וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם טוטו תמוז יוצא מהנפטלין?

חלוץ בית"ר צפוי לפתוח בגביע הטוטו מול מכבי פ"ת. מאמן לוקרן יצפה בעומר גולן. ייטב לוזון יאמן את הנוער המלאבסי בצוותא עם ליאור רדלר

מאמן לוקרן הבלגית, ג'ורגס ליקנס, יגיע ארצה מחר בכדי לצפות בחלוץ מכבי פתח תקוה, עומר גולן. כזכור, במשחקה האחרון של הקבוצה מול בני סכנין (0:2 לפתח תקוה), הגיעו נציגים של הקבוצה לצפות בחלוץ. בסביבתו של השחקן מאמינים שגולן ישחק בסופו של דבר דווקא בליגה האנגלית. הערב (רביעי, 5+ לייב, 19:30) יתקיים משחק רבע גמר גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים. בהנהלה הסבירו כי הם מייחסים למשחק חשיבות גדולה במיוחד.

המאמן עופר פביאן מתכוון לעלות בהרכב החזק שלו, מלבד מוראד מגמאדוב שעדיין סוחב פציעה וצפוי להיעדר. פליקס אובוקה, שהתלונן על פציעה והגיע באיחור לארץ, לא יפתח במשחק וספק אם ייכלל בסגל. פביאן: "מבחינתנו זה משחק חשוב. מדובר ברבע גמר ובמשחק הראשון מבין שניים, כשהוא מתקיים במגרש הביתי שלנו. אנחנו בהחלט חושבים להגיע לשלבים המאוחרים של המפעל. זה חשוב לשחקנים ולמועדון בכלל".

בנו של יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון, ייטב לוזון, לא יכול לאמן את קבוצת הנוער של מכבי פתח תקוה, ולכן במועדון החליטו "לצוות" אליו את היו"ר המקצועי של מחלקת הנוער, ליאור רדלר, שברשותו תעודת מאמן.

כזכור, המאמן הקודם של קבוצת הנוער היה עופר פביאן. לאחר שהאחרון מונה לתפקיד מאמן הבוגרים, הוחלט למנות את ייטב לוזון, שהיה עוזרו במשך שנה וחצי, לתפקיד המאמן הראשי. גורם במועדון סיפר כי באחד המשחקים נוצרה בעיה, משום שללוזון לא הייתה תעודת מאמן. הלוזונים רשמו כמאמן את יו"ר המקצועי של מחלקת הנוער, אבל לוזון עדיין היה מעורב בניהול המשחק. בשני המשחקים האחרונים, שניהם מול מכבי חיפה (אחד בגביע ואחד בליגה) ייטב לוזון ישב על הספסל, פעם אחת עם רדלר ופעם שניה עם פביאן, שיכל להגיע למשחק משום שהוא התקיים באמצע השבוע.

במועדון מחכים שלוזון יקבל את תעודת המאמן לאחר שיסיים את קורס המאמנים בוינגייט, ורק לאחר מכן הוא ימונה לתפקיד המאמן הראשי. בינתיים, במועדון מגדירים עדיין את פביאן כמאמן העל, ואת רדלר כמאמן ראשי במקרה שפביאן לא יוכל להגיע למשחק. בפועל, טוענים שחקנים בקבוצה, ייטב לוזון נחשב למאמן הראשי לכל דבר ועניין. "ייטב לוזון הוא אחד המאמנים הכי מוכשרים במחלקת הנוער. הוא ליווה אותי למעלה משנה ולמד המון", העיד השבוע פביאן. "אין ספק שברגע שהוא יסיים את קורס המאמנים, הוא יוכל להיות מוגדר כמאמן".

הרכבה המשוער של מכבי פ"ת: אוהד כהן; איסמעיל עמר, קובי גנון, ניצן דמארי, נאור פסר; סולי צמח, בלסינג קאקו, חאבייר דירסאו, לירן כהן; אוהד קדוסי, עומר גולן.

בית"ר מסתערת גם על גביע הטוטו

הערב (רביעי) תפגוש בית"ר ירושלים ברבע גמר גביע הטוטו את מכבי פ"ת במשחק הראשון מבין שניים. בית"ר, שזכתה עד היום פעם אחת בגביע הטוטו, בדיוק לפני 10 שנים, מתייחסת ברצינות גמורה למשחק ואמש שהתה הקבוצה בבית מלון. מאמן בית"ר יצחק שום יעלה הרכב חזק, אולם ייחסר כמה שחקני מפתח: ברק יצחקי הפצוע שנמצא בבלגיה לצורך טיפולים, עידן טל שסובל מכאבים בצלעות ויואב זיו שיקבל מנוחה. שמעון גרשון בספק, ועשוי לפתוח על הספסל. על המקום בהתקפה יתחרו שלושת החלוצים הצעירים של הקבוצה, עמית בן-שושן (שכזכור כבש צמד באותו מגרש במשחק הליגה האחרון), טוטו תמוז וחן עזריאל, שהחלימו מהפציעותיהם וכשירים למשחק.

שוער הקבוצה קאלה החל בתהליך אזרוח באופן רשמי. סבתו של קאלה יהודיה, והשחקן ייצא בדצמבר לחופשה בקרואטיה ממנה הוא אמור לחזור עם המסמכים הרלוונטיים. מבית"ר נמסר שברגע שהתהליך יתפוס תאוצה הקבוצה תסייע לקאלה. אם קאלה ייחשב אזרח, הדבר יפנה מקום לזר נוסף בשורות בית"ר.

הרכבה המשוער של בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלבארז, דוד אמסלם, אריק בנאדו, תומר בן-יוסף, דרק בואטנג, גל אלברמן, מיכאל זנדברג, אבירם ברוכיאן (מילובאן מירוסביץ'), טוטו תמוז, רומולו.

עדכון ראשון: 22:12, 27/11/07
עדכון אחרון: 12:10, 28/11/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully