וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניג'ל יחזור לבית"ר?

דור בלך

4.11.2008 / 12:32

אם גאידמק יחליט למכור את האלופה, לפניג'ל יש זכות ראשונים ובטדי כבר מדברים על היום שאחרי. פניג'ל: "גאידמק לא יעזוב, זה שמועות"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: נועם אשל

בבית"ר ירושלים כבר חושבים על היום שאחרי גאידמק, והאופציה המסתמנת כריאלית ביותר היא חזרתו של הבעלים לשעבר מאיר פניג'ל. במסגרת הסכם הרכישה של הקבוצה בין גאידמק לפניג'ל, ניתנת לאחרון זכות ראשונים על הקבוצה, במידה שהאוליגרך יחליט למכור אותה. זאת בתנאי שפניג'ל יצליח להעמיד מחצית מתקציב העונה הקודמת. בבית"ר מאמינים כי פניג'ל, שממשיך להגיע לכל המשחקים של הקבוצה, ירצה ויצליח להעמיד תקציב של 40 מיליון שקלים, מחצית מהתקציב הנוכחי של בית"ר. "אני לא בונה על זה שארקדי יעזוב והוא לא יעזוב", הגיב על כך פניג'ל עצמו. "אנשים צרכים להפסיק עם כל הספקולציות והשמועות".

שחקניה של הדאבליסטית הבינו אתמול (שני) לאחר ההפסד בטדי להפועל תל אביב (2:0), כי הסיכוי לאליפות ככל הנראה אבד. "אנחנו משחקים טוב ואם נמשיך לשחק ככה גם ננצח, כי זה שלא הבקענו היום זה לא הגיוני, אבל 12 נקודות זה הרבה", סיפר טברקו קאלה. "אני לא הקפטן ואני לא אמור להכריז אם יש או אין סיכוי לאליפות, והאמת היא שאני גם לא יודע מה הסיכוי".

ראובן עטר עצמו, שאתמול הכריז כי הוא לא מסתכל על המקום הראשון, אלא מנסה קודם כל לחבר שני ניצחונות, עודד את שחקניו היום באימון הבוקר. עטר אמר לשחקניו כי היו ראויים לניצחון. "כמות כזו של החמצות כאלו זה משהו נדיר", הסביר המאמן. "אתם נראיתם מעולה ואין לי שום טענות אליכם, גם לא על ההחמצות כי זה קורה, ואני מקווה שגמרתם את מכסת ההחמצות אתמול".

"אתמול זה לא הלך לנו ולא ניצלנו את המצבים, אבל ביום שבת מול בני יהודה זה יהיה המבחן של כל אחד ואחד מאיתנו", הוסיף עטר באסיפה שערך לפני האימון. "אם תהיה קצת יותר השקעה, מוטיבציה ולחימה התוצאה תהיה לטובתנו". עד מחר יעבור תומר בן יוסף בדיקה נוספת שתקבע האם הוא צריך ניתוח ברצועת הברך. בבית"ר ישתדלו לקבוע לו תאריך מוקדם ככל האפשר לניתוח במידת הצורך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully