וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום אחד תהיה אגווארו

הליגות בארגנטינה וברזיל הוכרעו, הזדמנות מצוינת ליניב בינו לעלות על המדף את הסחורה המשובחת שתצא משם לאירופה, חלק כבר בינואר

חואן פורלין - בוקה ג'וניורס

כבר לפני שנתיים, כשהיה בלמה של בוקה ג'וניורס בן 18, הוא שיחק במחלקת הנוער של ריאל מדריד. אלא שפורלין לא הסתדר בספרד וחזר לארגנטינה. בטורניר הקלאוסורה הקודם הוא קיבל את הקרדיט בהרכב במקומו של גבריאל פאלטה הפצוע ולקח את הצ'אנס בשתי ידיו. כיום הוא מבוקש בעיקר על ידי נאפולי וצפוי להצטרף לחבריו מהמכורה המשחקים בקבוצה, ניקולאס נבארו, אזקייל לאבצי וחרמן דניס (צילום: רויטרס)

פרנקו זוקוליני - ראסינג קלוב

הקשר הצעיר של ראסינג קלוב כבר צד את עינו של מאמן נבחרת ארגנטינה דייגו מראדונה, שזימן אותו לסגל המקומי שבנה ומונה 14 שחקנים. זוקוליני בן ה-18 וחצי מחזיק בדרכון איטלקי, דבר שיעזור לו לצאת לאירופה כבר בעתיד הקרוב. פורטו כבר הביעה התעניינות בקשר, כאשר נראה כי הקבוצה הפורטוגלית תהיה התחנה הראשונה בקריירה שלו (צילום: AP)

אדוארדו סאלביו - לאנוס

שחקנה הצעיר של לאנוס, 18, סומן עוד בעבר כאחד משחקני העתיד של הכדורגל הארגנטינאי. סאלביו ההתקפי יכול לשחק באגף וגם כחלוץ מרכזי. טבילת האש הראשונה שלו העונה הייתה נגד בוקה ג'וניורס ומאז קנה לעצמו מקום בהרכב הקבוצה, שכמעט הצליחה ולגנוב אליפות. את העונה הוא סיים עם ארבעה שערים ב-14 משחקים. מספר מועדונים גדולים, ביניהם מילאן, יובנטוס ונאפולי האיטלקיות כבר סימנו אותו במטרה להנחית אותו בשנים הקרובות (צילום: AP)

דייגו בואננוטה - ריבר פלייט

הכינוי שלו ולא בכדי הוא "הגמד". בואננוטה, 159 סנטימטרים בלבד, פרח בטורניר הקלאוסורה והוליך את ריבר פלייט לאליפות אחרי ארבע שנים עקרות. ריבר ודייגו סימאונה, מאמן הקבוצה לשעבר, היו נחושים להשאירו ובטורניר האחרון, כמו כל הקבוצה, הוא התרסק. המיז'ונריוס חוו עונה רעה ביותר וסיימו במקום האחרון בליגה. לקשר בן ה-20 שפע של טכניקה וכישרון, אבל העובדה שהוא כה צנום חושפת אותו לפגיעות רבות. בקרוב נדע איך הוא יסתדר באירופה (צילום: רויטרס)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מירנדה - סאו פאולו

לא מעט בלמים מעולים צמחו בשנים האחרונות בברזיל. אלדאיר, ריקרדו רוצ'ה, לוסיו ועוד רבים אחרים. בלמה של סאו פאולו, ז'ואאו מירנדה דה סוזה פילו או בשמו המקוצר מירנדה, עתיד להיות עוד חוליה מאותה שרשרת מכובדת. דונגה כבר זימן אותו לנבחרת. לפני שלוש שנים, בהיותו בן 21, נרכש על ידי סושו מקוריתיבה, אבל דרכו לא צלחה שם והוא הושאל לסאו פאולו אחרי עונה. מירנדה זכה עם הקבוצה באליפות השלישית הרצופה ונבחר ל-11 של העונה בברזיל. פיורנטינה בעניין (צילום: AP)

רבר - גרמיו

הוא יכול לשחק הן כבלם והן כקשר אחורי והוא אחד מעמודי התווך של גרמיו. רבר, שיחגוג ב-4 לינואר יום הולדת 24, הגיע לקבוצה הברזילאית רק ב-2008, אבל כבר הצליח למצב את עצמו כאחד מהגורמים המרכזיים בה והוא ממלא מקומו של קפטן הקבוצה. ב-2007 הושאל לקבוצת אל-וואדה מאבו דאבי, אך חזר במהרה לגרמיו וסיים עימה העונה במקום השני בליגה (צילום: AP)

מרקוס אנג'לרי - אסטודיאנטס

מגנה בן ה-25 של הקבוצה הארגנטינאית מלה פלאטה ערך את הופעת הבכורה שלו בה כבר בגיל 19, וכל שנה הוא ממשיך בהתקדמות השיטתית שלו. עוד לפני שמונה למאמן ארגנטינה, הכריז מראדונה קבל עם ועדה כי אנג'לרי יהיה המגן הפותח שלו בנבחרת. מספר קבוצות איטלקיות וכן אתלטיקו מדריד הספרדית כבר מצויות במרדף אחריו. מספר הופעות באלביסלסטה יקצרו לו את הדרך לאירופה (צילום: AP)

לוקאס ויאטרי - בוקה ג'וניורס

החלוץ הצעיר של בוקה הוכיח בטורניר האחרון שיש בו יותר מאחד שחשוד בשוד מספרה. שער שלו בסופרקלאסיקו מול ריבר סידר 0:1 לקבוצתו, ניצחון שבבוקה הוגדר כנקודה המפנה ממנה שעט המועדון לאליפות הדרמטית. ויאטרי, 21, סיים את הטורניר כמלך השערים של בוקה עם שמונה כיבושים. בינתיים הוא נשאר בארגנטינה, אבל אם יצליח לפלס את דרכו גם בשנה הבאה בין שלל חלוצי הקבוצה (פאלרמו, פיגרואה, פלאסיו), זה יהיה זמני (צילום: AP)

הרנאנס - סאו פאולו

אחד משחקני העתיד של הכדורגל הברזילאי, תוצר מחלקת הנוער של סאו פאולו. קשרה האחורי של אלופת ברזיל נבחר לשחקן העונה בברזיל, זאת לאחר שזכה עם הקבוצה באליפות שלישית רצופה (שנייה שלו). להרנאנס, 23, צופים הפרשנים עתיד גדול באירופה כאשר ברצלונה כבר לוטשת עיניים לעברו. אם ימשיך להפגין הרנאנס את אותה יכולת כפי שהציג בשנתיים האחרונות מקומו בנבחרת ברזיל יהיה בטוח (צילום: AP)

קאירסון - סאו פאולו

תתחילו לשנן את השם, כפי שעשו ריאל, ברצלונה וולנסיה. קאירסון, 20, גדל בקוריתיבה וכמו כל ילד פלא זכה בתואר מלך השערים בכל חתך גיל. ב-2008 עבר לדספורטיבו ברזיל, שם סיים כמלך השערים של הליגה עם 21 שערים. בינואר השנה הושאל לפלמייראס כדי שיתחשל לפני שיעבור לליגה של הגדולים. אגב, אביו כל כך אהב את ג'ים מוריסון, סולן הדלתות, ותיכנן לקרוא לו 'קימאריסון', אלא שאשתו הטילה וטו ובצעד של פשרה הוחלט על קאירסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully