וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אחת הפועל תל אביב כבר ירדה

19.12.2007 / 22:45

הפועל ת"א, שהייתה עד היום ספינת הדגל הישראלית באירופה, ביזתה את עצמה ואת הכדורגל הישראלי עם הפסד ביתי 3:1 מביש לאלבורג הדנית, וסיימה את דרכה בגביע אופ"א. לפחות היא תוכל להתרכז במאבקי הירידה, ויהיו לא מעט כאלה

אם לא אותה הבלחה מול חטאפה בפאתי מדריד, אף אחד בהפועל תל אביב לא היה מתעניין במשחק מול אלבורג, כולל השחקנים עצמם. אבל אותו ניצחון סנסציוני השאיר לאדומים סיכוי לא רע לשמור על כבודם, לפחות באירופה, ולעלות לשלב הבא בגביע אופ"א. חטאפה ניצחה את אנדרלכט, כל שנותר להם היה להשיג ניצחון ביתי מול קבוצה דנית חלשה, אבל גם הפרק הזה בסיוט של הפועל תל אביב נגמר בבזיון. אלבורג, שהגיעה לבלומפילד בראש שקט, נהנתה מהגנה מכניסת אורחים, אם להיות עדינים, וחגגה ניצחון 1:3, הראשון שלה בשלב הבתים.

אם היה משהו מעודד במשחק הזה, זו הפתיחה. הפועל תל אביב תקפה וממש הגיעה להזדמנויות, ואפילו כשריסגארד העלה את הדנים ליתרון בדקה ה-27, פאביו ג'וניור הישווה בסיום המחצית הראשונה. 4 דקות מפתיחת המחצית השניה, הדנים השיגו פנדל ויעקובסן העלה אותם ל-1:2. הפועל תל אביב התפרקה סופית עם השלישי של אנבולדסן בדקה ה-66.

בקבוצה יכולים לתרץ את פציעתו של גבריאל דוס סנטוס, שאילצה את מזואה אנסומבו לשחק כבלם (שלא ינסו את זה שוב פעם). היא גם יכולה לדבר על לחץ, ועל הראש שנמצא במצב העגום בליגת העל, אבל שום תירוץ לא יצדיק הופעה כל כך מבזה בגביע אופ"א. שחקני הפועל תל אביב יזכו סוף סוף לפגרה שהם כל כך מחכים לה, לא בטוח שכולם יחזרו ממנה למתחם האימונים בוולפסון

מהלך המשחק

דקה 6 - הזדמנות מצויינת להפועל תל אביב. ביברס נאתכו הקשית כדור אל פאביו ג'וניור, שפרץ לרחבה ובעט מהאוויר למשקוף.

דקה 7 - נאתכו שוב פרץ לכיוון השער וניסה הפעם את מזלו בבעיטה מרחוק, הכדור הלך החוצה.

דקה 17 - ההגנה של הפועל תל אביב חלמה ואיפשרה לקורת להשתלט על כדור במרכז הרחבה ולבעוט חמישה מטרים מהשער, אניימה זינק מצויין והדף.

דקה 27 - גול! הדנים הגביהו כדור מצד שמאל, רמי דואני ניסה להרחיק אבל נגח אחורה. הכדור הגיע בסופו של דבר לריסגארד, שהכניע את אניימה מקרוב.

דקה 45 - גול! בשניות הסיום של תוספת הזמן, אנסומבו הכניס כדור לכיוון הרחבה, דגו המשיך בעקב לכיוונו של פאביו ג'וניור, שבעט מהפינה הימנית של הרחבה לשער. הפועל הישוותה ל-1:1.

דקה 49 - מזואה אנסומבו הכשיל שחקן דני ברחבה וגרם לפנדל. מיכאל יעקובסן הכניע את אניימה בקלות. אלבורג עלתה ל-1:2.

דקה 62 - יעקובסן הרים כדור קרן מסוכן מאוד מצד ימין, שהסתובב לכיוון הרשת, אניימה הדף לקרן נוספת.

דקה 66 - גול! ההגנה של הפועל שוב נרדמה וטיול של שלושה שחקנים דנים ברחבה שלה הביא בסופו של דבר לשער קליל של אנבולדסן. אלבורג עלתה ל-1:3.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, יגאל אנטבי, רמי דואני, מזואה אנסומבו, דני בונדר, שי אבוטבול, ביברס נאתכו, ברוך דגו (עידן סרור, 70), ראובן עובד, ליאור אסולין (עדי סבג, 77), פאביו ג'וניור (יקיר לוסקי, 87).

הרכב אלבורג: זאזה, מיכאל יעקובסן, קליף, ג'ון יעקובסן, אולפרס (אולסן, 78), יוהנסן, קורת, אולסן, קאקה, ריסגארד, אנבולדסן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully