וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה את מכבי נתניה 1:2

בית"ר ירושלים ניצחה את מכבי נתניה 1:2, הקטינה את הפער ממכבי חיפה ל-5 נק' ושלחה מסר לליגה: אנחנו לא מוותרים על האליפות

קבלו אותה, האלופה חוזרת. בית"ר ירושלים, אחרי כל התלאות, הטלטלות הניהוליות, הבעיות הכלכליות, חזרה הערב (שני) למאבק האליפות והפכה אותו למרתק. בית"ר גברה 1:2 על מכבי נתניה ויצרה מרובע בצמרת. בין מכבי חיפה המוליכה לקבוצה של ראובן עטר מפרידות חמש נקודות בלבד, ערב הסיבוב השלישי. נראה מי תעיז למצמץ ראשונה.

בית"ר הוכיחה עליונות מקצועית על נתניה. בכל פעם ששחקניה הניעו את הכדור במהירות, חילופי המסירות פירקו בקלות את ההגנה של לותר מתיאוס. הבעיה היא שזה קרה בדקות מעטות בלבד. ברוב שלבי המשחק, בית"ר העדיפה לחכות לנתניה בחלק המגרש שלה. כשהיא יצאה קדימה מהר, היא הגיע למצבים מסוכנים מול שטראובר וכבשה פעמיים מרגלי עמית בן שושן (24) וכריסטיאן אלברז (42), שהפכו יתרון מוקדם של ביוואן פרנסמן מהדקה ה-17.

גם נתניה גילתה שוב את הנקודה החלשה שלה, נושא הבקעת השערים. האורחים החזיקו בכדור, אבל סבלו מחוסר דיוק. איתי שכטר לא קיבל כדורים באזור המסוכן והנעת הכדור הייתה חסרת תכלית. על רקע הדברים האלה, תמוהה עוד יותר החלטתו של מתיאוס לוותר על שלו מנשה ולא להשתמש בראובן עובד.

ובחזרה לבית"ר. עטר יכול להיות מרוצה. הקבוצה שלו, היום, היא צלע בלתי נפרדת ממאבק האליפות. בשביל להישאר במאבק, הוא צריך את ברק יצחקי, אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן במיטבם לאורך כל דקות המשחק. ועוד נקודה אחת. עטר כבר מוביל 0:2 על מתיאוס. וזה לא הולך ברגל.

מהלך המשחק

דקה 17: גול! פרנסמן ירה כדור חופשי שטוח, 20 מטרים אלכסונית, לרשת של קאלה. הכדור פגע בחומה והטעה את השוער. 0:1 לנתניה.

דקה 20: ברוכיאן ניסה להקפיץ מעל שטראובר, השוער הדף לקרן בזינוק מרהיב. כדור הקרן הגיע לפרננדז שבעט מתוך הרחבה גבוה מעל השער.

דקה 24: גול! דאבל פס נפלא בין ברוכיאן ליצחקי, בסיומו העביר הקשר רוחב לחלוץ שבעט, שטראובר הדף ובן שושן דחק את הריבאונד לרשת. 1:1 מהיר.

דקה 40: עוד מבצע גדול של ברוכיאן הסתיים בהכנסת כדור לבן שושן, שטראובר יצא והקדים את החלוץ.

דקה 42: גול! אלברז התנהל עם הכדור מרחק 30 מטר אלכסונית מהשער, הבחין בשטראובר מחוץ לשער, וירה כדור אדיר מעליו אל החיבורים. 1:2 לבית"ר.

דקה 47: ברוכיאן חילץ כדור במרכז המגרש ושלח כדור נפלא ליצחקי, שבעט מזווית קשה מתוך הרחבה. שטראובר הדף.

דקה 66: גזל הכניס כדור מצוין לנקוסי, שבעט מ-16 מטרים כדור גבוה מעל המשקוף.

דקה 68: התקפה נפלאה של בית"ר. חילופי מסירות בין טל ליצחקי, הכדור הגיע לבן שושן שבעט בסיבוב מעל השער.

דקה 70: גזל ירה מ-25 מטרים, הכדור חלף בסמוך לקורה.

דקה 72: סבן מצא את שכטר, שהסתובב ובעט כדור מפתיע מ-16 מטרים, אבל לא מצא את המסגרת.

דקה 82: יצחקי הגיע לעימות ישר מול שטראובר, ניסה להקפיץ קטנה מעליו, אבל בעט רק החוצה.

דקה 90: סבן הגביה כדור חופשי, קאלה יצא ותפס אוויר וזפאטה נגח מול השער החשוף, אבל אלברז הציל מהקו.

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, אלירן דנין, אריק בנאדו, שמעון גרשון, כריסטיאן אלברז, דריו פרננדז, עידן טל (ניר נחום, 70), אבירם ברוכיאן, עידן ורד (שמואל קוזוקין, 82), עמית בן שושן (מיכאל זנדברג, 74), ברק יצחקי

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, דדי בן דיין (אוראל דגני, 46), זאב חיימוביץ' (אלברטו זפאטה, 78), ביוואן פרנסמן, לואיס מרין, קלמי סבן, רביד גזל, אלברטו בלאנקו, סיאבונגה נקוסי, אבי כנפו (דלה ימפולסקי, 60), איתי שכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully