וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשוט לא להתחבר

גיל קדרון

27.3.2007 / 9:28

נמשכת ההתארגנות העממית של חברי מערכת וואלה! ספורט נגד הערוצים החדשים של ספורט 5 . והפעם: גיל קדרון קורא לחרם

כשהקימו את ספורט 5 פלוס - נרדמנו בשמירה; כשליגות העל בכדורסל ובכדורגל והפרמייר ליג עברו לשלם וצפה - נותרנו אדישים; כשערוץ ה-NBA הלך לעולמו - לא התמדנו; וכשצ'רלטון ניסתה לסחוט אותנו לפני המונדיאל - התעוררנו מאוחר, וחלקנו נשבר ברגע האחרון. בשורה התחתונה פישלנו, ושילמנו בגדול.

הפעם כדאי שנקדים תרופה למכה. אי לכך ובהתאם לזאת בואו נכריז על חרם צרכנים מאורגן ובלתי מוגבל על הערוצים החדשים של ערוץ הספורט, 5 פלוס לייב ו-5 פלוס גולד. פשוט כי הגיע הזמן שנעשה את מה שהיינו צריכים לעשות כבר מזמן.

בואו נחתום על עסקה. אנחנו נשקיע ממרצנו ומזמננו כדי להשאיר את הנושא בכותרות, בדרכים שונות ומשונות (רעיונות יתקבלו בברכה), ואתם תעמדו בפיתוי ולא תירשמו לערוצים החדשים. ולא רק של ערוץ הספורט, אלא גם לשניים של צ'רלטון, שבאים אלינו לרעה בקרוב, תמורת 50 ש"ח נוספים בחודש.

החוקים של המשחק הקפיטליסטי מוטים לרעתנו, האנשים הרגילים. תאגידים וחברות מסחריות מחזיקים אותנו בביצים ועושים בהן כרצונם. אבל יחסי הכוחות משתנים אם נהיה יותר מקול בודד פה ושם, ונתחייב לוותר על הפיתויים המזדמנים הללו למען האינטרס שלנו לטווח רחוק. זו שיטה שהצלחתה (על גבנו) בנויה על בסיס ההנחה שנישאר אדישים, כאילו ההחלטות של ערוץ הספורט הן גזירת שמיים.

נכון, בישראל מודל 2007 יש עוולות גדולות יותר מאשר עוד 30 ש"ח לחודש בעבור תכנים שלפני כן קיבלנו בערוצים שאנו כבר משלמים עליהם את ה-20 ש"ח פלוס מינוס. אבל זו בהחלט אינה סיבה לכנות את הזרם שמטפטף עלינו גשם. והזחיחות בה מתנהלים פרנסי הערוץ, בטוחים שגם הפעם נתקפל ונפתח את הארנק, רק הופכת את כל העסק למקומם עוד יותר.

כולנו אוהדי וצרכני ספורט, וכולנו זוכרים את הימים בהם ערוץ 5 היה מופת למקצוענות ולאיכות. עכשיו, בלי שום בושה, מעבירים לנו את הנבחרת הצעירה, את משחק ליגת העל של יום שישי (מצ'רלטון, שגם לה אנחנו צריכים לשלם) ועוד שידורי NBA לערוצים בתשלום ++. חרם הצרכנים הוא יותר מאפשרי - הוא מתבקש. ושוב, לא רק נגד ערוץ הספורט, שנוטה לקחת את הדברים באופן אישי, אלא גם נגד ערוצי צ'רלטון החדשים.

אז יאללה לעבודה, תעבירו את המסר למשפחה, לחברים ולאנשים בעבודה, ודברו על כך בפורומים ברשת: לא מתחברים, כדי שלא נצא שוב הפראיירים של המדינה. אם תעמדו במילה שלכם, אנחנו נעמוד בשלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully