וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ששבסקי: "המטרה שלנו מעולם לא הייתה להשפיל את היריבה"

ארה"ב רמסה את ניגריה ללא רחמים, מייק ששבסקי הסביר: "מה לעשות, צריך לזרוק כל 24 שניות". מאמן ניגריה: "נוראי ומרשים"

ערוץ 1 - אולימפיאדה

באדיבות הערוץ הראשון. עריכה: מיכאל ברגמן

איפה הרחמים? נבחרת ארה"ב הביסה הלילה (שישי) 73:156 את נבחרת ניגריה, במשחק שבו היא שברה כמה שיאים: הכי הרבה נקודות למשחק, והפער הכי גדול אי פעם במשחק כדורסל באולימפיאדה. מאמן הנבחרת מייק ששבסקי נדרש לשאלה האם הצורה שבה ארה"ב השפילה את ניגריה האומללה הייתה לגיטימית, והגיב מעט בכעס.

לפני כן, מספר שיאים: ארה"ב קלעה ברבע הראשון 49 נקודות, ובמחצית 78 נקודות. הנבחרת סיימה עם מספר שיא של 29 שלשות. כרמלו אנתוני הפגיז ללא מעצורים, וסיים עם 37 נקודות ב-14 (!) דקות, עם 10 מ-12 מהשלוש. הפעם האחרונה שבה איזשהי קבוצה התקרבה לזה הייתה ב-1988, כשברזיל קלעה 138 נקודות. את שיא השלשות למשחק ארה"ב שברה עוד לפני המחצית! "קשה להסביר איך זה להיות בכזה זון", הודה כרמלו בסיום.

ששבסקי טוען שהוא למעשה ריחם על הניגרים. "לא שיחקנו עם לברון ועם קובי במחצית השנייה, ולמרות שכרמלו קלע כמו שקלע, השארנו גם אותו על הספסל", מסביר ששבסקי, "ברבע הרביעי לא יצאנו להתקפות מתפרצות, ושמרנו רק אזורית. מה לעשות, צריך לקחת זריקה כל 24 שניות, והלילה כולן נכנסו. אני נעלב מעצם השאלה הזאת, כי אני לא חושב שאף פעם המטרה של נבחרת אמריקאית היא להשפיל".

כמו כן, ששבסקי הביט לעבר מאמן ניגריה איודלה בקארה, ואמר ש"המאמן היה חושב שזה משפיל יותר אם לא היינו משחקים חזק".

השחקנים הניגרים נראו אומללים וחסרי אונים, על אף שבסגל של הנבחרת האפריקאית יש שחקן NBA (אל פארוק אמינו מניואורלינס) ועוד שחקן עבר ב-NBA (איקה דיוגו). "זה היה נראה כמו אימון עבורם", אמר טוני סקין. המאמן הודה ש"מצד אחד, זה נוראי לקבל כזאת מכה. מצד שני, זה מדהים להיות עד לדבר מרשים שכזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully