלקיסקי, מהראן לאלה, סמואל יבואה.

עדכון ראשון: 17.5, 18:18
עדכון אחרון: 18.5, 15:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully