וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרציקוביץ': "אני מבקש סליחה על ההופעה הזאת"

הרציקוביץ’, שיצא בחסות המשטרה עקב גידופים של הקהל הצהוב, מתכונן ליום כיפור אחרי ההופעה העלובה של מכבי ת”א בהפסד 1:0 לכפ”ס. אוחנה: ”פתיחה חלומית”

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

יפרח: "לא מאמין שניפגש לקרב תחתית מול חיפה"

הרוחות הסוערות במכבי תל אביב רק גברו הערב (שני) כשהצהובים הפסידו במשחקו הראשון של המאמן החדש-ישן שלהם, ניר לוין, 1:0 להפועל כפר סבא. חניכיו של לוין נראו גרוע, הסתגרו מול ההתקפות הרבות של הירוקים והצליחו להיחלץ עם הרבה מזל רק עם כדור אחד ברשת.

"בוודאי שלא פיללנו לפתיחה הזאת", אמר המאמן ניר לוין, "קיווינו להשיג תוצאה טובה יותר ולהציג יכולת טובה יותר. אכזבה בכל ההיבטים. נקווה להמשך טוב יותר. אני לא רוצה להתייחס לחיזוק, יש לנו הרבה עבודה עם הצוות הקיים. אני לא צריך להזכיר כל העת את רשימת הנעדרים הארוכה שיש לנו. צריך לעבוד על הרבה דברים. המגבלות שלנו ידועות. אבל עם זאת אין לי טענות לצעירים, הם נתנו את המקסימום, השתדלו ובחלק מהפעמים עשו עבודה טובה, כאשר מפסידים, מסתכלים על מה שלא היה בסדר. אני אעשה את הסיכום מול השחקנים שלי ולא מול התקשורת".

כשנשאל על העובדה שמכבי זקוקה בדחיפות בלם וקשר אחורי אמר: "אני אאמן את השחקנים שנמצאים כאן, ואתם אעשה מה שצריך. לא צריך להתייחס למה שקורה סביב ולשחקנים שאפשר או צריך להביא".

"לא צריך לשחק כדורגל ככה" ,אמר הבעלים לוני הרציקוביץ' בתום המשחק, "אף אחד לא יתכחש לזה. אם יש עוד סיבה להגיד סליחה ביום כיפור זה על משחק כזה, ואני מבקש סליחה גם מכל מי שצפה בו בבית. כך לא משחקים כדורגל ולא משנה באיזה הרכב עולים. אני מבקש סליחה על ההופעה הזאת, זה חייב להשתנות. ניר לוין כבר היה אצלנו במצבים גרועים ואני מאמין שזה יישתנה".

בעניין האפשרות שאיש העסקים שון מקייטן ירכוש את הקבוצה אמר הרציקוביץ': "מקייטן הוא איש מאוד נחמד שבא לעשות עסקים, הוא אוהד מכבי תל אביב, והלוואי שאנשים כאלה יבואו לקבוצה ויעזרו. אם יהיה משהו, נודיע".

לגבי מעורבותו של רוני מאנה המשיך הרציקוביץ' בקו בו הוא נוקט בימים האחרונים: "לכל דבר שקשור אל רוני מאנה אני מעדיף לא להתייחס במדיה. רוני התייחס לא מעט בתקשורת ואני מעדיף לעסוק בזה ברמה האישית, לא במדיה. הנושא שלו ייסגר בין אנשים, ואני מקווה שעל הצד הטוב ביותר של מי שמעורב".

בסיום המשחק חיכו עשרות מאוהדי מכבי תל אביב לבעלים, שיצא בחסות המשטרה, וגידפו אותו. רודי חדד, שלקח ללב את צעקות הקהל בסיום המשחק, ניסה להשיב לאוהדים, אבל נעצר על ידי חברו לקבוצה דן רומן.

גם הבלם עוז יפרח, שלא הפגין משחק טוב, ספג קללות מאוהדי מכבי ביציאה מחדרי ההלבשה: "מאוד מאכזב להיות עם נקודה אחת מתשע אחרי שלושה משחקים. אני מבין את האוהדים. הלחץ במכבי דומה ללחץ כמו בקבוצתי הקודמת, הפועל באר שבע. אין שום תירוצים לגבי ההרכב. בכל מצב הקבוצה צריכה לשחק טוב ולנצח ולא משנה מי משחק". לגבי המשחק נגד מכבי חיפה במחזור הבא בקרב המאכזבות אמר יפרח: "אף אחד לא היה מאמין שניפגש לקרב תחתית מול מכבי חיפה, אבל נעשה הכול כדי לנצח. למרות הכול יש לנו קבוצה טובה. נצטרך להוציא את העגלה מן הבוץ".

אבי נמני סירב להתראיין.

אוחנה: "עלינו על מכבי בכל הפרמטרים"

הפועל כפר סבא מאושרת ושמחה. הקבוצה מהשרון סוגרת שלושה מחזורים עם אפס שערי חובה ושבע נקודות. אם בשנים עברו הייתה הקבוצה של אוחנה משחקת כדורגל יפה, אבל לא מנצחת, הרי שהיום היא הורידה קוף קטן מהגב.

המאמן המנצח, אלי אוחנה, התקשה שלא להיסחף באופוריית הניצחון: "זה אומנם 0:1 קטן, אבל זה גם 0:1 גדול. במחצית הראשונה שלטנו באופן מוחלט, וגם בשניה. הם לא סיכנו אותנו אפילו פעם אחת, למעט מצב מקרי אחד, ועלינו עליהם בכל הפרמטרים.

"הניצחון היה מוצדק, וגם 0:2 או 0:3 היה משקף. אני שמח שמשחק ההגנה שלנו מאוד יציב, זה נותן שקט לשחקני ההתקפה שלנו לעשות את מה שהם יודעים. אני מקווה שזה ימשיך. זאת פתיחה חלומית, החבר'ה עשו עבודה יוצאת מן הכלל ועכשיו נצא לצום בצורה מאוד שמחה ורגועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully