וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אולימפיאקוס ניצחה באבלינו 69:83

הלפרין (11 נק') ו-וויצ'יץ' (6 נק') פתחו ברגל ימין את היורוליג. פילזן - פרטיזן 60:61. בארסה הביסה את נאנסי 54:82. ריאל - פניוניוס 66:87

בזמן שמכבי תל אביב פתחה את העונה האירופאית שלה בהפסד חוץ מול ציבונה זאגרב (81:79), ברחבי היבשת משוחקים שאר משחקי המחזור הראשון. בבית א' של מכבי תל אביב, נערך הערב (חמישי) משח נוסף בו אולימפיאקוס חזרה מאבלינו עם ניצחון 69:83. יותם הלפרין קלע 11 נקודות לזכות היוונים, וניקולה וויצ'יץ' הוסיף 6.

היתה זו הזדמנות לחזות בכמה קבוצות אחרות שמחשיבות עצמם כמועמדות לפיינל פור. ברצלונה שהתחזקה, לא התקשתה להביס את נאנסי בצרפת בתוצאה 54:82, במסגרת בית ב', וזאת למרות 4 נקודות בלבד שקלע חואן קרלוס נבארו.

בבית ג', רומא, בה משחק ברנדון ג'נינגס, קיוותה לחזור מברלין עם ניצחון חוץ, אך נוצחה 68:63 על ידי אלבה המקומית. חובנטוד בדאלונה הזיעה במשך שלושה רבעים, אך ברביעי העבירה הילוך וניצחה 64:81 את לובליאנה.

בבית ד' שתי הקבוצות המארחות ניצחו. ריאל מדריד הביסה בקלות את פניוניוס היוונית 66:87. היוונים, לאחר 11 שנות היעדרות מהטורניר, ודאי ציפו לפתיחה טובה יותר. במשחק נוסף בבית, אפס פילזן מתחה את אוהדיה עד שניצחה בביתה את פרטיזן בלגרד בתוצאה 60:61.

בית א': אבלינו - אולימפיאקוס 83:69

קבוצת המיליונים של אולימפיאקוס עם ג'וש צ'ילדרס, תיאו פאפאלוקאס, וגם ניקולה וויצ'יץ' ויותם הלפרין, פתחה את היורוליג במשחק חוץ מול אבלינו הקטנה, עבורה זו היתה הופעת בכורה במפעל. היוונים חששו מהיריבה האלמונית ואכן, בתום הרבע הראשון הוליכה אבלינו 14:22. שחקניו של פנאיוטיס ינאקיס התעשתו, עצרו את אבלינו על 12 ברבע השני וירדו למחצית ביתרון 34:40 ליוונים, כשקשה היה להבחין בפערי האיכות בין השתיים. ברבע השלישי אוליפיאקוס הגדילה את יתרונה בזכות נקודות של ניקולה וויצ'יץ' ויותם הלפרין, שהמשיך לקלוע גם ברביעי. האיטלקים לא מצאו את עצמם בהתקפה ואולימפיאקוס ניצחה 69:83.

ג'וש צ'ילדרס הוליך את קלעי פיראוס עם 14 נקודות (5 מ-10 מהשדה, 8 ריבאונדים, 3 חסימות ו-4 איבודים). יותם הלפרין קלע 11 (4 מ-7 מהשדה, 3 ריבאונדים), כמו גם זוראן ארצג. תיאו פאפאלוקאס קלע 8 ומסר 4, וויצ'יץ' קלע 6 ב-18:35 דקות, והוריד 4 ריבאונדים. אבלינו, האנדרדוג המובהק של בית א', נעזרה ב-18 נקודות של כריס וורן. טרביס בסט הוסיף 14 ו-5 אסיסטים.

בית ב': נאנסי - ברצלונה 82:54

ברצלונה היתה שותפה למשחק היסטורי בכדורסל הצרפתי. אחרי ארבע עונות בהן הפסידה בגמר הפלייאוף, נאנסי סוף סוף זכתה באליפות וזכתה בכרטיס הנחשק ליורוליג. הצרפתים ניסו להפתיע את הסגל עתיר הכוכבים של ברצלונה, אבל זה לא ממש הצליח להם. ברצלונה פתחה טוב ושייטה ליתרון 35:41 במחצית. ברבע השלישי הקטאלונים העבירו הילוך, עצרו את נאנסי על 10 נקודות וסיימו את הרבע ביתרון 21 נקודות. מכאן ואילך זה היה גארבג' טיים, וחבייר פסקואל ושחקניו לא מעדו במחזור הפתיחה שלהם, כשניצחו 54:82.

ג'ף גריר (אקס עירוני נהריה) הציג משחק חלש וסיים עם 6 נקודות בשורות המפסידים. אחיו, ריקרדו גריר תרם רק 2 ב-26:30 דקות. עמיתיהם האמריקאים רוד בנסון (2 נקודות) ולמין ווילסון (19 נקודות), לא ממש איתגרו את בארסה. האורחים מספרד לא נזקקו ליכולת גבוהה של חואן קרלוס נבארו (4 נקודות ב-21:27 דקות, 1 מ-8 מהשדה). ארסן איליאסובההוליך את המנצחים עם 18 נקודות ו-12 ריבאונדים. שחקני הרכש המנוסים, דיוויד אנדרסן ולובוש ברטון, תרמו 8 ו-4 בהתאמה.

בית ג': חובנטוד בדאלונה - אולימפיה לובליאנה 64:81

לפני שנתיים, עת שבה חובנטוד למפעל הבכיר של אירופה לאחר היעדרות ארוכה של 15 שנים, הגיעה לובליאנה לבדאלונה ומחקה את החיוך מהפנים של המארחים. הפעם בדאלונה, מחזיקת גביע יול"ב למי ששכח, היתה זו שחייכה בסיום עם 64:81. הספרדים, שצריכים להסתדר העונה בלי הכוכב רודי פרננדז שעבר לפורטלנד, ולפחות בפתיחת העונה גם בלי הילד ריקי רוביו, הוליכו במחצית 31:34. ברבע השלישי שמרו הקטאלונים על יתרונם הקטן, אבל ברבע הרביעי הם התעוררו, עצרו את הסלובנים על 11 נקודות ורשמו פתיחת עונה מוצלחת.

פופס מנסה בונסו החסון, שהפך במהרה לחביב הקהל בבדאלונה בזכות יכולותיו האתלטיות והדאנקים המרהיבים, הוליך את המנצחים עם 14 נקודות ו-9 ריבאונדים. דמונד מאלט (7 אסיסטים), פאו ריבאס וברייסי רייט קלעו 11 כל אחד. סימאס יסאיטיס, אקס מכבי תל אביב, הוסיף 6. לובליאנה קיבלה בחזרה את הרכז ולאדו אילייבסקי, שקלע 15 ב-6 מ-14 מהשדה. מירזה בגיץ' הוליך את המפסידים עם 17 ו-7 ריבאונדים. הקפטן הוותיק מרקו מיליץ' הוסיף 13.

אלבה ברלין - רומא 63:68

על אפשרות להשתתף בפיינל פור הביתי כלל לא מפנטזים באלבה ברלין, והמטרה הראשית של הגרמנים היא לשפר את המאזן מהפעם הקודמת שלהם ביורוליג, לפני ארבע שנים, אז השיגו שלושה ניצחונות ב-14 משחקים. הערב הם עשו צעד קדימה לקראת השלמת המשימה כשניצחו את האיטלקים, למרות סגל חסר ניסיון במונחי יורוליג, שעמד לרשותו של המאמן לוקה פביצ'ביץ'. רומא הוליכה 35:40 במחצית, אך יכולת טובה של עמנואל מקלרוי שקלע 17 נקודות, עזרה למארחים לחולל מהפך ולנצח 63:68. אלכס נדג'פיי הוסיף 12 למנצחים, ששלטו לחלוטין בצבע (22:38 בריבאונד).

רק שבעה שחקנים קלעו לזכות סגנית אלופת איטליה. הכוכב הצעיר ברנדון ג'נינגס, שהגיע לרומא ישירות מליגת התיכונים האמריקאית, קלע 9 נקודות ב-22 דקות. סאני בצ'ירוביץ' הוסיף 7, והשוטינג גארד אלן ריי קלע 8 ב-3 מ-7 מהשדה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בית ד': ריאל מדריד - פניוניוס 66:87

אחרי האכזבה הגדולה בעונה שעברה ואי ההצלחה להעפיל לפיינל פור הביתי, ריאל מדריד פותחת עונה ביורוליג ברגל ימין. עם סגל עמוס בכוכבים, הקבוצה של חואן פלאזה חושבת רחוק, למרות הפתיחה המגמגת בליגה הספרדית, וכבר במשחק הפתיחה מול הקבוצה היוונית הצנועה, היא הצהירה על כוונותיה. הלבנים שלטו לחלוטין במשחק, תוך שהם מובילים למן הפתיחה ודואגים להגדיל את הפער בהתמדה, עד לניצחון 66:87. ראול לופז , שהיה בספק בגלל פציעה, שותף בשורות המנצחים ותרם 8 נקודות. לואיס בולוק חגג היסטוריה פרטית, כשרשם הופעה 100 ביורוליג עם 9 נקודות. קווינטון הוסליי הוליך את מדריד עם 17 נקודות, פיליפה רייס עזר לו עם 16 ו-6 ריבאונדים.

פניוניוס, שחזרה למפעל האירופי הבכיר לאחר היעדרות בת 11 שנה, תנסה לדוג נקודות במגרש אחר. המאמן אלכסנדר טריפונוביץ', שהפסיד לריאל מדריד בגמר היול"ב קאפ לפני שנתיים עם ריטאס וילנה, ראה את שחקניו איואניס גאורגאליס וגוראן ניקוליץ' קולעים 12 כל אחד.

אפס פילזן - פרטיזן בלגרד 60:61

פרטיזן ואפס נפגשו פעמיים בשלב הטופ 16 של העונה שעברה. הזרים האמריקאים של הטורקים שוחררו לאחר שלא הסכימו לנסוע לבלגרד, והטורקים הפסידו פעמיים לסרבים. הפעם זה נגמר אחרת, ושחקניו של המאמן ארגין עתמאן ניצחו 60:61. למרות הסגל החזק של פילזן, הכולל את מילוש וויאניץ', בוטסי תורנטון וצ'רלי סמית, המארחים הזיעו עד לניצחון. דקה לסיום התוצאה עמדה על שוויון 55:55, אבל שלשה של וויאניץ' (17 נקודות, 5 איבודים) ונקודות של סמית' (7 נקודות ב-2 מ-9 מהשדה) מהקו, השאירו את הניצחון באיסטנבול.

פרטיזן, קבוצה צעירה, שפתחה את העונה מצוין ועדיין לא הפסידה בליגה האדריאטית, נהנתה מיכולת טובה של נוביקה וליקוביץ' שקלע 16 (6 מ-8 ל-2). יאן-סטפן לאסמה קלע 11 והוריד 14 ריבאונדים למפסידים.

  • עוד באותו נושא:
  • יורוליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully