וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריחה מאוחרת: ארסנל דרסה את אברטון

29.12.2007 / 20:37

צעירי ארסנל התעוררו במחצית השנייה כדי לנצח 1:4 את אברטון ולשוב לפסגה. היונייטד נוצחה 2:1 בווסטהאם. טוטנהאם-רדינג 4:6, 4 לברבאטוב

ה"בוקסינג דיי" המוצלח שהיה שופע בשערים רק נותן לחובבי הליגה האנגלית תיאבון לקראת המנה העיקרית עם תחילת המחזור ה-20, שניפק לנו הערב (שבת) מנה משובחת במיוחד של שערים גם הוא, ואפילו דרמות גדולות יותר.

מנצ'סטר יונייטד הגיעה לאפטון פארק ממרומי המקום הראשון, אבל מעדה עם הפסד 2:1 משני שערים בדקות הסיום. צ'לסי עשתה את העבודה עם 1:2 ביתי דחוק במיוחד על ניוקאסל משער מנבדל ברור של סלומון קאלו שלוש דקות לסיום. ארסנל חזרה לפסגה אחרי שגברה 1:4 על אברטון בגודיסון פארק. על התוצאה המשוגעת של היום היו חתומות טוטנהאם ורדינג, במשחק שהסתיים ב-4:6 ענק, כשדימיטר ברבאטוב היה הכוכב הראשי עם רביעייה פרטית.

מחר תנסה ליברפול לצמצם פערים מהצמרת כשתתארח בגוב האריות של מנצ'סטר סיטי. במשחק נוסף ייפגשו בלקבורן ודרבי.

אברטון - ארסנל 4:1

התותחנים, שאיבדו את המקום הראשון במחזור הקודם, הצליחו לתקן את הרושם מהתיקו המאופס מול פורטסמות ושבו לראשות הטבלה אחרי ניצחון ענק על אחת הקבוצות הלוהטות של הליגה. אברטוו הובילה בתום המחצית הראשונה, אבל צמד של אדוארדו, ושערים של המחליפים אדבאיור ורוזיצקי השלימו מהפך גדול.

המחצית הראשונה הייתה בשליטה כמעט מוחלטת של אברטון. בדקה ה-19 היתרון גם בא לידי ביטוי על הלוח. כדור קרן הוגבה וסנייה נגח אחורה. בנדטנר הסתבך עם הרגליים וקייהיל זינק כדי לנגוח פנימה. שתי דקות בתוך המחצית השנייה קיבל חלוץ ארסנל אדוארדו דה סילבה כדור ארוך מצוין מגאל קלישי, השתלט עליו בתוך הרחבה, ובעט בסיבוב מעל טים הווארד. 11 דקות אחר כך - מהפך. קלישי שוב שלח כדור ארוך, בנדטנר נגח אחורה לאדוארדו. הקרואטי, אחרי עבירה על שחקן אברטון, שלח בקלילות לרשת את השני.

17 דקות לסיום נשלח בנדטנר החוצה, אחרי שספג צהוב שני. אדבאיור נכנס כמחליף ואחרי דקתיים כבש את השלישי לארסנל, אחרי טעות חמורה בהגנת אברטון. אלמוניה שלח בעיטה ארוכה, שחקני ההגנה של אברטון התבלבלו, אדבאיור עט על המציאה וגילגל ממטר פנימה. בדקה ה-84 התרחשה מהומה על כר הדשא. מיקל ארטטה שלח מרפק מכוער לפברגאס ונשלח באדום החוצה. אברטון השוותה את מניין המורחקים. הכחולים נשברו לגמרי. מחליף נוסף תמאש רוזיצקי ירה מ-15 מטרים לפינה של הווארד את הרביעי.

* בימים האחרונים נשמעו קולות עזיבה של יינס להמאן, שאיבד את אפודת השוער הראשון לטובת מנואל אלמוניה שהשתלט על העניינים. בסוף השבוע הודיע ארסן ונגר כי הוא יאפשר את שחרורו של השוער הגרמני בן ה-38 במידה ותהיה דורשת שתסכים לשלם את סכום שחרורו. כך או כך, ונגר הכחיש גם את האפשרות שאיבוד הנקודות מול פומפי הוא חלק מתחילת המשבר, והסביר שבמידה וארסנל תשחק בסיבוב השני כפי שהיא שיחקה בסיבוב הראשון, היא תזכה באליפות.

ווסטהאם - מנצ'סטר יונייטד 1:2

ימי החג האירו פנים עד כה לאלכס פרגוסון, כשהיונייטד שלו טיפסה למקום הראשון בטבלה על חשבונה של ארסנל בזכות חמישה ניצחונות ליגה רצופים, אבל במקום להמשיך ולדהור, נעצרו השדים האדומים דווקא באפטון פארק. זה התחיל טוב עבור האלופה, כשכריסטיאנו רונאלדו נגח את שערו ה-17 העונה בדקה ה-13. אבל הפורטוגלי הרס לעצמו את היום כשהחמיץ פנדל בדקה ה-67.

מי שגרם למוליכה לשלם על הפנדל המוחמץ היה לא אחר מאשר אנטון פרדיננד, אחיו של כוכב היונייטד ריו פרדיננד, שנגח את שער השוויון בדקה ה-77. ההלם של המוליכה רק החריף בדקה ה-82, כשמתיו אפסון כבש את השער השלישי במשחק, גם הוא בנגיחה, וסידר לפטישים ניצחון שלישי ברציפות על היונייטד.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טוטנהאם - רדינג 4:6

התרנגולים ממשיכים לשחרר קיטור אחרי ההפסד הדרמטי בדרבי הגדול מול ארסנל, ואחרי החמישייה שכבשו מול פולהאם הם הכינו מנה גדולה יותר לאורחת מרדינג. הבעיה היתה שהפעם ההגנה של חואנדה ראמוס לא השוותה את יכולתה לחלק הקדמי המצוין שלו, ובוודאי לא לזו של דימיטר ברבאטוב. החלוץ הבולגרי הנפלא המשיך בכושר המדהים שלו, עם לא פחות מארבעה שערים.

ברבאטוב פתח את החגיגה בדקה השישית, אבל קאליפה סיסה איזן לרויאלס בדקה ה-16. האיסלנדי איבר אינגימרסון העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-53, אבל ברבאטוב היה שם כדי להשוות ל-2:2. דייב קיטסון שב והחזיר את רדינג ליתרון בדקה ה-69, אבל ברבאטוב שוב החזיר בשער משלו בדקה ה-73. קיטסון חזר וכבש כדי להעלות את רדינג ל-3:4, במה שהיה נדמה כמו שער הניצחון, אבל סטיד מלבראנק קבע 4:4 בדקה ה-76. רובי קין החטיא פנדל בדקה ה-78, אבל ג'רמיין דפו דחק את הריבאונד פנימה, וברבאטוב חתם את התוצאה המטורפת בדקה ה-83 עם הרביעי שלו והשישי של טוטנהאם.

פורטסמות - מידלסבורו 1:0

פומפי ממשיכה להידרדר במורד הטבלה, עם משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון ברצף שמתחיל להשכיח את פתיחת העונה הפנטסטית של החניכים של הארי רדנאפ. בורו ניצלה את המצב כדי לעקוץ בפראטון פארק משער של טונצ'אי הטורקי ה-20, שנתן לגארת' סאות'גייט קצת אוויר לנשימה.

וויגאן – אסטון וילה 2:1

הוילה הגיעה עם קצת הנגאובר מה-4:4 הגדול שלה בסטמפורד ברידג', וספגה מראשו של טיטוס בראמבל בדקה ה-28. אבל נגיחה של קרטיס דייויס מהעבר השני קבעה שווין בדקה ה-55. גבריאל אגבונלהור המצוין התכבד בשער הניצחון בדקה ה-70, בנגיחה כמובן, אחרי בישול של אשלי יאנג.

יתר המשחקים:

סנדרלנד – בולטון 1:3
לסנדרלנד: קיירן ריצ'רדסון 13, קנווין ג'ונס 32, דרל מרפי 90. לבולטון: אל חאג'י דיוף 41.

ברמינגהאם – פולהאם 1:1
לברמינגהאם: סבסטיאן לארסון 55. לפולהאם: קרלוס בוקנגרה 8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully