וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט: "המשימה הושלמה, מביאים את הזהב"

שחקני ארה"ב חגגו את הזכייה בזהב לתוך הלילה, ותיעדו זאת כרגיל, ברשתות החברתיות. בלייק גריפין: "מגיע לשחקנים הללו"

ערוץ 1 - אולימפיאדה

צפו בתקציר הגמר באדיבות ערוץ 1

ארצות הברית התעוררה לבוקר של חגיגות, לאחר שהנבחרת זכתה, כצפוי, במדליית הזהב בלונדון לאחר ניצחון 100:107 על ספרד. שחקני הנבחרת חגגו אל תוך הלילה כשגם הרשתות החברתיות, כמובן, הפכו לחלק בלתי נפרד מהפסטיבל.

חברי הנבחרת החלו להעלות תמונות מהאינסטגרם, כשאנדרה איגואדלה היה במצב רוח שיווקי משהו, כשצילם את נעלי הנייקי שלו לצד המדלייה, וצייץ: "כל מה שאני צריך..נעלי נייקי ומדליית זהב". כריס פול הצטלם כשהוא עונד על צווארו את שתי מדליות הזהב שזכה בהן בבייג'ינג וכעת גם בלונדון. גם דרון וויליאמס וטייסון צ'נדלר העלו תמונות של חברי הנבחרת, כשהם חוגגים עם המדליות.

קווין דוראנט, שהצטיין עם 30 נקודות, צייץ: "המשימה הושלמה! שבו בנחת, מרילנד, הילד שלכם מביא שוב את מדליית הזהב הזאת!". כרמלו אנתוני סיכם זאת בציוץ לקוני: "וופ, וופ!". ג'יימס הארדן צייץ: "מעולם לא אשכח את הרגע הזה. ארצות הברית עם הזהב!", כשאליו הצטרף קווין לאב: "זהו רגע מיוחד עבור כולנו..מדליית זהב. אין לי מילים".

סלבס נוספים, ביניהם כדורסלנים וגם כאלו שלא, צייצו לכבוד הנבחרת של מייק ששבסקי. בלייק גריפין, שנעדר מהטורניר עקב פציעה, צייץ: "איחולים רבים לכל מי שמעורב בנברחת הזאת, על כך שייצגו אותנו בצורה כזאת. זה הגיע לכם, כיף לראות את זה".

ג'סטין טימברלייק כתב: "מזל טוב לקובי, לברון, דוראנט וכל נבחרת ארצות הברית!! היה משחק כיפי על מדליית הזהב". גם ג'ון קליפארי, מאמן מכללת קנטאקי, שלח איחולים לשחקנו לשעבר, אנטוני דייויס הצעיר, שבעיקר עודד את הנבחרת מהספסל: "מה אתם אומרים על כך שאנתוני דיויס הפך לכדורסלן האמריקאי הצעיר ביותר שזכה במדליית זהב? אנחנו גאים בך, אנתוני".

בריאן קולאנג'לו, ג'נרל מנג'ר טורונטו ואחד המוערכים בתפקידו ב-NBA, שפע מחמאות ללברון ג'יימס: "הוא שחקן ואדם אחר אחר בתכלית ממה שהיה ב-2006, הוא התבגר בצורה שלא תיאמן גם באופי וגם על המגרש. ששבסקי העניק לו תפקיד חשוב, ואת השאר הוא כל עשה לבד".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully