וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולן: "נעבוד בשביל בניון, כי הוא עובד בשבילנו"

23.3.2009 / 8:46

הנבחרת פותחת את ההכנות ליוון, וחלוץ לוקרן, שנחת עם שלושת הלגיונרים הבלגים האחרים, מפרגן לקפטן. ברדה: "אפשר לעשות את זה"

נבחרת ישראל תפתח היום (שני) את הכנותיה באופן רשמי כשתכנס אחר הצהריים מסיבת עיתונאים, ולאחר מכן תערוך אמון ראשון ממנו ייעדר הקפטן יוסי בניון. קשר ליברפול יגיע ארצה רק בשעות הערב המאוחרות. אחרי שבן סהר, גל אלברמן, טל בן חיים ותמיר כהן נחתו, הלילה הגיעו לישראל ארבעת הלגיונרים הבלגים: אבי סטרול, יואב זיו, עומר גולן ואליניב ברדה. הארבעה יתאמנו היום עם הנבחרת, כשסטרול יערוך לפני האימון בדיקה ושיחה עם רופא הנבחרת משום שהוא סובל ממתיחה קלה במפשעה.

"כולם רוצים להשיג תוצאה טובה מול יוון, כולם רוצים לנצח", אמר סטרול לאחר הנחיתה. "מבחינתו, צריך לבוא ולעבוד. מבחינה אישית אני בסדר, לא קרה לי משהו חמור. המאמן התחשב בי ומודע לחשיבות המשחק, הוא לא רצה לגרום לקרע. אני מאמין שביום שלישי אתאמן כרגיל. יהיה אצטדיון מלא ונעמוד לשירת ההמנון. אנחנו צריכים לעשות את זה".

יואב זיו הוסיף: "אני לא יודע מה יהיה, ברור שאנחנו רוצים ניצחון. אני שמח להיות חלק מסגל הנבחרת. יצאתי לבלגיה במטרה לחזור לכושר משחק, כי לפני שיצאתי הייתי בכושר משחק גרוע מאוד".

החלוץ עומר גולן, שצפוי לפתוח בהרכב, התייחס לפציעה של בניון: "יוסי נותן 200 אחוז גם כשהוא משחק פצוע. אנחנו אוהבים לעבוד בשבילו, כי הוא עובד בשבילנו". אליניב ברדה: "אני מגיע בכושר טוב, מבחינתי הכי חשוב היה לחזור מהפציעה. אני מצפה למשחקים האלה. אני חושב שכולנו מאמינים שאפשר לעשות את זה. המטרה היא לנצח בשבת על הדשא ברמת גן".

לא ברור האם בן סהר שנפצע במהלך משחק הליגה מול הרנביין יתאמן היום. דודו אוואט צפוי להגיע במהלך האימון משום שהוא ינחת רק בשעה 16:30. דרור קשטן מתלבט בנוגע למשבצת הקשר האחורי לצד גל אלברמן (תמיר כהן או בירם כיאל), בנוגע למשבצת הקשר הקדמי (אבירם ברוכיאן או ברק יצחקי) ובנוגע לעמדת הבלם לצד טל בן חיים (דקל קינן או סטרול).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully