וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט נגד סטרן: "למה שארה"ב תקבע לכולן?"

המאמן הישראלי ביקר בחריפות את קומישינר ה-NBA, שמעוניין לשנות את המתכונת בה משוחק טורניר הכדורסל באולימפיאדה

דיוויד בלאט יעמוד בפני אתגר קשה היום (רביעי), כשרוסיה נבחרתו תתמודד מול נבחרת ליטא ברבע גמר המשחקים האולימפיים בלונדון, אלא שבין אימון אחד למשנהו, הוא התפנה לבקר באופן תקיף למדי את דיוויד סטרן, קומישינר ה-NBA. בלאט התייחס למהלך אותו מובילים סטרן ובעלי קבוצות רבות ב-NBA ומסגרתו ידרשו לשנות את המתכונת בה מתקיים טורניר הכדורסל במשחקים האולימפיים. הם יבקשו להפוך את הטורניר להעתק של מקבילו מהכדורגל, שם משחקים שחקנים עד גיל 23, כשלכל נבחרת עומדת הזכות לצרף לסגל שלושה שחקנים בלבד שיהיו מבוגרים יותר.

"אני מוצא שיש כאן סתירה, אם ה-NBA דוחף לבצע מהלך שכזה. פעם הם שלחו את השחקנים הכי טוב בליגה ועכשיו, כשפתאום זה כבר לא משרת את האינטרסים של הקבוצות זה כבר לא רעיון טוב? זה אומר שבמשך 20 שנה זו הייתה טעות?", ירה בלאט והוסיף: "לפני עשרים שנה, ה-NBA היה באותה סיטואציה עם השחקנים שלה שהשתתפו באולימפיאדה, גם אז היו לשחקנים הללו חוזים גדולים והייתה סכנה של פציעות. זה בדיוק אותו דבר. מה ההבדל? שאז זה שירת בצורה מדהימה את האינטרסים הכלכליים של הליגה והיה פופולארי ביותר".

הישראלי המשיך: "למה שמדינה אחת תקבע לכולם איך הכדורסל הבינלאומי צריך להיות משוחק? אם זה משחק גלובלי, אז זה צריך להישאר כך. אני מקווה ששאר המדינות יקימו צעקה נגד הרעיון הזה".

מאמן נבחרת ליטא, קסטוטיס קמזורה, הצטרף למאמן הישראלי ואמר: "אם הכול סובב סביב כסף, והוא זה שמכריע, אז איפה הספורט כאן? איפה הרעיון של הנבחרות הלאומיות עומד?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully