וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם מרקוביץ' במועמדים למכבי

במקרה ולא תצליח לסגור עם יניב גרין או ג'יימי ארנולד, תחתים סגנית האלופה את סנטר הפועל ירושלים או את עידו קוז'יקרו

אנשי מכבי תל אביב ממשיכים בחיפושיהם אחר שחקן פנים ישראלי לחיזוק הסגל. בראש הרשימה נמצאים ג'יימי ארנולד ויניב גרין, אך במידה ולא תצליח להחתים מי מבין השניים תפנה הקבוצה לכיוונם של ארז מרקוביץ', שחקנה של הפועל ירושלים, או של עידו קוז'יקרו. מרקוביץ' מחזיק בסעיף שחרור מירושלים עד סוף החודש, תמורת 25,000 דולרים בלבד.

גרין הפך הקיץ לשחקן חופשי, לאחר שחוזהו עם סמארה הרוסית הסתיים. מכבי פנתה אל גרין ומנהלת מגעים עם נציגיו, אך הסנטר מעדיף להמתין להצעות נוספות מאירופה. ארנולד מחזיק בחוזה לעונה נוספת המוערך בכ-450,000 דולר נטו בעונה, אולם נראה כי ירושלים לא תוכל לעמוד בו ותיאלץ לשחררו.

עיקר משאביהם של אנשי מכבי מופנים כעת למו"מ המתקדם עם וויל סולומון ולאיתור שני שחקני פנים, ישראלי וזר. לאחר חתימתו של טרנס מוריס בצסק"א מוסקבה זקוקה מכבי לגבוה זר נוסף, אך כרגע טרם אותר מועמד העונה לדרישותיו של אפי בירנבוים. כמו כן, בישיבת ההנהלה שנערכה מוקדם יותר היום במשרדו של יו"ר המועדון, שמעון מזרחי, אושר סופית שחרורו של יותם הלפרין מהקבוצה.

* התקשורת היוונית מדווחת הערב (ראשון) כי אנדריאה זיזיץ', שחקנה של פאנתנייקוס אתונה, מועמד להצטרף למכבי תל אביב. זיזיץ' (28 ,2.06), אשר העמיד בעונה החולפת ממוצעים של 7.5 נקודות ו-4 ריבאונדים למשחק בליגה היוונית, לצד 5.2 נקודת ו-1.7 ריבאונדים במשחקי היורוליג, מחוזר גם על ידי ציבונה זאגרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully