וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל בלונדון: נבחרת ברזיל גברה על ספרד 82:88

23 נק' של בארבוסה סיפקו את ההפתעה, והמשמעות: ספרד לא תפגוש את ארה"ב עד הגמר. נצחונות גם לליטא, צרפת ובריטניה

תאגיד כאן

צפו בניצחון הדרמטי של אוסטרליה על רוסיה, באדיבות ערוץ 1

יום המשחקים האחרון של שלב הבתים בטורניר הכדורסל בלונדון נערך היום (שני) כשהפתעה נרשמה עם ניצחונה 80:82 של נבחרת אוסטרליה על רוסיה של דיוויד בלאט, שטרם המשחק החזיקה במאזן מושלם. בהמשך היום גברה ליטא על טוניסיה 63:76, צרפת הכניעה את ניגריה 73:79 ובריטניה השיגה ניצחון אולימפי ראשון מזה למעלה מ-60 שנה, כשגברה על סין 59:80. במשחק מרתק במיוחד בו שתי הנבחרות לא ממש רצו לנצח גברה ברזיל על ספרד 82:88, והמשמעות: הספרדים לא יפגשו את ארצות הברית עד שלב הגמר.

אוסטרליה- רוסיה 80:82

רוסיה פתחה את המשחק בצורה רכה, כשהאוסטרלים, בראשות הרכז הצעיר והמפתיע דלבדובה, קלעה כל אימת שרצתה וסיימה את הרבע הראשון ביתרון תשע, 20:29. אלא שגם ההגנה האוסטרלית גם היא לא עבדה כמו שצריך, כשסשה קאון חגג מתחת לסלים. רבע שלישי יוצא מהכלל של ג'ו אינגלס הוביל את האוסטרלים ליתרון חמש בסיום הרבע, 64:69.

לקראת הסיום, האוסטרלים איבדו את הראש בהתקפה, ושתי קליעות עונשין מדויקות של ויטאלי פרידזון, שוב הוא, העלו את רוסיה ליתרון 79:80, ארבע שניות לסיום. אוסטרליה יצאה לתרגיל יפה מפסק זמן, שהשאיר פאטי מילס לשלשה חופשית, שניצחה לאוסטרלים את המשחק, אך לא שינתה דבר לעניין המיקומים הסופיים של רוסיה ואוסטרליה בבית ב'. ג'ו אינגלס הוביל את האוסטרלים עם 20 נקודות, כשדיוויד אנדרסן ופאטי מילס, שקלע את השלשה המנצחת, הוסיפו 13 נקודות כל אחד.

ברוסיה, קאון קלע 18 נקודות, שבד 13, וקירילנקו, שדקה לסיום נפגע בעין ולא חזר למשחק, קלע גם כן 13.

ברזיל - ספרד 82:88

טרם המשחק נשמעו לא מעט קולות לפיהם שתי הנבחרות עלולות לנסות להפסיד את המשחק בכוונה, או שמא לא ממש לרצות לנצח אותו, שכן המפסידה לא תפגוש את נבחרת ארצות הברית עד שלב הגמר. ואכן, שני המאמנים התעקשו שלא לשתף לדקות רבות מדי את כוכביהם השונים, ובתום משחק הפכפך למדי ברזיל רצתה את הניצחון קצת יותר, והשיגה אותו. ברבע הגמר מצפה לנו דרבי דרום אמריקאי נפלא בין הברזילאים וארגנטינה, בעוד ספרד תקווה שההפסד הזה לא ישפיע עליה, כשתפגוש את צרפת החזקה.

הספרדים הוליכו למשך מרבית המשחק, לא מעט בפער דו-ספרתי, אלא שיכולת גדולה של ליאנדרו בארבוסה, עם 20 נקודות במחצית השניה, סידרה להם את המהפך. בארבוסה הוליך את המנצחים עם 23 נקודות ב-21 דקות, כשמרקיניוס ויירה סוסה הוסיף 13 מהספסל וטיאגו ספליטר סיים עם 11. מנגד, 25 נקודות של פאו גאסול ו-20 של אחיו הצעיר מארק לא הספיקו לאלופת אירופה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ליטא - טוניסיה 63:76

הנבחרת הטוניסאית סיימו את הופעת הבכורה שלה במשחקים האולימפיים ללא ניצחון, אך עם לא מעט כבוד, לאחר שמתחה את נבחרת ליטא, שמשיך לשלב רבע הגמר, במשך שלושה רבעים וחצי. הטוניסאים פתחו את המשחק טוב יותר וניצלו מידה של שאננות בקרב הליטאים, כשהרבע הראשון הסתיים ביתרון דו ספרתי של הטוניסאים, 7:18.

הטוניסאים המשיכו להוביל, כשליטא נקלעה ליום התקפי חלש במיוחד והמחצית הסתיימה בתירון שש נקודות לטוניסיה המפתיעה, 29:35. עם פתיחת המחצית השנייה המשיך רומדאן הטוניסאי לקלוע והוביל את נבחרתו ליתרון מדהים של 14 נקודות, אלא שסונגאילה ושאראס החזירו את הליטאים לתמונה בסוף הרבע השלישי. שתי שלשות רצופות של רנאלדאס סייבוטיס העלו את ליטא ליתרון שבע באמצע הרבע האחרון, יתרון אותו הליטאים לא שמטו עד הסיום.

שאראס הוליך את הליטאים עם 13 נקודות ו-5 אסיסטים, סונגאילה קלע אף הוא 13 וסימאס יסאיטיס סיים עם 10 נקודות. אצל הטוניסאים בלט רזיג עם 17 נקודות, רומדאן הוסיף 12.

צרפת - ניגריה 73:79

שתי הנבחרות הגיעו למשחק בידיעה שהוא לא משמעותי לגבי המשך דרכן בטורניר או המיקום. הצרפתים כבר הבטיחו את המקום השני, והניגרים, בעקבות הניצחון של ליטא מוקדם יותר, כבר הודחו. כמו במשחקים הקודמים שלה, ניגריה פתחה רע, צרפת עלתה ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון והוליכה 30:41 במחצית. במחצית השנייה חזרה ניגריה למשחק, ואף עלתה ליתרון במהלך הרבע הרביעי, אלא שאז ניקולה באטום התעורר, והביא לצרפת את ניצחונה הרביעי ברציפות בשלב הבתים.

באטום הוליך את קלעי צרפת עם 25 נקודות כמיקאל ג'לבל מוסיף 11 משלו. טוני פארקר קלע רק 3 נקודות ב-21 דקות. מנגד בניגריה רשם צ'מברליין אוגוצ'י משחק שיא עם 35 נקודות, ודרק אובסוהן הוסיף 18 נקודות.

בריטניה - סין 58:90

אחרי שכבר איבדו סיכוי לעלות לרבע הגמר, התייצבו סין ובריטניה למשחק כדי להשיג ניצחון בכורה במשחקים. הבריטים שלטו לאורך כל המשחק, הוליכו כבר ב-12 הפרש בסוף הרבע הראשון, ובמחצית ברחו ל-31:46 כשקירון אצ'ארה רושם דקות נהדרות. סין ניסתה לחזור למשחק ברבע השלישי, אך הבריטים המשיכו ביכולת המרשימה והגדילו את התוצאה עד 58:90.

אצ'ארה בלט בשורות הבריטים עם 16 נקודות ב-21 דקות, כשנייט רייקינג הוסיף 12 משלו. לואל דנג קלע 6 נקודות בלבד, ואילו פופס מנסה בונסו, הרכש החדש של מכבי תל אביב, לא שותף. בסין בלט וואנג ז'יז'י עם 11 נקודות

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully