וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב: "המאמן לא אשם, לא הוא החטיא פנדל"

24.5.2008 / 21:21

הבעלים של הפועל כפר סבא ממשיך להגן על אלי אוחנה אחרי ההפסד 3:2 למכבי תל אביב. לוין: "אנחנו מסיימים את העונה בראש מורם"

בהפועל כפר סבא המומים אחרי ההפסד הקריטי היום (שבת) למכבי תל אביב (3:2). הקבוצה של אוחנה דווקא פתחה מצוין את המשחק והגיעה לאין-ספור מצבים, אבל ספגה שלושה שערים וירדה מתחת לקו האדום, וגם שני השערים בדקות האחרונות לא שינו את רוע הגזירה.

טביב: "שיחקנו כדורגל אטרקטיבי"

הבעלים של הקבוצה, אלי טביב, נראה מתוסכל בסיום. "כשלא מבקיעים ועושים טעויות בהגנה אנחנו בבעיה, וזה הכדורגל", אמר טביב, "אין לי הסבר לאיך שאנחנו נראים. היינו אמורים לנצח. זה מתסכל וזה חבל. שיחקנו כדורגל טוב. בשבוע הבא נוכל לתקן ולנצח".

טביב הגן על המאמן שלו, שהשיג ניצחון אחד בלבד ב-11 המשחקים האחרונים. "אני לא קושר את המצב שלנו למאמן", אמר טביב, "מי שמשחק זה השחקנים. היו לנו הרבה שחקנים שנפצעו במהלך העונה, ואחרי זה הגיעו הפסדים. השתדלנו לעשות את המקסימום ואני מקווה ששבוע הבא ננצח.

"ראיתם היום שהמאמן לא אשם. שיחקנו כדורגל טוב, המאמן לא בועט פנדל ומחמיץ פנדל. שיחקנו כדורגל אטרקטיבי, ואני לא חושב שזה בעיה של מאמן".

סמואל יבואה: "עשינו את המיטב במשחק מול מכבי, אבל אין לנו מזל. לא כבשנו ובכדורגל חייבים לכבוש, ומי שלא כובש מפסיד בצד השני. היינו חייבים לנצח את המשחק הזה. עכשיו הכל קשה מאוד, יהיה קשה להישאר בליגה כי אנחנו לא תלויים בעצמנו. אני לא עוסק כרגע בעונה הבאה, אלא בעונה הנוכחית. אני מייחל לטוב".

"אנחנו מסיימים את העונה בראש מורם"

ניר לוין, מנגד, הצליח לשחרר חיוך נדיר בסיום. "נשארנו בליגה אבל רצינו לסיים את הליגה במקום השישי", אמר לוין, "זאת היתה המטרה שלנו לפני המשחק. לא פתחנו את המשחק טוב. רק אחרי שכבשנו את השער נראינו כמו שצריך להיראות, אבל אז שוב היתה דעיכה ואיפשרנו לכפ"ס לכבוש פעמיים. חששתי, כי אני כבר הייתי פה בכפ"ס עם הפועל פתח תקווה, הובלתי 0:3 ונגמר 3:3. זה משחק שיכולנו לסיים עם יותר מ-0:3, אבל שלוש נקודות זה הכי חשוב".

"הליגה עוד פתוחה לגמרי למטה", המשיך לוין, "עם התוצאות ששמעתי שהיו, כפ"ס תלוייה במשחק שלה עם הפועל תל אביב, אבל אנחנו ספורטאים ואנחנו רוצים לנצח עד הסוף. צריך לזכור שאנחנו במקום השני בכיבוש שערים אחרי בית"ר ירושלים, וזה חשוב מבחינתנו לסיים את העונה בצורה מוצלחת".

"אני מקווה שהסיום יהיה מוצלח", סיכם לוין, "אבל כל העונה של מכבי תל אביב לא היתה טובה. מכבי לא צריכה להתמודד בתחתית שני שליש עונה, אבל בסופו של דבר אנחנו מסיימים את העונה בראש מורם".

דרוגסלאב יבריץ', שהיה ללא ספק השחקן המצטיין של מכבי, אמר: "מחר אני אשב עם הנהלת מכבי על מנת לחתום על חוזה לעונה הבאה. אני מאמין שמחר נסגור את כל הפרטים, מקווה שהכל יהיה בסדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully