וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמינגס: "אנחנו משחקים די חרא"

11.5.2008 / 22:29

הגארד של מכבי תל אביב ניסה להסביר את ההפסד לאשקלון, שהיה ה-9 במספר העונה. קורי קאר: "שמח להיות חלק מההיסטוריה הזו"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יועד כהן

האינדיקציה הטובה ביותר לכך שמשהו משתנה בכדורסל הישראלי, אפשר לקבל מהמושגים בהם בוחרים להשתמש כשמתארים את הפסדה הערב (ראשון) של מכבי תל אביב לאליצור אשקלון, 91:100. על הנייר, מדובר בסנסציה ענקית: במועדון קטן, שבתחילת העונה כמעט ולא עמד על רגליו, בדרך עבר פיטורי מאמנים, ועל הדרך חוטף קאסמים על בסיס יומי, וזה עוד מבלי להשוות בין הסגל של שתי הקבוצות. אלא שבעונה בה האלופה בצהוב רושמת את הפסדה התשיעי במסגרת הליגה, ניצחונה של קבוצתו של עדי אזולאי פתאום נראה לגיטימי לגמרי. ואם כבר באזולאי עסקינן, הרי שהערב הוא עשה צעד משמעותי לכיוון בחירתו כמאמן העונה, כשלקח קבוצה שבורה לחלוטין שהתמודדה על הירידה, והביא אותה עכשיו עד מרחק נגיעה מהפיינל פור.

"אין זמן לבכות"

במכבי תל אביב התקשו מאוד לעכל את ההפסד, והסתגרו במשך זמן רב בחדרי ההלבשה. הלחץ שהיה על המערכת הורגש היטב השבוע לאחר ההפסד לגליל, אך עכשיו נראה שמשהו יהיה חייב להיעשות שם, אחרת האליפות השנתית של הצהובים תלך לקבוצה אחרת, וכפי שזה נראה כרגע, בצדק.

אחד היחידים שהיה טוב הערב בקבוצתו של צביקה שרף הוא וונטיגו קאמינגס, אך היכולת הטובה שלו לא תרמה למצב רוחו: "אני מרגיש רע, ולא יודע מה קרה לנו. אנחנו צריכים לבדוק את עצמנו, ולהסתכל על עצמנו במראה. אנחנו משחקים די חרא עכשיו. מה שעשינו בפיינל פור זה לא רלוונטי. אנחנו פשוט משחקים רע".

גם לניקולה וויצ'יץ', שהיה אקטיבי הערב בחלקים מהמשחק, לא היו תשובות: "אנחנו במצב קשה. יש לנו בעיות ואנחנו מנסים לפתור אותם. אנחנו למטה, אבל חייבים לעבוד קשה. אין זמן לבכות, אנחנו צריכים למצוא פתרונות. אנחנו צריכים להגיע לפיינל פור ולהראות שאנחנו הכי טובים ואין עוד הרבה זמן עד אז". כשנשאל מהן הבעיות של קבוצתו, אמר וויצ'יץ': "יש לנו בעיות בהגנה, בהתקפה. אנחנו מנסים לנצח, מנסים לשנות כל מיני דברים. בליגה הישראלית כולם משחקים חזק, ויש קבוצות בכושר טוב".

דייויד בלות'נטאל, שלא שיחק הערב, אמר: "אנחנו חייבים להתאמן קשה כדי לצאת מהמצב הזה. הגענו היום מרוכזים ולמרות הכל זה מה שקרה. אני עדיין חיובי. נגיע מחר לאימון ונעבוד יותר קשה". בנוגע לאי שיתופו במשחק, אמר השחקן: "למרות שלא שיחקתי אני מרגיש בסדר. אעשה כל מה שהקבוצה צריכה".

אגב, משחקה של מכבי מול הפועל גלבוע/עפולה, הוקדם ליום רביעי מכיוון שהיכל נוקיה יהיה תפוס ביום חמישי כחלק מההכנות לתכנית הסיום של הישרדות.

"מסיר בפני השחקנים את הכובע"

"הכי מרגש אותי שקבוצה שהייתה במקום האחרון ואיבדה שני זרים, עושה 6 מ-6 בבית עם הרבה אמונה", אמר אזולאי המאושר לאחר המשחק. "אני מסיר בפני השחקנים את הכובע. אחד מהדברים שקרו בתחילת העונה זה שכשהקבוצה הייתה במינוס היא לא הייתה חוזרת. בחודשים האחרונים חזרנו כמה פעמים מפיגור והיום עשינו זאת שוב. הלוואי שרק נמשיך כך".

אחד מגיבורי הניצחון הערב היה מושון יעקוסי, שנלחם ללא רגשי נחיתות בגבוהי מכבי, לקח עוד ועוד כדורים אבודים בהתקפה, והוביל את אשקלון אל עבר ההיסטוריה. יעקוסי, שבמשך דקות ארוכות הועדף על פני כריס מאסי והחזיר למאמנו עם תפוקה של 17 נקודות ו-13 ריבאונדים, אמר: "אני מרגיש מצוין, האהבה שלי עם הקהל היא דו צדדית. באנו עם הרבה אמונה. התחלנו לא טוב, אבל עדי שטף אותנו קצת בחדר ההלבשה. יש לנו חוסן מנטלי ואנחנו לא נשברים. זה הרבה אמונה והרבה אימונים". באשר ליריבה אותה ניצחו, אמר יעקוסי: "גם אם למכבי יש בעיות וגם אם אין לה, זה המועדון הכי גדול בארץ והם עדיין רמה אחת מעל".

גם קורי קאר, שראה דבר או שניים בליגה שלנו, נראה מאושר במיוחד בסיום: "זו הפעם הראשונה בה אשקלון מנצחת את מכבי ואני שמח להיות חלק מההיסטוריה הזו. אני שמח בעיקר בשביל האוהדים. בכל פעם שאתה מנצח קבוצה כמו מכבי זה מראה על הרבה אופי ועל איזו קבוצה אנחנו. אחרי הפתיחה של העונה, בשבילנו להילחם על מקום בפיינל פור זה דבר גדול".

סטיב בארט, שהיה אחד מאלו שהובילו את הקאמבק של אשקלון, סיפר כי "זה מאוד מרגש. זה היה משחק כיף. אחרי שהיינו בפיגור התחלנו לשחק הגנה ועלינו למגרש כיחידה אחת. אנחנו רוצים להיות מפוקסים במשחק הבא, מול בני השרון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully