וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט: "לא מבין למה אנחנו לא טובים מחוץ לריאזור"

25.1.2007 / 15:20

שוערה הישראלי מתכונן למשחק בסראגוסה ומגיב בין היתר על מצבו הכלכלי של המועדון. גורם במו"מ בין מילאן לריאל מאשר: "רונאלדו עובר"

מועדון הכדורגל דפורטיבו לה קורוניה סובל מבעיות כלכליות. המועדון חייב משכורת של חודשיים לחלק מהשחקנים, כך שהמצב לא מועדד. "אנחנו מבינים את המצב", הגיב דודו אוואט בתקשורת הספרדית היום (חמישי), "אומנם זו הפרנסה שלנו ואין לנו מקור הכנסה אחר, אבל זה דבר נורמלי בקבוצת כדורגל, ואני לא מודאג, גם כשהייתי בסנטאנדר היו בעיות ובסוף שילמו הכל".

ביום ראשון תצא דפורוטיבו לה קורוניה למשחק חוץ קשה בסראגוסה, המדורגת שישית בטבלה. "אנחנו נוסעים לסראגוסה עם האשליה שאפשר לנצח", אמר שוערה הישראלי של דפור, שטרם ניצחה בחוץ. "בכל הקריירה לא קרה לי שלא ניצחתי במשך סיבוב שלם משחק חוץ. בריאזור אנחנו משחקים טוב, אני לא מבין למה בחוץ לא". אוואט ייהפך מול סראגוסה לשחקן היחיד בקבוצה שלא החמיץ משחק מתחילת העונה.

"מילאן סיכמה על העברתו של רונאלדו"

ריאל מדריד ומילאן סיכמו ביניהן את העברתו של רונאלדו לאיטליה. לפי העיתון 'לה רפובליקה', המפגש אתמול (רביעי) בין נשיא מילאן, אדריאנו גאליאני , לניצגי הקבוצה הספרדית סגר סופית את העסקה.

"זה נכון יש עסקה, מילאן סיכמה על העברתו של רונאלדו", אמר ארנסטו ברונזטי, יועץ בשוק העברות, שלקח חלק בפגישה. "עדיין רונאלדו צריך לעמוד בבדיקות הרפואיות ויש לסכם את הפרטים הכלכליים, עליהם הסכימו בגדול".

"אני לא יודע אם רונאלדו יטוס כבר היום (חמישי) לאיטליה, אבל מה שבטוח שריקרדו אוליביירה, ששמו הוזכר כחלק מהעסקה, לא יעבור לריאל".

בינתיים בריאל מכחישים כי הושג סיכום. איבן הלגרה, בלם הקבוצה, לא מבין את היחס של המועדון כלפי החלוץ הברזילאי: "כשרונאלדו כשיר הוא אחד הטובים בעולם. אני לא חושב שזאת הדרך הנכונה לטפל בסיטואציה שלו. גם אני סבלתי מיחס כזה בריאל. צריך להתייחס בכבוד לאנשים שנותנים הכל, במיוחד במועדון אדיר כמו ריאל. בתחילת העונה קאפלו לא האמין בי, אבל הוא התגבר על העכבות שלו לגבי ועכשיו אני משחק".

אתלטיקו מדריד מתחמשת בשני ברזילאים

אתלטיקו מדריד תתחמש בחלון ההעברות הנוכחי בשני ברזילאים: דייגו מספורטינג בראגה ופביאנו אלר מטראבזונספור. דייגו בן ה-18 הוא חלוץ גבוה ומהיר שמתאים לשחק כחלוץ מטרה, ובמידת הצורך, גם כקשר ימני.

פביאנו אלר מהליגה הטורקית הוא בלם בן 29, שזכה בדצמבר עם אינטרנסיונאל הברזילאית בגביע העולם לקבוצות. כמו כן, מנכ"ל הקבוצה מיגל אנחל ג'יל מרטין טוען נכי יש לו סיכום עם קשר פורט ריקארדו קווארסמה. "יש לנו סיכום והוא יגיע בסוף העונה".

* קשרה של סביליה אנזו מרסקה, לשעבר יובנטוס, שמרבה לשבת על ספסל הקבוצה מודה שהוא שוקל לעזוב בסוף השנה.

* בטיס סיכמה על השאלתו של בראנקו איליץ', מגינה הימני של דומזאלה הסלובנית. איליץ' (24) נחשב לכישרון ענק בארצו, וכבר הספיק לרשום 15 הופעות במדי הנבחרת הבוגרת של סלובניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully