וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת גן לא מפחיד אותם. אולי שלמה יצליח?

שוער נבחרת יוון קוסטאס חלקיאס לא חושש להגיע לישראל: "כבר ניצחנו במגרשים קשים יותר". ערוץ 2 הודיע: רמי וייץ ישדר, שרף יפרשן

לא רק בישראל מתחילים לחמם את האווירה לקראת המשחק בשבת, כיוון שגם היוונים מודעים להגרלה הקלה להם הם זכו ומריחים את ההזדמנות הנדירה להעפיל למונדיאל נוסף. שוער הנבחרת היוונית, קוסטאס חלקיאס, מצפה בקוצר רוח למפגש מול ישראל.

"המטרה שלנו היא להוציא את המקסימום מהמשחקים מול ישראל", אומר חלקיאס, "כבר עכשיו יש לנו יתרון מהיותנו במקום הראשון בבית, אבל שני ניצחונות יקדמו אותנו מאוד לעבר המטרה. מצד שני, גם שש נקודות לא יבטיחו העפלה, כי גם אם נוציא את ישראל מהתמונה, עדיין מחכה לנו שוויץ. אסור לשכוח שהשוויצרים עוד אמורים לארח גם אותנו וגם את ישראל אצלם בבית".

חלקיאס מספר מה הוא יודע על הנבחרת הישראלית: "ראינו את המשחק שלהם מול שוויץ, ואפשר לראות שהם טובים כמכלול, ונצטרך להיזהר שם מכל השחקנים כי זו קבוצה מסוכנת. בניון כמובן הוא הכי מוכר שם, אבל גם השוער אוואט ממאיורקה הוא שוער מצוין".

היוונים מודעים למאזן המעולה של נבחרת ישראל באיצטדיונה הביתי ברמת גן, אבל לא חושש. "שיחקנו כבר בהרבה מגרשים קשים, הרבה יותר קשים מישראל, ועדיין הצלחנו לנצח. אז נכון שלישראל יש מאזן טוב בבית, אבל גם לנו יש מאזן טוב בחוץ".

הססטיסטיקה מראה שיוון לא הפסידה בחוץ במשחקי מוקדמות מאז אוקטובר 2005. "זה לא שיש לנו טקטיקה שונה בבית או בחוץ, אבל לצערנו, דווקא במשחקים בבית המזל בגד בנו". חלקיאס זוכר היטב את ההפסד בבית לשוויץ, שגרר ביקורות רבות ביוון, אבל הוא יודע ש"הפסד אחד לא יגרום לנו לאבד תקווה, אנחנו עדיין בעמדה מצוינת. הביקורות האלה רק פגעו בנו, אנשים צריכים לזכור שאנחנו לא מייצגים את עצמנו, אלא את כל הכדורגל היווני. אל תשכחו שרק לפני כמה שנים היינו במקום ה-60 בדירוג פיפ"א, ומאז כבר נכנסנו לעשירייה הראשונה".

יוון תארח את המשחק מול ישראל בכרתים, והשוער מסביר למה: "יש לנו זיכרונות נפלאים מהאיצטדיון הזה, זכינו שם לתמיכה מדהימה. חוץ מזה, אני חושב שהנבחרת הלאומית צריכה לשחק במקומות בהם אנשים צמאים ונלהבים לראות אותה".

לסיום, חלקיאס נשאל מיהם המאמנים הטובים ביותר שעבד עמם במהלך הקריירה: "מאמן יוון אוטו רהאגל, מאמני הנוכחי בפאוק קרסיטס פאניוניו, ויצחק שום שאימן אותי בפנאתינאייקוס".

וייץ ישדר, שרף יפרשן

רשת, זכיינית ערוץ 2, תמשיך לשדר את משחקי נבחרת ישראל במסגרת מוקדמות גביע העולם 2010. הערוץ ישדר גם את שני המשחקים הקרובים של הנבחרת נגד יוון בבית ובחוץ: במוצאי שבת, ה-28 במרץ, בשעה 20:45 ייערך המשחק הראשון באיצטדיון ר"ג, וארבעה ימים לאחר מכן, ביום רביעי ה-1 באפריל, ייערך המשחק השני ב-21:15. את המשחק ישדר רמי וייץ, כשהפרשן לצדו יהיה המאמן הלאומי לשעבר, שלמה שרף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully