וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם נקבל הצעה הולמת עבור דולי ג'ונסון, לא נעמוד בדרכו"

רענן ברובסקי

25.1.2009 / 13:08

במכבי ת"א מתחילים לאבד את הסבלנות לזר המאכזב, בתקווה להביא בכסף חלוץ. המו"מ עם אבוחצירה תקוע, פיירו הבוליביאני נחת

אחרי שבעה משחקים קשים, זה סוף סוף הגיע. הניצחון אמש (שבת) 0:1 על הכח עמידר רמת גן שחרר המון לחץ במכבי תל אביב, וכעת מקווים במועדון לצאת לדרך חדשה, כאשר המטרה הקרובה היא הדרבי מול הפועל תל אביב במסגרת חצי גמר גביע הטוטו ביום רביעי באיצטדיון רמת גן.

ראשי הקבוצה יחד עם המנג'ר אבי נמני עוסקים בימים האחרונים בצירופם של שחקני חיזוק זרים לקבוצה, כאשר הם מודעים לעובדה שיום שישי הקרוב הוא המועד האחרון להחתמת שחקנים במסגרת חלון ההעברות הנוכחי.

הקשר הניגרי סמסון גודווין נחת אמש בישראל, וכבר הבוקר נטל חלק באימון. המטרה היא להחתימו כבר ביממה הקרובה על חוזה בקבוצה. גודווין משחק בתפקיד הקשר האחורי, עמדה שבמכבי משוועת להציב בה שחקן בעל שיעור קומה, בעיקר לאור האכזבה הגדולה מהקשר הליברי דולי ג'ונסון. הליברי,שגם אמש הפגין משחק חלש, הוחלף במחצית המשחק בוינטר לאחר תקרית מילולית בינו לבין המנג'ר אבי נמני בחדר ההלבשה בזמן תדרוך המחצית. נמני העיר לג'ונסון על איבודי הכדור הרבים שלו, ואחרי שהקשר הגיב להערות, אמר לו נמני: "אני לא רוצה לשמוע ממך שום דבר, אל תענה לי, תוריד את הבגדים, אתה נשאר בחוץ". בסופו של דבר עלה דן רומן במקומו של ג'ונסון בפתיחת המחצית השנייה.

במכבי עדיין לא התקבלה החלטה סופית לשחרר את ג'ונסון, אולם בכיר במועדון אמר הבוקר לוואלה! ספורט: "אם נקבל הצעה כספית הולמת עבור דולי ג'ונסון עוד השבוע, לא נעמוד בדרכו". למרות גובה חוזהו של הליברי, ינסו במועדון למצוא עוד השבוע קבוצה שתסכים לרכוש את הקשר, דבר שיכניס כסף לקופת המועדון ויאפשר החתמת חלוץ זר בעל שיעור קומה.

קשיים במו"מ לגבי אבוחצירה

בשלב זה מרוכזים מאמצי ראשי המועדון בהחתמת חלוץ זר לקבוצה. החלוץ הבוליביאני אדוארדו פיירו נחת בישראל במהלך סוף השבוע, והוא צפוי להתחיל מחר במבחנים בקבוצה. החלוץ דה-קמפוס סרי אלי, שמתאמן זה מספר ימים, לא הרשים עד כה ולא יוחתם.

בהנהלת הקבוצה ינסו בימים הקרובים לשקם את המשא ומתן בנוגע לרכישתו של חלוץ הפועל פתח תקווה שמעון אבוחצירה. הבעלים של בית"ר נס טוברוק, אריק איזיקוביץ', המחזיק בכרטיסו של השחקן, ניהל משא ומתן עם אבי נמני, אך בין הצדדים התגלו פערים ונראה כי המגעים עלו על שרטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully