וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט: "חיפשתי משהו שיגרום לי להיכנס למשחק"

כוכב נבחרת ארה"ב קלע את כל 20 הנקודות שלו מול אוסטרליה במחצית השנייה. לברון: "לא אכפת לי מהסטטיסטיקה שלי"

ערוץ 1 - אולימפיאדה

צפו בתקציר באדיבות ערוץ 1

נבחרת ארצות הברית בכדורסל ממשיכה שלא להתקשות בטורניר האולימפי, כשהפעם דקות טובות בסיום הספיקו ללברון וחבריו כדי לשלוח הביתה את אוסטרליה עם 86:119 קליל. קובי בריאנט סיפק 20 נקודות, כאשר לברון ג'יימס רשם טריפל דאבל ראשון של שחקן אמריקאי בטורניר, שכלל 14 ריבאונדים ו-11 אסיסטים.

האמריקאים הובילו 42:56 במחצית, אבל ברבע האחרון הם התפוצצו (16:35) והבטיחו את הניצחון. "ידעתי מה הכפתור שצריך ללחוץ עליו", אמר כרמלו אנתוני על קובי בריאנט, שסיפק את כל הנקודות שלו במחצית השנייה. "דיברתי איתו במחצית וברבע השלישי ואני מניח שלחצתי על הכפתור. הוא התעורר ואני כבר מכיר את הסיטואציות הללו".

בריאנט עצמו לא נתן את הקרדיט לאנתוני, ואמר: "הוא פשוט אמר 'בוא נראה מה שאנחנו רואים במהלך העונה', אבל בנקודה הזו כבר הנעתי. פשוט חיפשתי משהו שיגרום לי להיכנס למשחק, למשהו שיפעיל את הבלאק ממבה, כמו שהמאמן קורא לזה". קווין דוראנט הוסיף על בריאנט: "אתה רואה את זה כל הזמן, אבל זו הפעם הראשונה שרואים את זה כאן. הוא היה כל כך מאוכזב, אבל כשהוא נכנס למשחק, הוא היה בעולם אחר".

מי ששוב סחב את הנבחרת האמריקאית על גבו הוא לברון ג'יימס, שרשם טריפל דאבל ראשון אי פעם עבור שחקן אמריקאי באולימפיאדה, עם 11 נקודות, 11 אסיסטים ו-14 נקודות. "לא אכפת לי מהסטטיסטיקה שלי. אני גאה על הניצחון שלנו, זה כל מה שחשוב כעת", אמר קינג ג'יימס בסיום. "הניצחון חשוב, אני שמח שאנחנו יכולים להצשיך הלאה למשחק הבא".

בצד המפסיד, פאטי מילס, שקלע 26 נקודות, תרם הסבר משלו להתפרקות של אוסטרליה: "ההבדל במשחק היה בסלי המעבר ובשלשות, וקובי שהתחיל להריח. עבור נבחרות טובות, זה כל מה שהן צריכות והן ניצלו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully