וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטו חזר, ובגדול

25.2.2007 / 23:45

החלוץ פתח בהרכב וגם הבקיע ובישל, ברצלונה ניצחה את בילבאו 0:3 וחזרה לפסגה. חטאפה-סביליה 0:0, אוסאסונה-אספניול 2:0

סמואל אטו חזר הערב (ראשון) להרכב של ברצלונה, לראשונה מאז פציעתו, ועשה את זה בקלאסה עם שער בניצחון 0:3 על אתלטיק בילבאו במחזור ה-24 בליגה הספרדית. ברצלונה חזרה למקום הראשון ופתחה פער של שתי נקודות מסביליה, שאיבדה נקודות אחרי תיקו 0:0 בחטאפה.

ולנסיה החמיצה הזדמנות לשפר עמדות בצמרת אחרי שסיימה בתיקו 1:1 מול חימנסטיק.


ברצלונה - אתלטיק בילבאו 0:3

לפני השריקה עבר אטו בין כל אחד ואחד משחקני בארסה כדי לחלוק חיבוקים, שנראו כאומרים שעכשיו שהוא כאן הקבוצה יוצאת לדרך חדשה והבעיות מאחוריה. ובתכ'לס, אם בילבאו הייתה חוזרת הביתה עם שישייה ברשת, גם אז לא היה לה על מה להתלונן.

דווקא הבאסקים היו אלה שכבשו ראשונים, רק שזה היה לשער שלהם. בדקה ה-23 פרננדו אמורבייטה ניסה להגיע לכדור רוחב ששלח ז'יולי לכיוון אטו ברחבה, והרחיק לכיוון הלא נכון כדי להעלות את בארסה ל-0:1. עברו להן שש דקות בלבד והלחץ הבלתי פוסק של בארסה התבטא בשער שני. רונאלדיניו הכניס מצוין לאטו ברחבה, והקמרוני הקפיץ בנגיעה לצ'אבי, שכבש את בוולה. בארסה סגרה עניין בדקה ה-40, אז הגיע תורו של אטו להצטרף לחגיגה. רונאלדיניו שלח כדור עומק לקמרוני, שהתחמק מצויין מנבדל ופרץ משמאל כדי להכניע באחד על אחד את שוער בילבאו בדרך לשלישי.

אנדרס אינייסטה פתח לצד צ'אבי במקומו של דקו, והיה מצוין, אבל החמיץ מספר הזדמנויות, כולל פעמיים בהתקפה אחת, כששלח רוחב של ז'יולי לקורה, ואת הריבאונד העיף מקרוב לענני קטלוניה. רונאלדיניו היה מצוין גם הוא, אבל לא כבש. הברזילאי גם סיפק את אחד המהלכים המרהיבים של השבועות האחרונים, כשפרץ משמאל ועבר שלושה שחקנים ושוער, אבל פגע במשקוף כשניסה להקשית פנימה. בבעיטה חופשית בדקות האחרונות הוא שוב פגש את המשקוף. בשבוע האחרון דיברו בספרד על כך שרונאלדיניו שמן מדי ולא בכושר, ואחרי שנתן את ההצגה המרשימה, טרח הברזילאי לשלוח חיצים בחזרה. הוא הוריד את החולצה וקיפל את המכנסיים כדי לחשוף את בטנו (השטוחה לחלוטין, יש לציין) תוך כדי שחרור חיוך ערמומי.

כ-20 דקות לסיום הוחלף אטו בידי לאו מסי (שהספיק לייצר כמה מצבים לחברים), וכל הקמפ נואו נעמד על רגליו כדי להודות לאיש. ברביעי הוא יצא עם בארסה לסראגוסה, כדי לנסות למחוק פיגור ביתי של 1:0 ולהעפיל לחצי גמר גביע המלך. בשלישי הבא תעמוד בפני הקבוצה משימה קשה וחשובה הרבה יותר, למחוק פיגור 2:1 בליברפול בשמינית גמר ליגת האלופות.

חטאפה - סביליה 0:0



הקבוצה מפאתי מדריד מודרכת על ידי המאמן שהפך לאחת מהסחורות החמות באירופה, ברנד שוסטר. כל עוד הוא לא עבר לריאל מדריד, באיירן מינכן או כל קבוצה אחרת, יש לו עבודה בקבוצתו הקטנה. היום הגיעה לביקור סביליה, שרוצה לזכות באליפות ושידעה שניצחון יעלה אותה, לפחות זמנית, למקום הראשון. אלא שמה? תתקשו למצוא קבוצה באירופה שבמשחקיה הובקעו פחות שערים מאשר חטאפה. היום דבר לא השתנה ולוח התוצאות עמד ללא תזוזה.

חימנסטיק - ולנסיה 1:1

אחרי איבוד הנקודות של סביליה וריאל מדריד, יישרו העטלפים קו עם דבוקת הצמרת בשוויון משלהם, שהגיע באופן דרמטי ביותר מול האחרונה בטבלה. בולנסיה חייכו בדקה ה-63, כשראו את חואקין כובש את שער הבכורה שלו בקבוצה אחרי חצי שנה מאכזבת, אבל החיוכים הללו נמחקו שתי דקות בתוך תוספת הזמן, כשחאבייר פורטיו הרים כדור מדויק לראשו של רובן קסטרו שנגח את השוויון.

אוסאסונה - אספניול 2:0

היריבה של מכבי חיפה בשמינית גמר גביע אופ"א התארחה אצל יריבתה הבאה של רינג'רס הסקוטית וניצחה אותה. קורו כבש בדקה ה-12, טמודו הכפיל בדקה ה-65.

סלטה ויגו - סנטאנדר 2:2

סלטה מסובכת בתחתית העונה, הגיעה למשחק הזה כשהיא מתחת לקו האדום בגלל הפרש שערים נחות לעומת בילבאו, אבל עשתה רק חצי עבודה בבלאידוס. פרננדו באיאנו (24 פנדל) וחביב באמוגו (32) כבשו למקומיים, פדרו מוניטיס (54) וכריסטיאן אלברז (78) הישוו.

יתר המשחקים

ויאריאל - מאיורקה 1:2

הצוללת הצהובה והלא יציבה של מנואל פלגריני ניצחה לפני כחודש את ריאל מדריד, זכתה למחמאות מפאביו קאפלו ומאז הפסדיה 3 פעמים ברציפות. סביב ראשו של המאמן הצ'יליאני החלו לרחף שמועות וניצחון על הקבוצה מפאלמה היה הכרחי, הגיע. ג'ון דאל תומאסון הישווה בדקה ה-37 ופואנטס עשה מהפך דקה לסיום המשחק, אחרי שער יתרון של גיז'רמו פריירה לזכות מאיורקה (16).


בטיס - רקראטיבו 0:0

לבנטה - סראגוסה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully