וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "המדליה היא גם עבור הספורט הישראלי"

הישראלי התרגש לאחר הזכייה במדליית הארד עם רוסיה. "זכיתי בהרבה תארים, אבל מדליה אולימפית זה משהו אחר ומיוחד"

ערוץ 1 - אולימפיאדה

צפו בתקציר באדיבות ערוץ 1

דיוויד בלאט רשם הישג נהדר היום (ראשון), כשזכה במדליית ארד עם נבחרתו רוסיה, לאחר ניצחון 77:81 על ארגנטינה. לאחר הזכייה ביורובאסקט 2007 וזכייה במדליה נוספת באליפות אירופה, רשם בלאט בשנתו השביעית כמאמן רוסיה את ההישג הגדול ביותר. המאמן הישראלי, שמסיים כעת חוזה בנבחרת, נשמע נרגש בסיום המשחק: "מעל הכול, אני מרגיש שחלק מהמדליה הזאת זה עבור הספורט הישראלי. אני נותן את זה כמתנה לכולם", אמר בלאט.

"מדליה אולימפית זה משהו שחלמתי עליו כילד, אי אפשר לתאר את השמחה שאני מרגיש. זכינו בשלוש מדליות בשבע שנים ועכשיו השלמנו זכייה במדליה בטורניר הכי חשוב והכי קשה של הכדורסל. הייתי בהרבה קבוצות והשגתי הרבה תארים, אבל זכייה במדליה אולימפית זה משהו אחר ומיוחד. שיחקנו כדורסל אטרקטיבי ומעניין, יש עתיד לרוסיה", הוא הוסיף.

המאמן התייחס לשאלה שנשאלת לא מעט לאחרונה, בנוגע לעתידו ב-NBA, הליגה הטובה בעולם. "בטורניר האולימפי היו 12 מאמנים שכולם היו יכולים להיות ב-NBA. אני לא חושב על דברים כאלו עכשיו, הדבר הראשון שאני הולך לעשות עכשיו זה לישון במשך שבועיים".

מי שרשם משחק ענק היה הגארד אלכסיי שבד, שאחרי מספר משחקים לא טובים ניצח לרוסים את המשחק עם 25 נקודות. "אלכסיי נתן משחק ענק, הוא הזכיר לי את עודד קטש".

כוכב הנבחרת הרוסית, אנדריי קירילנקו אמר בהתרגשות בסיום: "אנחנו גאים במדליה שזכינו, זה הישג היסטורי עבור רוסיה. אולי חסר לנו כישרון אבל אנחנו יודעים לעבוד קשה. התוצאות של דיוויד מדברות בעד עצמן, אנחנו השחקנים מקווים שהוא ימשיך ויישאר מאמן הנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully