וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדבוקט: "זה בהחלט הגיע לנו"

דיק אדבוקט המאושר זכה בגביע אופ"א והתייחס להופעות המבריקות של קבוצתו לאורך הקמפיין. אוהדים סקוטים התפרעו מחוץ לאצטדיון

בעוד אוהדי גלאזגו ריינג'רס נתנו מופע עידוד מדהים ביציעי "סיטי אוף מנצ'סטר", חבריהם שנותרו בחוץ התפרעו והתעמתו עם שוטרים. כ-100,000 אוהדים סקוטים הגיעו למנצ'סטר, אליהם הצטרפו כ-9,000 אוהדי זניט. אבל האצטדיון מכיל רק כ-48,000 מקומות כך שרבים מהאוהדים נותרו לראות את המשחק בפאבים ובפארקים ברחבי בעיר.

בפארק "פיקדילי" לא עבד המסך הענק שהיה אמור להקרין את המשחק והאוהדים הסקוטים השתוללו מכעס על כך שלא יכלו לצפות במשחק, בו הפסידה קבוצתם 2:0. האוהדים הזועמים השליכו בקבוקי בירה וחפצים לעבר השוטרים ובמקום התפתחה מהומה גדולה, במהלכה נפצע אוהד אחד ומספר אחרים נעצרו. אוהדים שניסו לצלם את השוטרים באמצעות הטלפון הסלולארי, הוכו על ידי שוטרים והורחקו מהמקום.

מנג'ר גלאזגו ריינג'רס, וולטר סמית', התקשה להסתיר את אכזבתו מכך שקבוצתו הפסידה בגמר האירופי הראשון אליו הגיעה מזה 36 שנים. "עבדנו קשה במהלך כל הטורניר כדי להגיע לגמר. המשחק לא היה טוב, הגענו רק למצב אחד או שניים".

סמית' הודה: "זניט הייתה התקפית יותר מאיתנו ויצרה יותר הזדמנויות אבל אנחנו מאוכזבים מאוד מההפסד. היה לנו טורניר מצוין וזה לא מפחית מהכאב. לא מגיעים למעמדים כאלה כל יום, ולכן אנחנו מאוד מאוכזבים".

"יש לנו מטרות והן לזכות בטרבל בסקוטנלד", הוסיף עוזר המאמן אלי מקויסט. "לא תהיה לנו בעיה להתרומם מההפסד הזה", סיכם חלוץ העבר האגדי באופטימיות.

פוטין התקשר לברך

בצד המנצח שמחה וצהלה. המאמן המנצח, דיק אדבוקט, זכה לשיחת טלפון מראש ממשלת רוסיה והנשיא לשעבר, ולדימיר פוטין, שבירך אותו על הזכייה.

ההולנדי, שנהנה משנה חלומית עם הקבוצה הרוסית ואף זכה איתה באליפות רוסיה, אמר אחרי המשחק: "לזכות בתואר כזה זה לא דבר שקורה כל יום. אני מאוד שמח ומאוד גאה בניצחון שלנו. לאור הצורה בה שיחקנו לאורך הקמפיין, זה בהחלט הגיע לנו".

ההולנדי הודה שאחרי שבינואר איבד את בלמה המצטיין של הקבוצה, מרטין סקרטל, שעבר לליברפול, כעת הוא מתכונן למלחמה על השארתם של כוכבים נוספים: "זה יקרה, אין לי בכלל ספק. זאת הבעיה כשאתה מצליח, מתעניינים בשחקנים שלך. נצטרך לשמור על השחקנים הטובים שלנו אם נרצה להיות קבוצה טובה יותר. זה לא רק אנדריי ארשבין, אלא עוד שחקנים שמאוד חשובים לקבוצה הזו".

אדבוקט, שאימן בעבר את ריינג'רס, הוסיף והתייחס גם למפסידה: "אני עדיין מאוד קרוב לריינג'רס. אני חושב שהדרך בה הם שיחקו ב-4 תחרויות שונות בו זמנית הייתה נהדרת. הם עדיין נאבקים על האליפות ועל הגביע ואני מקווה שהם יזכו בהם. העובדה שהם עושים את זה עם סגל של כ-20 שחקנים אומרת עליהם הכל".

* טומי ברנס, מאמן סלטיק לשעבר, מת הבוקר ממחלת הסרטן בגיל 51. המועדון פרסם מודעת אבל באתר הרשמי שלו בה נאמר: "טומי היה אגדה אמיתית בסלטיק ואיש נפלא, והוא יחסר לכולנו". ברנס שיחק במדי סלטיק בין השנים 1975 ו-1989 ואף רשם שמונה הופעות בנבחרת סקוטלנד. הוא חזר לקבוצה כמאמן באמצע שנות התשעים והוביל אותה לזכייה בגביע ב-1995.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully