וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "יהיה מעניין לפגוש שוב את ז'וזה"

הסקוטי מתכונן למוריניו ב-1/8 גמר הצ'מפיונס ועוקץ: "לאינטר יש רק שני איטלקים בסגל". מאמן ריאל ראמוס לא התלהב לקבל את ליברפול

לא מעט מפגשים מותחים ומסקרנים ייעדה הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות שנערכה היום (שישי) בניון שבשוויץ, אבל נדמה שלפחות לפני ההתמודדויות, זה בין מנצ'סטר יונייטד לאינטר יעמוד במוקד.

זה לא יהיה רק מפגש בין אלופת אנגליה לאלופת איטליה, יש שיגידו בין כדורגל מסוג אחד לכדורגל מסוג שונה לגמרי, אלא גם המפגש החוזר בין מוריניו לאלכס פרגוסון, שניים מהיריבים הגדולים בכדורגל העולמי בחמש השנים האחרונות.

כשהפורטוגלי הדריך את צ'לסי שררו בינו לבין הסקוטי יחסי שנאה-אהבה-הערכה וסביר להניח שהמלחמה הפסיכולוגית בין השניים תתחיל הרבה לפני שריקת הפתיחה למשחק הראשון. הדם הרע בין השניים החל עוד בימים בהם אימן מוריניו את פורטו, שהדיחה את יונייטד בדרך לזכייה ב-2004 והמאזן בין השניים בכל המסגרות עומד על 5 ניצחונות למוריניו, 2 לפרגוסון (כולל בפנדלים בגמר גביע הקהילה) ו-4 תוצאות תיקו.

"יהיה מעניין לפגוש שוב את ז'וזה", אמר פרגוסון, "הוא טיפוס עם הרבה אישיות ותמיד הסתדרתי איתו טוב. הוא הדיח אותנו מהתחרות כשהוא אימן את פורטו ואני מקווה שהפעם לנו יהיה את המזל שהיה לו במשחק הגומלין אז".

על אינטר אמר המאמן הסקוטי: "יש להם מאזן נהדר באיטליה בשנים האחרונות וזה אומר הרבה על ההמשכיות שלהם. יש להם גם הרבה ניסיון וכמה שחקנים דרום אמריקאים. למעשה, אני חושב שיש להם רק שני איטלקים בסגל. זה כבר אומר שיהיה לנו קשה כי אנחנו יודעים כמה קשוחים השחקנים הדרום אמריקאים מבחינה הגנתית".

חבר הנהלת אינטר, ארנסטו פאולילו, שייצג את הנראזורי בהגרלה, גילה אחרי היוודע זהות היריבה: "אני בטוח שמוריניו שמח בעקבות ההגרלה. הוא רצה את מנצ'סטר יונייטד ועכשיו הוא קיבל אותם. הם אלופי אירופה, כך שלא תהיה חסרה לכולם מטיבציה לנצח אותם. זה יהיה מפגש נהדר ואני חושב שאם נעבור אותם, נוכל להמשיך כל הדרך לזכייה בגביע".

יובנטוס: "לא מפחדים מצ'לסי"

מפגש אמוציונלי נוסף צפוי להתרחש כשאר קלאודיו ראניירי יחזור לסטמפורד ברידג', שם אימן ארבע עונות, וביחד עם יובנטוס שלו ינסה לנקום בצ'לסי, שנפרדה ממנו בצורה לא יפה אחרי חודשים ארוכים של שמועות על עזיבתו בזמן שעוד עמד על הקווים.

"זה יהיה משחק מעניין בשביל ראניירי והוא קיבל את התוצאה של ההגרלה בצורה רגועה", אמר המנהל הספורטיבי של הגברת הזקנה, אלסיו סקו, "דיברתי איתו ואני יודע שהכל יהיה בסדר. זה הכדורגל והדברים האלו קורים".

סקו הוסיף: "כולנו יודעים מה קרה כשהוגרלנו מול ריאל מדריד וזניט סטץ פטרסבורג בשלב הבתים ואיך זה נגמר. ניצחנו את ריאל מדריד פעמיים, כך שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. אנחנו לא מפחדים מאף קבוצה במפעל הזה. אנחנו מכבדים את כולם, אבל נשחק את הכדורגל שלנו".

ראניירי עצמו אמר מאוחר יותר: "יהיה תענוג לנסוע שוב לאנגליה ולשחק נגד צ'לסי. אנחנו לא יכולים לזלזל בשום קבוצה. זה יהיה אסון עבורם אם הם לא ינצחו במפעל אליו הם בנו את עצמם. יש להם את השחקנים הכי טובים בעולם ונצטרך להגיע בשיא כושרנו".

דייויד ברנארד, מהנהלת הקבוצה הלונדונית, התייחס גם הוא להגעתו של האיטלקי: "אני בטוח שקלאודיו יזכה לקבלת פנים חמה מאוהדי צ'לסי. בעונה האחרונה שלו בקבוצה הגענו לחצי גמר האלופות וזה היה חשוב מאוד. כל קבוצה בשלב הזה היא מאוד איכותית, אבל יכול היה להיות גרוע יותר, אולי ברצלונה".

ראמוס לא מרוצה, בניטז דווקא כן

ריאל מדריד, הקבוצה הכי מעוטרת באירופה, גם היא קיבלה הגרלה מרתקת וקשה מאוד, בדמותה של אלופת אירופה מודל 2005, ליברפול. המשחק הראשון ייערך בסנטיאגו ברנבאו בבירת ספרד כאשר הגומלין באנפילד.

מאמנה החדש יחסית של ריאל מדריד, חואנדה ראמוס, הודה שהוא לא כל כך אהב את ההגרלה שנפלה בחיק קבוצתו. ראמוס בכלל רצה להימנע ממפגש עם קבוצה אנגלית, מצד שני המאמן הספרדי של ריאל מאמין שגם המאמן הספרדי של האדומים, רפא בניטז, לא ממש מאושר מהיריבה אותה יצטרך לעבור בשמינית הגמר.

"לא אהבנו את ההגרלה שקיבלנו", הצהיר ראמוס, "ואני מניח שגם ליברפול חשים אותו דבר. בניטז מכיר מצוין את ריאל מדריד וגם אני מכיר את רפא ואת ליברפול מצוין מהתקופה בה אימנתי את טוטנהאם.

"הם קבוצה עם הרבה יתרונות וקשה למעבר, יש להם כמה שחקנים טובים מאוד", המשיך ראמוס, "אבל ריאל מדריד לא יכולה לפחד מאף קבוצה ויש לנו את אותם הסיכויים כמוהם לעבור".

מן העבר השני רפא בניטז די מרוצה על ההגרלה, מפאת העובדה שהוא יפגוש את הקבוצה בה בילה תשע שנים ושם למד את יסודות האימון, כך טען מזכיר המועדון האנגלי ברייס מוריסון.

"לא יכול להיות קרב גדול יותר מזה", אמר מוריסון. "מאז הגמר בפריז ב-1981 (בו ניצחה ליברפול 0:1) הקבוצות לא נפגשו. היינו כבר במדריד בשלב הבתים (ליברפול סיימה בתיקו 1:1 עם אתלטיקו) וזה מצוין לחזור לשם שוב. אני בטוח שרפא גם מאושר. בשנים האחרונות קצרנו הצלחה לא קטנה בספרד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully