וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי: "הראש נמצא באשקלון"

דור בלך

31.12.2008 / 16:45

בית"ר ירושלים אירחה ילדים מעירו של החלוץ, שלא הסתיר את תחושותיו. "התרגלנו כבר לדברים האלה, אני משתדל לעשות את ההפרדה"

כ-80 ילדי העיר אשקלון הגיעו היום לאימון בית"ר כאורחי הקבוצה ונהנו מיום כיף שכלל מפגש עם השחקנים, ארוחה ומתנה לכל אחד מהם. כוכב היום היה ברק יצחקי, גם כן תושב אשקלון ששיתף את הילדים בחוויותיו מהימים האחרונים.

"אני יודע טוב מאוד מה הילדים האלה עוברים. זה לא פשוט ואנחנו שמחים לתמוך בהם. נכון שיצאתי מאשקלון, אבל אני חוזר לשם. זה לא פשוט, אבל צריך להיות חזקים. לפני יומיים עברתי חוויה לא נעימה כשראיתי את הטיל חולף מעליי, אבל אין מה לעשות. התרגלנו לדברים האלה ונצטרך להיות חזקים כדי שלא ניתן להם בטעות איזו סיבה לחייך. ברור שהראש נמצא באשקלון, אבל אני משתדל לעשות את ההפרדה. אמנם אין פה קסאמים, אבל המשפחה והחברים שם. אני משתדל לשים את זה בצד".

גם אריק בנאדו התייחס לביקור הילדים ונזכר במלחמה לפני כשנתיים. "זה מזכיר את מה שהיה בצפון. זה עצוב ומדכא לראות את מה שקורה שם, אבל אני מקווה שעשינו לילדים קצת שמח.

"ראינו היום כמה אהבה יש לבית"ר בכל הארץ. בדרום אפילו יותר. אני חושב שכל מועדון בישראל שיכול לעזור קצת לילדים האלה זה דבר מבורך אני מקווה שזה יסתיים כמה שיותר מהר, כי זה מדכא, למרות זאת אין לנו ברירה אלא לחזור לאימונים, החיים ממשיכים. זה אימון ראשון מזה שבוע וחזרנו עם הרבה אנרגיות חדשות. אם כבר מדברים על כדורגל, מצפה לנו חצי עונה מרתקת ואנחנו מקווים שנהיה הרבה יותר טובים מהחצי הראשון".

דוד אמסלם וטוטו תמוז שמחלימים מפציעות ערכו אימון חלקי, כשדרק בואטנג וכריסטיאן אלברז עדיין לא חזרו מחופשת המולדת שלהם. משה אוחיון גויס למילואים בפיקוד העורף והחמיץ את האימון. אוחיון עובר קורס נהגי מלגזה, ויעמוד לרשות עטר בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully