וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס המילטון: "רייקונן פייבוריט לזכות גם השנה"

ימים ספורים לפני פתיחת עונת הפורמולה 1, הבריטי של מקלארן יודע מול מי הוא עומד: "רייקונן הוא האיש שאני רוצה לנצח"

ביום ראשון הקרוב תצא לדרך עונת הפורמולה 1 עם מירוץ אוסטרליה ובעולם המירוצים עדיין מתקשים להירגע מהסיום הדרמטי של העונה שעברה. לואיס המילטון, הרוקי הסנסציוני של מקלארן שהיה רחוק מירוץ אחד בלבד מאליפות היסטורית כבר בעונתו הראשונה, פישל בגדול בפיניש ואיפשר לקימי רייקונן מפרארי להתגנב ולקחת את אליפות הנהגים מתחת לאפו שלו ולאפו של הצ'ילבה, פרננדו אלונסו.

תזרקו פנימה את פרשת הריגול ש"זיכתה" את הקבוצה האנגלית של רון דניס בקנס חסר תקדים של 100 מיליון דולר, את הריב המתוקשר בין פרננדו אלונסו לבין המילטון ואת התאונה המפחידה של רוברט קוביצה ותקבלו עונה שהעמידה רף ציפיות חסר תקדים בכל מה שקשור לעניין על - על המסלול ומחוצה לו. במהלך הפגרה, הייקי קובלאיינן עשה את קפיצת המדרגה והצטרף למקלארן בתור נהג שני בעוד שאלונסו חזר לבית החם שלו ברנו. בפרארי נשארו עם רייקונן והברזילאי פליפה מאסה.

לואיס המילטון חושב שהפיני הסימפטי הוא המועמד העיקרי לקחת את התואר גם השנה: "הוא האיש שאני רוצה ללכת ולנצח כדי לזכות בתואר. קימי נעשה יותר ויותר טוב לאורך כל העונה שעברה והוא יתחיל את העונה הזאת באותה רמה שבה הוא סיים את העונה שעברה".

"אני בטוח שהוא ישתפר גם במהלך העונה הנוכחית אבל אני יודע שאני מסוגל לעשות את אותו הדבר. בכל המסגרות שבהן התחרתי עד היום, השתפרתי מאוד בשנה השניה שלי, אין לי ספק שגם במסגרת הזאת אתחזק מאוד השנה", ולסיום, גם אחרי שהם כבר לא באותה קבוצה, המילטון מתעקש להכחיש את ניתוק היחסים עם הקולגה הספרדית: "אני עדיין מדבר עם פרננדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully