וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "הקבוצות הכי טובות רוצות שיבחנו אותן"

כוכב נבחרת ארה"ב נהנה מהניצחון הקשה מול ליטא. בספרד מבהירים: "לא נפסיד בכוונה כדי להימנע ממפגש מול הדרים טים"

בנבחרת ארצות הברית בכדורסל ידעו עוד לפני המשחק מול ליטא אמש (שבת), שזה ממש לא הולך להיות טיול כמו שהיה להם מול שתי הנציגות האפריקאיות בטורניר האולימפי, טוניסיה וניגריה, אותן הביסו בשני המשחקים האחרונים ב-47 ו-83 הפרש בהתאמה. למרות זאת, הם בוודאי לא ציפו למשחק כל כך מסובך. פחות משש דקות לסיום, ליטא עוד הובילה בשתי נקודות, לפני שלברון ג'יימס הזיז את כולם הצידה, ייצר כמה סלים ענקיים וניצח לאמריקאים משחק קשה ביותר, 94:99.

קינג ג'יימס אמר בסיום: "הקבוצות הכי טובות רוצות שיבחנו אותן. אנחנו נהנים מהתחרות, יש לנו כמה מהשחקנים הכי תחרותיים בעולם בליגה שלנו, אז אתה רוצה שיהיה לך משחק כזה, בו אתה עומד למבחן".

קווין לאב, שנכנס לאיטו לרוטציה, סיפק הפעם משחק איום ונורא מקו העונשין, מה שעזר לליטאים להישאר בתמונה: "הייתי כמו שאקיל מקו העונשין", צייץ בטוויטר כוכב מינסוטה, "ניצחון טוב עבורנו, היינו צריכים משחק כזה".

כריס פול נזכר בצמד משחקי העבר הענקים מול הליטאים, הניצחון האמריקאי הצמוד בחצי הגמר ב-2000 והניצחון הליטאי המדהים בשלב הבתים ב-2004 ואמר: "כשאנחנו פוגשים את ליטא תמיד יש משחקים גדולים. ידענו שיהיה קרב קשה והחבר'ה שלהם שיחקו בצורה שלא תיאמן".

המאמן מייק ששבסקי סיכם בדרכו הציורית: "הניצחון הזה והדרך בה הוא הושג הם נהדרים עבורנו. היינו רוצים לנצח כל משחק ב-30 הפרש, להדליק סיגר, להרים את הרגליים ולנוח, אבל עדיף ככה".

ואם ארצות הברית עוד נחלצה בעור שיניה מהפסד, הרי שלספרד לא היה כל כך הרבה מזל. ה'לה רוחה', שנחשבו בעיני רבים כמועמדים ודאיים לפגוש את הדרים טים בגמר, לא הסתדרו עם יתרון מוקדם של 2:20 והפסידו בסיום דרמטי לדיוויד בלאט ורוסיה שלו, 74:77. משמעות ההפסד היא שהספרדים עלולים לראות את האמריקאים כבר בחצי הגמר, בעוד רוסיה קרובה לסיים בראשות הבית.

כדי לא לשחק מול ארצות הברית בחצי הגמר, ספרד תצטרך להפסיד לברזיל ולסיים שלישית בבית שלה, אבל נשיא ההתאחדות חוסה לואיס סאאז הבהיר: "אף אחד בספרד לא עולה למגרש במטרה להפסיד".

מאמן ספרד סרג'יו סקריולו אמר: "יכולנו להגן טוב יותר, בעיקר ברבע האחרון, אבל זו לא הייתה בעיה בגישה. היה ברור שלא נוכל לשחק כל המשחק כמו ברבע הראשון, בטח לא מול קבוצה כל כך טובה כמו רוסיה. זה לא הזמן לדבר על ארצות הברית עכשיו. יש לנו בעיות אחרות". חואן קרלוס נבארו הוסיף: "לא שלטנו בקצב, אבל הטורניר ממשיך. עכשיו הזמן להתחבר כקבוצה ולהמשיך הלאה".

אנדריי קירילנקו החמיא לחברו לנבחרת אנטון פונקרשוב, שסיפק מספר מהלכים מרשימים: "עד שהוא עלה למגרש לא הסתדרנו ולא קלענו. שיחקנו לידיים של ספרד ברבע הראשון, משחק מהיר מדי בשבילנו. כשעצרנו את הקצב, לא הייתה להם תשובה".

ארה"ב גברה בקושי על ליטא

רוסיה הפתיעה את ספרד

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully