וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר: "אני אהיה שם בשביל אפי"

5.6.2008 / 16:05

שרון דרוקר, שהיה מהמועמדים הבולטים במירוץ על תפקיד מאמן מכבי ת”א, מפרגן לבירנבוים. יו”ר בני השרון, אקוניס: ”מאוד שמח בשבילו”

בשניה שמועדון כמו מכבי תל אביב מחפש מאמן חדש, ניתן בקלות לחוש בהתרגשות מסויימת בקרב המאמנים הפנויים. לפתע, כולם שופעי מחמאות על המועדון בצהוב, ואף אחד לא מתייחס לבעיית התחרותיות של הליגה, הכל כדי להגיע לתפקיד הנכסף. אחד מהמועמדים הבולטים לתפקיד היה שרון דרוקר, שהיה החביב על אחד מבעלי המועדון, רענן כץ. אלא שהיום (חמישי) חתם אפי בירנבוים סופית, והמירוץ אחר הכיסא הסתיים.

דרוקר עצמו קיבל את הידיעה על מינויו של בירנבוים, וציין כי הוא יהיה שם למקרה שחברו יזדקק אי פעם לעצה: "מזל טוב לאפי והמון הצלחה. הוא בן אדם אמיתי, ואני מאוד אוהב אותו ומעריך אותו. כל עזרה שהוא יצטרך ממני הוא יכול לפנות ואני תמיד אהיה שם בשבילו".

אלדד אקוניס, יו"ר בני השרון, המועדון בו עבד אפי בשנתיים האחרונות, אמר על המינוי: "אני חושב שאין מאמן שמגיע לו להיות מאמן מכבי יותר מאפי. אני מאוד שמח בשבילו, ומאחל לו המון הצלחה. כולם יודעים מה מערכת היחסים בין המועדון שלנו לבינו. אפי הביא את המועדון להישגים מאוד יפים בשנתיים שהוא היה פה, ואנחנו נדע להיפרד ממנו כמו שצריך". לגבי האפשרות שעוד יחזור למועדון, אמר אקוניס: "אנחנו בטוחים שדרכינו עוד יצטלבו בעתיד".

גם זאב ברעם, מנהל בני השרון ואחד האנשים היותר קרובים לאפי בשנתיים האחרונות, קיבל את הבשורות בשמחה: "אחד הרגעים המאושרים בחיי. אני שמח בשבילו, ומגיע לו. מכבי קיבלו מאמן מספר 1, ויותר חשוב, קיבלו בן אדם נקי שלא מתעסק בתככים ורכילות. הוא איש צנוע, עניו. יש לו אישיות בלתי רגילה, אחד האנשים המדהימים שהיכרתי בחיי. הגיע הרגע שמוכיח שיש גם צדק בספורט ולא רק פוליטיקה. שמח מאוד בשבילו".

אם יש מישהי ששמחה יותר מכל המברכים היא כמובן האישה שאיתו, דבורה בירנבוים: "אני נרגשת מאוד עבור בעלי ומקווה שתהיה עונה טובה לכולנו. כל דבר בא בזמנו, אני אישה מאמינה. מה שכתוב למעלה, לא נמחק למטה". כשנשאלה לגבי כמות הטלפונים שקיבלו לאחר הידיעה על המינוי, אמרה דבורה: "כמה טלפונים קיבלנו? מיליון ואחד. עכשיו אנחנו רק רוצים קצת לישון".

מיקי דורסמן, שלקח למכבי תל אביב את האליפות עם הפועל חולון, אמר על יריבו החדש-ישן: "הוא איש ראוי, שיהיה לו בהצלחה. אני בטוח שהוא חיכה באיפוק זמן רב והגיע לו. הוא מאמן גדול ואדם גדול. המון בהצלחה, ועכשיו צריך למצוא לו מחליף שיצעק במקומו".

עמי נאוי, מחבריו הקרובים ביותר של אפי, נשמע נרגש מאוד לגבי המינוי. אפי היה זה שהעלה את נאוי לבוגרים של מכבי רמת גן ונאוי אף שימש כעוזרו של המאמן בהפועל תל אביב: "ממגרש הבלטות בכיכר אורדאה שם היה ממיסדי האימפריה של מכבי רמת גן, הגיע הזמן שיגיע לאימפריה הצהובה של מכבי תל אביב. אני מאחל לו כמו שהוא עשה את זה באהבה ובשמחה ובחיוך ובמקצועויות בשנים האלה שהיה מניצני האימפריה הרמת הגנית יעלה את האימפריה הצהובה חובקת אירופה להישגים גדולים".

פפי תורג'מן, שעבד תחת אפי בהפועל ירושלים, אמר: "אני מאושר בשביל אפי שהגיע לתפקיד הזה. אמרתי בעבר שזה אחד התפקידים הנחשקים בכדורסל האירופאי. הרבה שנים אפי מאמן בכדורסל הישראלי וזה הפסגה של התפקידים בישראל. מגיע לו בגדול ואני מאחל שיהיה לו רק בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully