וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון 2012: ארה"ב הביסה את ארגנטינה 97:126

מטווח מדהים של דוראנט (8 מ-10 לשלוש, 28 נק') הוביל את ארה"ב ל-97:126 על ארגנטינה החזקה, רגע לפני רבע הגמר

ערוץ 1 - אולימפיאדה

התקציר באדיבות ערוץ 1
עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

שחקן נבחרת ארצות הברית קווין דוראנט. Christian Petersen, GettyImages
מה כבר אפשר להגיד על הופעה כזאת? דוראנט/GettyImages, Christian Petersen

בשלושת המשחקים שפתחו את הטורניר של ארצות הברית בלונדון 2012, היה ניתן לחשוב שהאמריקאים לא רק ייקחו את מדליית הזהב בהליכה, אלא שהם ידרסו כל יריבה שתופיע מולם. המשחק מול ליטא, שנתנה קרב עיקש הבהיר שהנבחרת של מייק ששבסקי אינה חסינה, והלילה (בין שלישי לרביעי), במשך שני רבעים, חשבה ארגנטינה שהיא מסוגלת להשלים את המלאכה ולגבור על נבחרת החלומות הנוכחית. אז חשבה. הופעת ענק של קווין דוראנט ושאר החברים הובילה את ארצות הברית ל-97:126 ענק, ושלחו מסר ברור לשאר העולם: אל תתעסקו איתנו.

האמריקאים, שהופתעו מהנחישות של הליטאים במשחק הקודם ניסו לפתח משחק ריצה ולברוח לארגנטינאים עם מטח שלשות של דוראנט ופול, אבל הם לא תיאמו זאת עם ג'ינובילי וסקולה, שנתנו פייט נהדר, נצמדו ליריבתם, כשרבע שני מדהים של גוטיירז סייע לארגנטינה לרדת בפיגור 60:59 בלבד אל המחצית.

לזכותם של הארגנטינאים ייאמר שהם ניסו הכל כדי להישאר במשחק, ונהנו מאחוזים מצויינים, אבל ברבע השלישי שיחרר דוראנט את הניצרה והחל להפגיז מחוץ לקשת במטווח נדיר שלא נראה כבר הרבה זמן, מה שהותיר את הארגנטינאים באבק. ארצות הברית תגיע בטירוף לרבע הגמר, שם מחכים להם האוסטרלים שינסו לא להיפגע יותר מדי, בעוד ארגנטינה תמשיך למפגש סופר לוהט מול ברזיל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן ארצות הברית קובי בריאנט חודר מול שחקן נבחרת ארגנטינה מאנו ג'ינובילי, מריו קאמפזו. רויטרס
נתנו פייט, אבל רק במחצית הראשונה. קמפאזו וג'ינובילי עוצרים את בריאנט/רויטרס

מהלך המשחק

רבע 1

נוצ'יוני העלה את הארגנטינאים על הלוח והעניק להם יתרון מוקדם, אבל קווין דוראנט וכריס פול השיבו מיד עם צמד שלשות, וסל ועבירה של לברון ג'יימס העלו את האמריקאים ל-5:11. ארגנטינה השיבה בשתי שלשות וסל ועבירה משלה, כשג'ינובילי ודלפינו חדרו נהדר על האמריקאים, והפכו את התוצאה ל-14:15. דוראנט ופול שוב הענישו מחוץ לקשת והיתרון האמריקאי שוב פתח ל-7, אבל הארגנטינאים עמדו בקצב, גוטיירז צלף אחת מבחוץ, אבל שלשה נהדרת של דוראנט קבעה 32:34 בסיום הרבע.

רבע 2

קמפאזו שוב הכה מבחוץ, אבל איגודאלה נכנס ועשה צרות בצבע, ושלשה שלישית של פול קבעה 37:43. איגודאלה רשם את אחת ההטבעות המשונות כשהכדור שלו נכנס ויצא, וגוטיירז לא התחשב ועם שתי שלשות השווה ל-45:45. פול רשם את השלשה הרביעית שלו ללא החטאה, אבל דלפינו וג'ינובילי שוב הפכו והמשיכו את נדנדת היתרון. לברון מצא נקודות בריבאונד התקפה, אבל זריקות עונשין של ג'ינובילי הורידו את הנבחרת שלו בפיגור 60:59 בלבד אל המחצית. כריס פול היה הקלע המוביל של האמריקאים במחצית עם 14 נקודות, כשקווין דוראנט הוסיף 11 וקובי סיים עם 9. מנגד, ג'ינובילי סיים מחצית גדולה עם 16 נקודות, לאונרדו גוטיירז בן ה-34 כיכב גם כן עם 11 נקודות ב-4 דקות בלבד.

שחקן נבחרת ארגנטינה מאנו ג'ינובילי בין שחקני נבחרת ארצות הברית קובי בריאנט, טייסון צ'נדלר. רויטרס
נתן את שלו והלך לנוח לקראת רבע הגמר. ג'ינובילי מול צ'נדלר וקובי/רויטרס

רבע 3

המטווח של שתי הנבחרות נמשך, כשנוצ'יוני הפגיז מבחוץ, אבל לברון התפוצץ עם שבע נקודות רצופות, ושלשה נוספת של דוראנט קבעה יתרון 62:70 אמריקאי. ארגנטינה ניסתה לעצור את השטף, אבל החבורה של ששבסקי הקשיחה מאוד את ההגנה שלה, והענישה בכל פעם בצד השני, כשבריאנט בדאנק נהדר קובע יתרון 13. ארגנטינה נרדמה בהגנה וחטפה פעמיים מדוראנט שהמשיך ללהוט והעלה ל-68:85. סקולה עוד צימק, אבל דוראנט פשוט הימם את כל הקהל עם שתי שלשות רצופות (השביעית והשמינית שלו), ושלשה על הבאזר של אנתוני קבעה 76:102 בסיום הרבע השלישי.

רבע 4

ווסטברוק פתח את הרבע האחרון עם דאנק מרהיב על הפנים של השומר שלו, אנתוני דייויד נכנס והתכבד בנקודות משלו ובגג המסורתי שלו, בעוד ארגנטינה, ששלחה את ג'ינובילי אל הספסל כדי שישמור כוח לרבע הגמר, המשיכה לנסות את מזלה מחוץ לקשת. הארדן נכנס וחדר ללא הפרעה את ההגנה המותשת של ארגנטינה, דייויס המשיך לקטוף כל כדור חוזר, בעוד ארגנטינה העניקה קצת זמן איכות לשחקני הספסל שלה. הארדן הוסיף עוד שלשה אחרונה על הבאזר, וארצות הברית חגגה הופעה מהסרטים.

שחקן נבחרת ארגנטינה חואן גוטיירז חודר מול שחקן נבחרת ארצות הברית לברון ג'יימס. רויטרס
הקשיחו את ההגנה בשני הרבעים האחרונים. לברון עוצר את גוטיירז/רויטרס

סטטיסטיקה

קלעו לארצות הברית: קווין דוראנט 28 נקודות (8 מ-10 לשלוש) ו-4 אסיסטים, לברון ג'יימס 18 (7 מ-10 מהשדה) ו-5 אסיסטים, כריס פול 17 (5 מ-6 לשלוש) ו-7 אסיסטים, קווין לאב ואנדרה איגודאלה 13 נקודות כל אחד, קובי בריאנט 11 (3 מ-10 מהשדה), ג'יימס הארדן 7, כרמלו אנתוני ודרון וויליאמס 5 כל אחד, ראסל ווסטברוק 4, טייסון צ'נדלר 3, אנתוני דייויס 2.

קלעו לארגנטינה: מאנו ג'ינובילי 16, 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, קרלוס דלפינו 13 (5 מ-12 מהשדה), חואן גוטיירד ואנדרס נוצ'יוני 12 נקודות כל אחד, לואיס סקולה ולאונרדו גוטיירז 11 כל אחד, פאקונדו קאמפוזו (7 אסיסטים) והרנן ג'אסן 8 נקודות כל אחד, מרקוס מאטה 4, פרדריקו קמריצ'ס 2.

שחקן נבחרת ארצות הברית לברון ג'יימס. רויטרס
באמת שהם מתחילים להפחיד. לברון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully