וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנס ארמסטרונג מוכן ל"מכינה"

הרוכב האמריקאי המתקאמבק לא מצפה לנצח בטור דאון אנדר ("שתיתי בירות 3 שנים"), אבל מתכוון להיכנס לקצב הנכון כבר עכשיו

שלוש שנים אחרי הפרישה מרכיבה מקצוענית, לאנס ארמסטרונג חוזר לעניינים כדי להעניק לענף האופניים המגמגם את התרומה הגדולה ביותר שיכל לקבל. מאז שארמסטרונג כבר לא שם, הטור דה פראנס מאבד מיוקרתו משנה לשנה, במיוחד לאור פרשות הסמים הרבות. אבל עד לטור דה פראנס נותרו עוד כמה חודשים, והמירוץ הראשון ש"קם לתחייה" בזכותו של הפנומן האמריקאי נקרא טור "דאון אנדר" שיפתח ביום שלישי באוסטרליה ויימשך שישה ימים.

ארמסטרונג בן ה-37, האיש שניצח בכל כך הרבה קרבות בחייו ובעיקר את מחלת הסרטן, הצהיר שהוא רעב ומלא מוטיבציה לקראת התחרות. אגב, במירוץ ראווה שהתקיים באדלייד בסוף השבוע לקראת הטור, הוא סיים במקום ה-64 מתוך 133 רוכבים, למרות שזה לא אומר כלום.

המטרות של ארמסטרונג לקראת המירוץ באוסטרליה הן צנועות יחסית: "כשלון במירוץ יהיה מכה ללב, מצד שני גם אין לי שאיפות מיוחדות במירוץ הזה. עבורי ההישג הגדול הוא להיות כאן ולהתחרות בשלב מוקדם יותר מהמתוכנן. יש לי עבודה עבודה לעשות כאן, והיא להפוך לרוכב הטוב ביותר שאני יכול להיות, וזה מה שאני מתכוון לעשות".

המירוץ בדרום אוסטרליה ייצא לדרך ביום שלישי בקטע של 128 קילומטרים בין נורווד למוסון לייקס, ויכלול עליות קלות עד לגבהים של כ-450 מטרים. הקטע המשמעותי מבחינתו של ארמסטרונג יהיה הקטע החמישי בשבת באיזור ווילונגה היל.

"אני מרגיש ציפיות מהולות בעצבים", אמר ארמסטרונג ערב פתיחתו של המירוץ והוסיף: "אני לא מזלזל בעצמי, אבל אין לי שום ציפיות חוץ מלחזור לקצב רכיבה".

יוהאן ברוייניל, חברו הטוב של לאנס ארמסטרונג ומנהלו בקבוצת "אסטנה" התייחס לקאמבק ואמר: "אם לאנס ירגיש טוב בשלב מסויים, הוא ינסה לבחון את עצמו. אני חושב שהוא מספיק טוב כדי להיות בדבוקה המובילה. הוא מתחרה טוב ואם הוא לא היה רציני, הוא לא היה כאן".

אחד מיריביו הרציניים של ארמסטרונג במירוץ יהיה סטיוארט אוגריידי האוסטרלי, שאמר: "לאנס הוא ספורטאי מטורף, ואסור לנו לשכוח את זה במירוץ. עם היכולת, הנסיון והאגו שלו, הולך להיות קשה מאוד". ארמסטרונג אמר בתגובה לדברים: "הם צריכים לזכור ששתיתי בירות במשך שלוש שנים וחצי. אני רק יכול להגיד שאם תהיה הזדמנות (לנצח), אין ספק שאני אנסה לקחת אותה בכל הכוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully