וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: צפו במכבי חיפה מנצחת 0:1 את קרית שמונה

מערכת וואלה! ספורט

16.8.2014 / 20:15

צפו בתקציר: הירוקים שמרו על מאה אחוזי הצלחה בזירה המקומית בזכות שער של תורג'מן (42) אחרי בישול מצוין של כליבאת. עמאשה החמיץ שתי הזדמנויות קורצות במחצית השנייה, קולה בעט החוצה משני מטר

one

החזרה הכמעט גנרלית לקראת פתיחתה של ליגת העל עם משחקי גביע הטוטו נמשכה היום (שבת) כאשר מכבי חיפה גברה 0:1 על עירוני קרית שמונה, ולמרות שהיא לא סיפקה כדורגל מרשים במיוחד, היא יכולה להיות מרוצה שהיא שמרה על מאה אחוזי הצלחה במפעל. אחרי הניצחון הדחוק על הפועל עכו, הירוקים עלו עם הרכב משני כאשר יוסי בניון זכה למנוחה ומוחמדו אידריסו המצוין פתח על הספסל ועלה רק כמחליף. חיפה לא הרשימה במחצית הראשונה, אבל הצליחה להבקיע בדקה ה-42 אחרי שמוחמד כליבאת בישל לאלון תורג'מן.

שחקני מכבי חיפה חוגגים שער. אדריאן הרבשטיין
כבשו משום מקום. אלון תורג'מן חוגג/אדריאן הרבשטיין

קרית שמונה החמיצה לא מעט במהלך 90 הדקות, כשמעל כולם עמד רוג'רס קולה שבעט החוצה משני מטרים מעל שער חשוף. גם חיפה ייצרה מקבץ מרשים של הזדמנויות כאשר ויאם עמאשה היה אחראי לשתיים מהן וגם תורג'מן עצמו יכול היה לסגור את הסיפור. אידריסו אף שיגר טיל למשקוף שלוש דקות לסיום. חיפה תמשיך מכאן לדרבי החיפאי באמצע השבוע באצטדיון בנתניה, בעוד קרית שמונה, שעומדת על נקודה אחת משני משחקים, תתמודד נגד הפועל עכו.

אגב, אוהדי מכבי חיפה הניפו שני שלטים בגנותו של המגן טאלב טואטחה עם הכיתובים "לא רוצים את טאלב בחיפה" ו"טאלב, יא מפקיר", זכר לאירועי משחק האימון נגד ליל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רוג'רס קולה שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
המסוכן בשחקני קרית שמונה. רוג'רס קולה/אדריאן הרבשטיין
מוחמד כליבאת שחקן מכבי חיפה עם עטאא ג'אבר. אדריאן הרבשטיין
הצעירים קיבלו הזדמנות. ג'אבר וכליבאת/אדריאן הרבשטיין

מחצית ראשונה

דקה 8 - מבצע מצוין של חן דילמוני שלקח את הכדור במחצית המגרש, פרץ באגף ושיחרר בעיטה לפינה הימנית, אך הכדור שלו הלך החוצה.

דקה 13 - הבעיטה הראשונה של מכבי חיפה לשער של קרית שמונה הגיעה מכיוונו של עטאא ג'אבר שבעט כדור לא מדויק לפינה השמאלית.

דקה 27 - קובי מויאל שיגר כדור חופשי לא מספיק חזק מצד שמאל שנעצר אצל גיא חיימוב.

דקה 39 - חיפה הגיעה להזדמנות מסוכנת כאשר עידן ורד הכניס כדור עומק לשמואל שיימן באגף השמאלי, המגן העביר רוחב למרכז וכמעט מצא את ויאם עמאשה שפספס מקרוב.

דקה 42 - גול! איבוד כדור במחצית המגרש של קרית שמונה הובילה לשער הראשון כאשר כליבאת החליף דאבל פס עם אלון תורג'מן שסיים עם בעיטה פנימה. 0:1 למכבי חיפה.

השלטים של אוהדי מכבי חיפה בגנותו של טאלב טואטחה. אדריאן הרבשטיין
עדיין לא סולחים. אוהדי חיפה עם השלטים כנגד טואטחה/אדריאן הרבשטיין

מחצית שנייה

דקה 49 - קרית שמונה החמיצה הדדמנות גדולה כאשר דילמוני הכניס כדור באגף לאופיר מזרחי ששיחרר רוחב, קולה גלש לכדור אבל בעט החוצה מארבעה מטרים.

דקה 53 - קרית שמונה יצאה להתקפה מהירה כאשר פאנקה הוציא כדור רוחב למרכז אל רועי קהת שהיה לא מכוסה ובעט מקרוב החוצה. עוד החמצה גדולה.

דקה 54 - בצד השני, עמאשה קיבל כדור ונותר לבד מול חיימוב. הניסיון שלו להקפיץ מול השוער הסתיים עם בעיטה החוצה.

דקה 56 - פעולה מעניינת של תורג'מן הסתיימה בעוד החמצה כאשר החלוץ השתחרר משני שומרים כדי להקפיץ לעצמו את הכדור, אבל הסיומת הייתה בעיטה לא מספיק חזקה לשער.

דקה 58 - אם זה לא מספיק, כליבאת הכניס לשיימן שהעביר רוחב לעמאשה, אבל הכדור של החלוץ נעצר בפנים של דילמוני שעמד על קו השער. זה הכי קרוב שראינו במקבץ ההחמצות האחרונות.

דקה 65 - מזרחי הגיע למצב מסוכן, אבל הבעיטה שלו נעצרה אצל שוער מכבי חיפה, ולדימיר סטויקוביץ'.

דקה 87 - עוד הזדמנות קורצת לחיפה כאשר כליבאת בעט פעמיין רע מול חיימוב שהדף, הכדור נהדף והגיע עד לאידריסו ששיגר טיל למשקוף.

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה עם ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
נפתח בחיוכים. סטנוייביץ' ובכר/אדריאן הרבשטיין

הרכבים

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, שיר צדק, חן דילמוני (טובארנו פינאס 77), וובה בראון (אדריאן רוצ'ט 60), מינדאוגאס פאנקה, אופיר מזרחי, רועי קהת, דויד מנגה (לירון אלימלך 86), רוג'רס קולה.

מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ', מתן אוחיון, עאיד חבשי, דקל קינן (אדין צוצאליץ' 46), שמואל שיימן, קובי מויאל (גוסטבו בוקולי 60), עטאא ג'אבר, מוחמד כליבאת, עידן ורד (חן עזרא 60), אלון תורג'מן (מוחמדו אידריסו 60), ויאם עמאשה (עדי קוסטנטינוס 84).

טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ממשיך לסבול מהקהל. טואטחה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully