וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאתם בסדר, בית"ר

31.3.2007 / 21:20

שער עצמי של עופר טלקר בדקה ה-90 הקנה לבית"ר הלא משכנעת ניצחון 1:2 על כפר סבא, וערב חג הפסח גדל יתרונה בפסגה ל-7 נקודות

בית"ר ירושלים יכולה להתרווח ליד שולחן הסדר וליהנות מחג שקט, אחרי ניצחון ביתי דרמטי, 1:2 על הפועל כפ"ס. הבית"רים הגדילו את הפער בפיסגה ל-7 נקודות ובמידה שמכבי ת"א תמעד במשחקה מול מכבי חיפה ביום ראשון, אז הירושלמים כבר יוכלו להכניס את השמפניות למקרר, ולהתחיל לפנטז על האליפות הממשמשת ובאה.

המשחק עצמו נפתח בצורה חלשה ושתי הקבוצות שיחקו בקצב איטי, ודווקא האורחים מהשרון היו קרובים להבקיע עם שתי הזדמנויות טובות שהחמיץ סמואל יבואה. כמאמר הקלישאה, אחרי החמצות שחקניו של אלי אוחנה, היתה זו מוליכת הטבלה שעלתה בדקה ה-30 ליתרון 0:1 מבעיטת וולה אדירה של דרק בואטנג.

את המחצית השנייה פתחה בית"ר עם שליטה מוחלטת בשדה, אבל התקפותיה נעצרו על סף רחבת האורחים. ככל שנקפו הדקות הירידה בקצב וברמת המשחק ירדה. טעות של בואטנג איפשרה לדוארטה לקבוע שוויון 1:1 בדקה ה-83, ומפלס הלחץ בטדי הרקיע שחקים.

בית"ר חזרה ללחוץ ואלילת המזל הפעם עמדה לשירותה, או שמא היתה זו הדורסנות של קבוצה שרצה לאליפות. ישראלביץ' שכב פצוע ברחבת ה-16 של כפ"ס, בית"ר לא עצרה את מהלך המשחק וכדור שהוגבה לרחבת כפר סבא בדקה ה-90, ננגח אל שערו של אוהד לויטה על ידי עופר טלקר, ובית"ר ניצחה 1:2.

מהלך המשחק

דקה 16- מירוסביץ' הכניס כדור עומק לשוונק, שמצא עצמו חופשי מול לויטה, אבל מזווית קשה בעט חלש החוצה.

דקה 25- ישראלביץ' בעט כדור מחוץ לרחבה, השחקן פגע בשחקן הגנה של בית"ר, הגיע ליבואה שהשכיב את קורנפיין וגרשון, אבל בעט ברשלנות מעל השער.

דקה 27- יבואה נגח מעל לשער של קורנפיין את הכדור החופשי שנפסק לזכות קבוצתו.

דקה 30- גול! הכדור הגיע לרגל של דרק בואטנג אחרי הרחקה גרועה של הגנת כפר סבא, והקשר של בית"ר קבע 0:1 לירושלמים בבעיטת וולה אדירה.

דקה 36- יואב זיו פרץ מצד ימין ומיכאל זנדברג בעט את כדור הרוחב הישר אל משקוף שערה של כפר סבא.

דקה 63- הגבהה מצד ימין מצאה את דוארטה ברחבה הירושלמית, וחלוץ כפר סבא שלח מספרת הישר לידיו של קורנפיין.

דקה 78- מירוסביץ' בועט כדור חופשי חזק ושטוח מ-30 מטרים, הישר לידיו של אוהד לויטה.

דקה 83- גול! טעות של הגנת בית"ר הביאה לשוויון הכפר סבאי. בואטנג ניסה להרחיק אך מסר לדוארטה, שפרץ אל תוך הרחבה ומול קורנפיין גילגל בקלות פנימה כדי לקבוע 1:1.

דקה 90- גול! עופר טלקר נגח לשערו הוא את הכדור שהרים לרחבה אבירם ברוכיאן, וזה 1:2 לבית"ר.

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, שמעון גרשון, אריק בנאדו, יואב זיו, דוד אמסלם, גל אלברמן, דרק בואטנג, מילובאן מירוסביץ', מיכאל זנדברג, קלאבר שוונק.

הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; עמנואל פאפו, דגלאס דה סילבה, אלון חלפון, אלירן דנין; לירון זרקו, אביחי ידין, אבי קנפו, גיז'רמו ישראלביץ'; סמואל יבואה, ז'וז'ה דוארטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully