וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאריולו: "מגוחך לדבר על כמה התאמצנו מול ברזיל"

מאמן ושחקני נבחרת ספרד דחו את הטענה כי לא התאמצו לנצח את משחקם האחרון. פאו גאסול: "אנחנו תמיד באים כדי לנצח"

התקשורת הספרדית בשאלה האם נבחרתו של סרג'יו סקאריולו תפסיד את המשחק בכוונה תחילה, זאת על מנת להימנע ממפגש עם נבחרת ארצות הברית כבר בשלב חצי הגמר. ספרד הוליכה לאורך מרבית המשחק, אלא שהרבע הרביעי עורר חשש ותהיות באשר למאמציה של ספרד: היא הפסידה את הרבע האחרון בתוצאה 31:16 לברזילאים, שניצחו בסופו של דבר 82:88 את המשחק כולו, מה שהעניק לה את המקום השני בבית ב'.

בבוקר שלאחר המשחק, בספרד כבר החלו להתכונן למשחק רבע הגמר מול צרפת, אך נאלצו להדוף את הטענות הרבות כנגד התצוגה המחשידה שלהם ברבע הרביעי. "אני מאוכזב על כך שהפסדנו את המשחק ואני מאוד לא אוהב לקרוא את כל הטענות נגדנו", טען רכז הנבחרת חוסה קלדרון. "ניצחנו כדי לנצח. סיטואציות בעייתיות כמו זו שנקלענו אליה אתמול קרו כבר כמה פעמים בעבר באירופה כשלא רצו להיפגש מולנו. אנחנו מצידנו תמיד ביקרנו את התופעה הזאת ואמרנו שלעולם לא נעשה את זה".

פאו גאסול, שקלע 25 נקודות ונראה כמי שאכן מתאמץ במשחק, הכחיש גם הוא את הטענות מכל וכל. "אנחנו אלופת אירופה וסגנית אלופת העולם, אנחנו אף פעם לא משחקים כדי להפסיד. איך אני מסביר את הרבע האחרון שלנו? זו משהו שקורה לנו לאורך כל הטורניר, גם נגד רוסיה ובריטניה שיחקנו רע מאוד בסיום. גם נגד ברזיל, זה פשוט קרה".

"לאור היכרותי עם עצמי, עם השחקנים שבנבחרת ועם ארגון הכדורסל הספרדי, שהשיג כל כך הרבה, אני חייב לומר בכנות שיהיה לא אינטליגנטי לדבר על כמה התאמצנו במשחק הזה. אני לא רוצה לדבר בחוסר כבוד כלפי אף אחד, אבל זה מגוחך", רטן מאמן הנבחרת סרג'יו סקאריולו.

ספרד תתמודד מחר (18:15) מול נבחרת צרפת, בשיחזור של גמר היורובאסקט האחרון, אז ידה של ספרד הייתה על העליונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully