וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה התרוממה מעל הליגה

מכבי חיפה שימחה את רוממה עם 71:90 גדול על הפועל חולון, גליל/גלבוע גברה על ר”ג 72:81. גבעת שמואל הנחילה לראשל”צ הפסד שלישי

המחזור השלישי בליגת העל נמשך הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים נוספים אחרי ניצחונה של בני השרון על הפועל ירושלים 73:77 במוצ"ש. במוקד המשחקים היה הקרב בין שני הלהיטים של הליגה עד כה, העולה החדשה מכבי חיפה שנתנה שתי הצגות במחזורים הראשונים, והפועל חולון האלופה שהפתיעה עד כה, אבל על הפרקט ברוממה חגגו בסיום רק החיפאים עם ניצחון גדול 71:90 שביסס את מעמדם כקבוצת צמרת לכל דבר.

מכבי ראשון לציון הגיעה לאור יהודה בכושר איום ונורא, והפסידה בפעם השלישית ברציפות 87:76 לגבעת שמואל. עירוני רמת גן ערכה שינויים רבים בסגל שלה אבל רשמה גם היא הפסד שלישי ברציפות כשנכנעה 81:72 להפועל גליל/גלבוע. המנצחת המפתיעה של המחזור הקודם, עירוני אשקלון, הביסה בקלות 74:96 את עירוני קרית אתא. מחר יושלם המחזור עם המשחק בין מכבי תל אביב לעירוני נהריה ביד אליהו (19:00, 5+ לייב).

מכבי חיפה - הפועל חולון 71:90

אולם רוממה אירח לראשונה אחרי ארבע שנים משחק בליגת העל, ולאוהדים מהכרמל בהחלט יש קבוצה ששווה להגיע בשבילה. אחרי שני ניצחונות מרשימים בחוץ פגשו הירוקים של אבי אשכנזי את האלופה מחולון, שהתייצבה אף היא עם מאזן מושלם והרבה התלהבות. העומק והחיבור של המקומיים עזרו להם להוליך בפער דו ספרתי במחצית, וגם ריצה מפתיעה של 0:15 מצד החולונים לא הכניסה אותם ללחץ, וברבע האחרון הניצחון החיפאי אף הפך לתבוסה.

חיפה העלתה את עמית בן דוד, דורון פרקינס, בי ג'יי מקי, משה מזרחי וברוק סיילס, חולון עלתה עם ליאור ליפשיץ, לואיס פלורס, דרון וושינגטון, כריס ווטסון וקרטיס ווית'רס. הירוקים נדבקו בהתלהבות מהיציעים ופתחו חזק עם יתרון 9:16, לפני שחולון הגיבה בריצת 0:9 והעבירה את היתרון לצד של האורחים, ובסיום הרבע הראשון הוליכה חולון 19:20. החיפאים שוב נטלו את היוזמה בפתיחת הרבע השני ורצו ל-24:31, אבל חולון לא נשברה ומיד קיבלה שלשה מיהוא אורלנד וחזרה ל-29:31, לפני שהכוח של הסגל הקצר של פרנקו אזל וחיפה נתנה פוש שעזר לה לרדת למחצית ביתרון 34:46.

האלופה יצאה מחדר ההלבשה כמו מלוע של תותח בריצה מטורפת של 0:15, כשמנגד איבדה חיפה את עצמה לדעת פעם אחר פעם. רק במצב של 46:49 לחולון עצר בן דוד את הסחף וייצב את העסק עם סל חיפאי ראשון ברבע אחרי כמעט חמש דקות. הישראלים של חיפה דאגו להחזיר את היתרון לצד הירוק, ובסיום הרבע השלישי הוליכו המקומיים 55:60.

למרות פציעתו של גור פורת שנחבש בידו וירד לחדר ההלבשה המשיכה חיפה לרוץ ברבע האחרון, כשסיילס נותן את הטון באיזור הצבע ופרקינס מדגים איך מנהלים משחק בדקות ההכרעה. חולון סירבה להרים ידיים אבל לא יכלה לאיזון החיפאי, ובכל פעם חטפה על הראש משחקן מקומי אחר. פלורס נותר לבדו במערכה אצל חולון, שסבלה מיום נדיר בחולשתו של וושינגטון, ובדקות האחרונות הלהיבה חיפה את הקהל המקומי והצמיחה את ההפרש עד ל-71:90 בסיום.

קלעו לחיפה: דורון פרקינס 17 (6 אסיסטים), ברוק סיילס 16 (13 ריבאונדים), משה מזרחי 11 (5 אסיסטים), עמית בן דוד, גור פורת ובי ג'יי מקי 10 כל אחד, דבון ג'פרסון 8, עידו קוז'יקרו 6, בן סטרונג 2.

קלעו לחולון: לואיס פלורס 25, כריס ווטסון 14, קרטיס ווית'רס 10, אורי קוקיה 8, דרון וושינגטון 6 (7 ריבאונדים), ליאור שגב 5 (8 אסיסטים), יהוא אורלנד 3, ליאור ליפשיץ שיחק ולא קלע.

עירוני רמת גן - הפועל גליל עליון/גלבוע 81:72

פתיחת העונה של עירוני רמת גן המשיכה את סיום העונה של מאשתקד עם שני הפסדים לא נעימים, בעקבותיהם ערכה הקבוצה מספר שינויים, כולל שחרורם של אילן ברקוביץ' וגרי גנדל והבאתו של הזר מייק הלמס. הזעזוע המסויים עזר לרמת גן להציג יכולת טובה יותר מול האורחת גליל/גלבוע, אבל גם הפעם זה לא הספיק לניצחון והסיירת של בלינקו רשמה הפסד נוסף. מנגד הקבוצה של עודד קטש הייתה רחוקה מלהבריק, קיבלה תפוקה אפסית מארון ניקסון המתנדנד אבל עדיין הצליחה לחזור מזיסמן עם הניצחון.

רמת גן עלתה עם שמוליק ברנר, ג'וש גומז, שון דניאל, כרמלו לי ואנתוני מיילס. גליל/גלבוע פתחה עם גוני יזרעאלי, בריאן רוברטס, אבישי גורדון, בריאן רנדל ואלוסיוס אנגוניה. לי פתח את המשחק בסערה עבור המקומיים עם שתי חטיפות ושתי שלשות מהעבר השני, אבל גליל/גלבוע נהנתה מנוכחותו של אנגוניה במשחקו השני בקבוצה מתחת לסל והשליטה במשחק עברה אליה. מי שעזר לרמת גן להישאר בתמונה היה הזר החדש מייק הלמס שנכנס ומיד קבר שתי שלשות, והרבע הראשון הסתיים בתוצאה 26:23 לגליל/גלבוע.

הלמס המשיך לככב בדקות הראשונות של הרבע השני, אבל דקות טובות של גל מקל, שהתגייס השבוע לצה"ל והחסיר מספר אימונים, יחד עם אלישי כדיר המצוין, עזרו לגליל לשמור על הפער ולרדת להפסקה ביתרון 39:45. גומז ושון דניאל הצעיר ניסו להחזיר את רמת גן לתמונה ברבע השלישי, אבל גליל/גלבוע שוב לחצה על הדוושה ושלשה של רוברטס העלתה אותה ליתרון שיא של 45:58. רמת גן לא ויתרה והחזירה עד ל-56:60 בסיום הרבע השלישי.

החזרה של רמת גן הושלמה ברבע האחרון, אז טרפו השחקנים של רובי בלינקו את המגרש, הסתערו על הפרקט ואיזנו את התוצאה ל-70:70 עם כמה מהלכים גדולים של שמוליק ברנר. האורחים מהצפון סידרו את השורות ומסירה מצוינת של רוברטס מצאה את יזרעאלי חופשי מחוץ לקשת, והרכז הצעיר קלע שלשה שהעלתה את קבוצתו ל-72:75 חצי דקה לסיום, ומכאן המקומיים כבר לא הצליחו להתאושש, ועד הסיום התוצאה עלתה ל-72:81 לגליל/גלבוע.

קלעו לגלבועל/גליל: בריאן רוברטס 22 נקודות, אלישי כדיר 18, לוקאס טישר וגוני יזרעאלי 9 ל אחד, בריאן רנדל 7, גל מקל 6, אבישי גורדון 5, דגן יבזורי 3.

קלעו לעירוני רמת גן: ג'וש גומז 15 נקודות, כרמלו לי 9, שון דניאל, שמוליק ברנר ואנתוני מיילס 7 נקודות כל אחד, ליאור חכמון 3, ג'ונתן ג'ונס ואור ברנר 2 נקודות כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מ.כ גבעת שמואל - מכבי ראשון לציון 76:87

בראשון לציון ספגו שני הפסדים מביכים במיוחד במחזורים הראשונים, ולפני המשחק באור יהודה המאמן זיו ארז לא היה מוכן לשמוע על האפשרות שהכתומים שלו יפסידו בפעם השלישית ברציפות, אבל כבר באמצע הרבע הראשון הם קרסו, וגבעת שמואל רצה ל-0:22 מדהים שגרם לאוהדים שהגיעו מראשון לציון לקרוא לארז ללכת הביתה. במחצית השניה ניסו הראשונים לחזור לעניינים וקיצצו את הפער לשש נקודות בלבד, אבל זה לא הספיק להפוך את התוצאה ובסיום הם רשמו הפסד שלישי ברציפות.

גבעת שמואל עלתה עם רועי ברקוביץ', רונלד רוס, קורי קאר, יוני ניר וסטפן ברדפורד. החמישייה של ראשון לציון הורכבה מעודד שעשוע, קן טוט, רוברט קונלי, גילי מוסינזון וג'יימס יוז. טוט היה השחקן הבולט של האורחים בפתיחה והריץ את קבוצתו ליתרון זריז של 5:12. אבל כאן הכתומים נעלמו מן המגרש, הגבעה העלתה הילוך בהגנה, ברדפור וקאר כיכבו בהתקפה, והעולה החדשה רצה ל-0:22 מדהים כדי לעלות ליתרון 12:27. אוהדי ראשון לציון לא חיכו הרבה והחלו לקרוא לזיו ארז להתפטר, ועד המחצית הגדילה הגבעה את יתרונה ל-18:38.

ברבע השלישי ניסתה ראשון לציון להחזיר מעט מהכבוד העצמי שלה והחלה לשחק כדורסל, בראשותו של טוט שגילה ניצוצות של שחקן מצוין, אבל הפער עדיין נותר גדול, ובסיום הרבע השלישי הוליכה גבעת שמואל 45:60. ברבע האחרון הקאמבק הכתום הפך למציאות כששעשוע הצטרף לטוט בדקות טובות והיתרון קוזז לשש נקודות בלבד, אבל הגבעה עמדה בפרץ בזכות קורי קאר הוותיק שתפר שתי שלשות שסגרו את הסיפור ובסיום ניצחה גבעת שמואל 76:87.

קלעו לגבעת שמואל: קורי קאר 24 (7 ריבאונדים), ג'רמיין הול 18, סטפן ברדפורד 17 (9 ריבאונדים), איתי גרינבוים ורונלד רוס 6 כל אחד, יוני ניר 3, רועי ברקוביץ' ויחזקאל סקוורר שיחקו ולא קלעו.

קלעו לראשון לציון: קן טוט 18 (5 אסיסטים), עודד שעשוע 14 (5 אסיסטים), רוברט קונלי 12, ג'יימס יוז (8 ריבאונדים) וגילי מוסינזון 8כל אחד, אופיר פרחי 3, אבי סוכר, ג'יימס לאנג ורז זהביאן שיחקו ולא קלעו.

עירוני אשקלון - עירוני קרית אתא 74:96

אחרי הניצחון הנהדר בנהריה בשבוע שעבר חזרה אשקלון הביתה למשחק קל על הנייר, והפכה אותו די מהר לקל גם במציאות. קרית אתא לא עמדה בקצב של האשקלונים בראשות סטיב בארט ג'וניור הנפלא, ולמרות שטרה קלי, שותפו לקו האחורי המבטיח של עדי אזולאי, לא היה במיטבו, הניצחון של המקומיים לא הוטל בספק כמעט מהרבע הראשון.

מאיר קמינסקי ערך שלושה שינויים בחמישייה והעלה את אלעד אליהו, דאנטה מילגן וג'וש ניגוט, אבל לא ראה שינוי משמעותי מקבוצתו, שתחפש את הניצחונות היקרים שלה במאבק ההישרדות מול יריבות ברמתה.

אשקלון פתחה עם טרה קלי, סטיב בארט ג'וניור, אור איתן, עמית תמיר ואדי פובס. בקרית אתא עלו ברנדון מקנייט, דריילון ברנס, אלעד אליהו, דאנטה מילגן וג'וש ניגוט. הדקות הראשונות היו כולן של אשקלון שרצה ל-0:8, אבל המומנטום נעצר עם העבירה השניה המהירה שהודבקה לקלי, וניגוט החזיר את קרית אתא ל-8:8. בארט החל לחמם את היד ולצלוף כהרגלו, אבל בתום הרבע הראשון עמד יתרונה של אשקלון על 20:24 בלבד.

ברבע השני פערי הרמות כבר נראו יותר בבירור, ולמרות תצוגה פושרת של קלי היתרון האשקלוני הלך וצמח בזכות בארט שהפגיז מכל פינה, ובמחצית התוצאה עמדה על 36:52. המחצית השניה כבר הייתה לפרוטוקול בלבד כשהאורחים מקרית אתא הרימו ידיים די מהר, ובדקות הנותרות החל אור איתן להפעיל את הידית שלו ושמר את ההפרש הגדול בעינו כל הדרך לסיום בתוצאה 74:96 לאשקלון.

קלעו לאשקלון: סטיב בארט ג'וניור 29, אור איתן 20, עמית תמיר 13, לואיס טראסקוט 12 (9 ריבאונדים), טרה קלי 10, אדי פובס (6 ריבאונדים), אופיר לוי, שחר כהן ואבי בן שימול 2 כל אחד.

קלעו לקרית אתא: דריילון ברנס 26, ג'וש ניגוט 13, ברנדון מקנייט 11 (6 אסיסטים), טרנס רוברטס (8 ריבאונדים) ודאנטה מיליגן 8 כל אחד, ארז קוחנסקי ואוריאל מרקו 3 כל אחד, ולאדי ירמישין 2, אליעד אליהו, יעד גולץ וניב ברקוביץ' שיחקו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully