וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר בני סכנין קורא לדחות את משחקי הקבוצה

יצחק סולומון

3.1.2009 / 19:35

עקב המצב הביטחוני טוען אבו סלאח כי "אין לדעת מה יקרה ואסון יכול להתרחש". דווקא הדובר חלאילה חושב שאסור לערבב ספורט ופוליטיקה

יו"ר בני סכנין, חסן אבו סלאח, קרא היום (שבת) לדחות את משחקי הקבוצה עד אשר המצב הביטחוני בדרום הארץ יירגע. היום נערכה הפגנה רבת משתתפים בסכנין נגד פעילות צה"ל בעזה, אך אבו חסן טוען כי אין קשר בין ההפגנה לקריאתו.

"המצב הביטחוני בארץ לא טוב", אמר אבו חסן. "למשחקי כדורגל מגיעים הרבה אנשים ואני חושש שהקהל ישתלהב נגד בני סכנין. ייתכן גם מצב שהקהל שלנו ייכנע לפרובוקציות של אוהדים אחרים ואף אחד לא יודע כיצד סיפור כזה יכול להיגמר. אני חושב שצריכה להיות רגיעה ורק אחר כך נוכל לחזור לשחק כדורגל".

כשנשאל סלאח האם יש קשר בין קריאתו לבין ההפגנה שנערכה בסכנין, ממנה יצאו קריאות לכיוונו של ארגון חיזבאללה שיתקוף את ישראל, ענה: "זה לא שייך בכלל להפגנה. אני עוסק בכדורגל נטו ואני רואה שהציבור חם, הרחוב חם והאוהדים חמים. בכדורגל יש הרבה קהל ויש אנשים קיצוניים בשני הצדדים. אף אחד לא רוצה שזה יתפתח למקומות בלתי צפויים. אני מתריע מראש כדי שחס וחלילה לא יתרחש אסון".

סלאח ציין כי הוא היה האיש היחיד מהמועדון שנכח בהפגנה: "הגעתי בסופה של ההפגנה והייתי היחיד מהקבוצה. זאת, כמובן, מלבד ראש העיר, מאזן גנאים, שהיה בעבר יושב ראש הקבוצה". אגב, גנאים נאם בהפגנה ההמונית.

יצוין כי חסן אבו סלאח חזר רק אמש מחופשה ברומניה והיה פחות מעורה במצב הקיים. לעומתו, אמר דובר בני סכנין, מונדר חלאילה, דברים מנוגדים לגמרי: "הדעה שלי היא שצריך להמשיך את הכדורגל ולא לעצור את הליגה בגלל עניינים פוליטיים. אסור לערבב ספורט ופוליטיקה. לא שמעתי מה אמר אבו חסן, אשב איתו ונבדוק את הנושא".

יצוין כי כבר ביום שלישי השבוע מתוכנן לבני סכנין משחק חוץ בקרית שמונה נגד הקבוצה המקומית במסגרת רבע גמר גביע הטוטו. ביום שבת הבא אמורה סכנין לארח את הכח עמידר רמת גן במסגרת הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully