וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "אנחנו משדרים נאיביות וזה הדבר הכי גרוע"

20.10.2014 / 6:55

בבית"ר מתוסכלים: "מייצרים לחץ מיותר". קורצקי: "הקהל רוצה הצגות, אבל צריך נקודות". ביקורת על ההגנה:" חלמו במקום להתאבד על הכדור"

one

שחקני בית"ר ירושלים והצוות המקצועי היו מאוכזבים מאוד מהתיקו (1:1) נגד מ.ס אשדוד אמש (ראשון) במושבה. שחקנים בקבוצה אמרו: "אסור היה לשלוח שוב אלפים הביתה מאוכזבים כמו שקרה בעכו. היה לנו את המשחק ביד ולא לקחנו. היינו חייבים לשים את השני וגם אם לא אסור לספוג גול כזה. בסופו של יום אנחנו משדרים נאיביות וזה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לנו, חייבים לשנות את זה. היום היינו פראיירים, אנחנו סתם מייצרים לעצמנו לחץ מיותר".

במחצית המשחק עוד הזהיר קורצקי את שחקניו ואמר להם: "שיחקתם מצויין אבל צריך לנצל את המומנטום ולהרוג את המשחק. אסור לתת לאשדוד לחזור למשחק, צריך לגמור אותו כמה שיותר מהר, תמשיכו ללחוץ והגול יבוא". לצערו של קורצקי, במחצית השנייה שחקניו הורידו הילוך ונתנו לאשדוד להיכנס בחזרה למשחק. בבית"ר הייתה ביקורת על שחקני ההגנה בשער של אשדוד: "לא יכול להיות שקינדה מטייל לרחבה, בועט, בוריס קליימן עוצר ועל הריבאונד סולארי לבד מתגלגל עם הכדור לרשת. יותר מדי שחקנים שם חלמו במקום להתאבד על הכדור".


צפו: מרציאנו הציל את אשדוד, בית"'ר הסתפקה ב-1:1 במושבה

קורצקי בסיום: "אנחנו לא מספיק קילרים כדי להרוג משחקים"

דויד סולארי שחקן מ.ס אשדוד מול ססאר ארסו בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"יותר מדי שחקנים שם חלמו במקום להתאבד על הכדור". סולארי כובש/ברני ארדוב

בנוגע להתקפה הדלה, בקבוצה שוחחו בסיום על כך שהקבוצה הבקיעה עד עתה שער אחד בכל משחק. מנחם קורצקי נשאל על הבעיה בהתקפה ואמר: "זה לא על רגל אחת. ככל שתימשך העונה שחקנים ייתנו את הגולים. יש שחקנים ששווים את המספרים בחלק הקדמי ואני לא מודאג מזה. צריך לעבוד ולתקן. אני חושב שאנחנו צריכים לדעת גם לנצח 0:1. הקהל רוצה אולי הצגות, אבל בשלב הזה צריך לצבור נקודות וביטחון ואז הכדורגל הטוב יותר יבוא".

המאמן נשאל על המפגש עם הפועל תל אביב בשבוע הבא וחייך: "ברורה לי המשמעות של המשחק. הכינו אותי למשחקים האלה הזה איך שהגעתי לבית"ר. אני מאוד מאמין בשחקנים שיגיעו מוכנים בעיקר בשביל הקהל וינסו לנצח את המשחק הזה. בית"ר מספיק טובה לנצח כל קבוצה בכל מקום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
לידור כהן שחקן בית"ר ירושלים (במרכז) מול ניב זריהן שחקן מ.ס. אשדוד (משמאל). ברני ארדוב
קורצקי: ". יש שחקנים ששווים את המספרים בחלק הקדמי"/ברני ארדוב

קורצקי גם התייחס ללוח הזמנים של קבוצתו השבוע, שכולל שלושה משחקים - נגד הפועל תל אביב, מכבי נתניה וקרית שמונה: "הכל נלקח בחשבון. נעבור את יום שני ונקבל החלטות לאחר מכן. אנחנו לוקחים את זה בחשבון ויודעים שנצטרך לעשות שינויים והתאמות אבל נתרכז בהפועל תל אביב ורק אחרי זה נחליט מה ואיך לעשות".

החלוץ עמנואל סאני אמור לקבל היום את טיוטת החוזה מהמועדון ולחתום על חוזהו. בבית"ר רוצים שסאני יהיה חלק מהסגל כבר ביום שני הבא נגד הפועל תל אביב. אוהדי בית"ר יקבלו כ-1,600 כרטיסים לשערים 10-11 בבלומפילד.

שלומי אזולאי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ועכשיו מתכוננים למפגש עם שלומי אזולאי השני. שלומי אזולאי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully