וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "זו ההגרלה הכי קשה שיכולנו לקבל"

קרן שמש, אייל בן יעקב ויצחק סולומון

1.8.2008 / 14:52

מאמן האדומים לא מרוצה מהגרלת סיבוב המוקדמות השני בגביע אופ"א. בנתניה לא מזלזלים, מתיאוס: "נצטרך לתת שני משחקים טובים". בק"ש מבטיחים מלחמה

הפועל תל אביב ממשיכה את דרכה בגביע אופ"א ולאחר שגברה בקלות על קבוצת החובבים מסן-מרינו, יובנס דוגאנה, הוגרלה הקבוצה לשחק בשלב השני של מוקדמות הטורניר מול קבוצת וויבודינה הסרבית. המועדון הסרבי הוקם בשנת 1914 ובעונה החולפת סיימו במקום השלישי שמוביל לגביע אופ"א. הקבוצה שמגיעה מהעיר נובי סאד תארח את האדומים באיצטדיון קרדורדה המכיל 21,000 מקומות.

המשחק הראשון של שחקניו של אלי גוטמן ייערך בסרביה בתאריך 14.8 ולאחר שבועיים ייפגשו שוב הקבוצות למשחק גומלין בישראל. מייד בתום ההגרלה הגיב אלי גוטמן לאתר הרישמי של הפועל תל אביב: "מתוך הקבוצות שיוכלנו לפגוש מדובר בהגרלה הקשה ביותר שיכולנו לקבל, יש לנו זמן לקראת המשחק ונתכונן אליו כראוי".

וואליד באדיר גם הוא הגיב לאתר הרישמי ואמר: "אנחנו לא מכירים את היריבה אבל אני בטוח שהצוות המקצועי יעשה את העבודה ויכין אותנו בהתאם. יש לנו שבועיים להתכונן ונבוא מוכנים, המטרה שלנו היא להתקדם כמה שיותר לשלבים הגבוהים של גביע אופ"א".

בנתניה לא יודעים אם לצחוק או לבכות

במכבי נתניה בונים על הצלחה במפעלים האירופאים. מאמן בעל שם עולמי הגיע לקבוצה בכדי להחדיר קצת מנטאליות זרה לקבוצה של דניאל יאמר, שחקנים חדשים הגיעו בכדי לרענן את הסגל ובאופן כללי הכל מוכן עבור היהלומים להצליח גם מחוץ לארץ הקודש. היום (שישי) הוגרלה הקבוצה לשלב השני של מוקדמות גביע או"פא, למשחק לא קל מול צ'רנו מורץ הבולגרית ובמועדון מקווים לעבור את המשוכה ולהגיע לשלב הבתים של הטורניר.

לותר מתיאוס אמר בתגובה להגרלה: "אני חושב שעל הנייר זה לא שם גדול כמו נאפולי או לה קורוניה, אבל הכדורגל הבולגרי הוא קשוח ונצטרך שני משחקים טובים כדי לעבור לשלב הבא". גם לירן שטראובר התפנה להגיב לאחר ההגרלה. "על הנייר ובהשוואה ליריבות שיכולנו לקבל כמו נאפולי, לה קורניה וא.א.ק אתונה ההגרלה נראית נוחה יותר. אבל ברגע שנקבל יותר פרטים על וארנה נוכל לדעת אם ההגרלה נוחה באמת או לא. בכל מקרה נצטרך להגיע דרוכים ומוכנים כי במסגרת הזאת אין משחקים קלים. ואסור שנבוא למשחק הראשון עם 166 אוהדים ביציע אלא עם כל ה-12 אלף אוהדים שהיו מאחורינו בגביע ונגד לייריה בגביע אופ"א בשנה שעברה, כי המשחק הראשון הוא מאוד חשוב".


תיירי טזאמטה: "אנחנו קודם חושבים על עצמנו ולא על היריבה. אנחנו צריכים ליישם את כל מה שהתאמנו עליו במחנה ובאימונים. בשבילי כל קבוצה זו יריבה ראויה. הכדורגל הוא לא על הנייר, אלא על המגרש, ולא משנה לנו אם יגידו שאנחנו פייבוריטים, אנחנו צריכים לתת את הכי טוב שלנו. ברור כי זו יריבה עדיפה על שאר הקבוצות שהיו מועמדות לשחק נגדנו וכמובן שהיינו מעדיפים שהמשחק הראשון יהיה בחוץ".

טל מעבי: "אני מרוצה, כי מדובר יחסית בהגרלה טובה. גם שנה שעברה היינו מרוצים מההגרלה ובסוף לא עלינו. צריך לעשות תוצאה טובה במשחק הראשון הרבה תלוי בו".

רביד גזל: "קבלנו קבוצה טובה אבל יכולנו לקבל הגרלה קשה יותר. אנחנו מכבדים את הקבוצה הבולגרית ונלמד אותה היטב, ואני מקווה שבמפגש הכפול ביננו ידינו תהיה על העליונה".

מישל דיין: "ההגרלה בסדר"

בקריית שמונה לא נבהלים מהגרלת הסבוב השני בגביע אופ"א, שסידרה להם את ליטקס לובץ' הבולגרית, הקבוצה היותר טובה מבין הקבוצות שיתמודדו מול הקבוצות הישראליות בשלב זה. "נתכונן במלוא הרצינות, ועם המון מלחמה אפשר לעבור אותם", אומרים בקריה. המאמן מישל דיין: "ההגרלה היא בסדר. נלמד אותם ונכין את הקבוצה לשני המפגשים".

בקריה אמרו כי יבקשו סיוע מיצחק שום, שאימן בעבר את הבולגרים, אם כי ברור להם שזה היה לפני ארבע שנים, והרבה דברים השתנו מאז בקבוצה הבולגרית.

הקפטן יניב לביא: "כל הגרלה באירופה היא קשה. נשחק מול קבוצה בעלת ניסיון עשיר במפעל האירופי, אבל אחרי שטעמנו את טעם אירופה, אנחנו רוצים להמשיך כמה שיותר רחוק במפעל". מול הבולגרים יחזור לביא לעמוד לרשות המאמן, לאחר שיחזור מהרחקה. גם הפרואני חייר סספדאס, יוכל לשחק. בקריה יעשו כל מאמץ כדי להתחזק עד לצמד המפגשים, לפחות בשני שחקנים נוספים.

את קריית שמונה יצגו בהגרלה בשוויץ היו"ר, איזי שירצקי, והמנכ"ל יוסי אדרי. שחקני הקבוצה ואנשי הצוות יחזרו הלילה בחצות ממונטנגרו. למרות שמדובר בליל שישי, אוהדים רבים של הקבוצה מבטיחים להגיע הלילה לנמל התעופה, כדי לעודד את השחקנים, בעקבות הניצחון החלק 0:3 על מוגרן המונטנגרית, והעלייה לשלב הבא בגביע אופ"א.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully